Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Nowy colt, nowe problemy :)
Autor Wiadomość
n0rek 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 8
Skąd: Przemysl
Wysłany: 20-01-2018, 16:35   [CA1A 1.3] Nowy colt, nowe problemy :)

Hello,

Dzisiaj stalem sie dumnym posiadaczem Colta.

Auto ogolnie w dobrym stanie jak na ten rocznik i bardzo malo jezdzone przez ostatnie lata.
Poza malymi pierdolkami do zrobienia jest jedna rzecz ktora mnie trapi, mianowicie na zimnym jak postoi pare dni to auto ledwo zapala, krztusi sie i gasnie jak nie przytrzymam gazu telepiac sie. Jak sie rozgrzeje to jest duzo lepiej, w ogole ciezko powiedziec od jakiej temperatury bo wskazowka lezy caly czas mimo ze auto dmucha cieplym powietrzem.

Tak sobie mysle ze moze jakies swiece czy kable? Moze jakis popularny problem w Coltach?

Dzieki za wskazowki! :)
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 20-01-2018, 18:03   

n0rek, zakładaj temat w Naszych Miśkach, bo kupiłes "ginący gatunek". :wink:

Co do problemów z paleniem, może być wszystko.
Kable wysokiego napięcia, świece, zawory, kąt wyprzedzenia zapłonu, słaba masa, zaśniedziałe styki, zapchany filtr paliwa... Jak masz LPG to jeszcze kilka innych rzeczy :wink:

Wszystko zależy od tego jak ktoś dbał przed Tobą :wink:
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 20-01-2018, 19:06   

Może być mało paliwa w baku i też na zimnym tak będzie się działo. Spróbuj zatankować pod korek.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-01-2018, 19:24   

Zacząłbym od regulacji zaworów.
 
 
n0rek 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 8
Skąd: Przemysl
Wysłany: 20-01-2018, 19:25   

Paliwa jest sporo bo pol baku, LPG nie ma i nigdy nie mial.

Natomiast wlasnie odpalilem go zeby przestawic auto po ok 5h postoju na zewnatrz i nie dosc ze odpalil od strzala to chodzi tak jakby nigdy nic sie nie wydarzylo, rowniutko bez zajakniecia.

Zastanawiam sie czy to nie jest kwestia dlugiego (ok dwa tygodnie) postoju na podworku.
Dodatkowo Check engine sie raz swieci a raz gasnie, jak zrobi to podczas jazdy to jest delikatne szarpniecie i w sumie tyle, jest tak od zawsze wiec to na pewno nie tam pownienem szukac, podobno ma to zwiazek z silnikiem krokowym ale nawet jego wymiana nic nie dala.

Jakie swiece i kable polecacie do niego?

Ps. co do ginacego gatunku to jest Colt z przeszloscia, od wielu lat w rodzinie a przez dluzszy czas robil po 30k km rocznie choc przez ostatnie kilka lat jezdzony wlasnie raz na tydzien do kosciola i moze po prostu sie zastal
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-01-2018, 20:02   

n0rek napisał/a:
Dodatkowo Check engine sie raz swieci a raz gasnie

Błędy łatwo możesz sprawdzić za pomocą zworki w gnieździe diagnostycznym. :wink:
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
n0rek 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 8
Skąd: Przemysl
Wysłany: 20-01-2018, 20:44   

Potrzebuje do tego jakis soft czy sprzet?
Mam juz kabel od drugiego auta ale tutaj OBD2 nie widze
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-01-2018, 20:57   

Info od kolegów z coltmani 8) .
http://coltmania.pl/zrob-...y-ecu-t741.html
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 20-01-2018, 22:08   

Ja nadal stawiam na paliwo w baku, nie bądź niedowiarkiem uwierz że to pomaga, zatankuj pod korek, pieniądze zostaną w baku i może nie trzeba będzie szukać. Sam tak miałem i się przekonałem.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
n0rek 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 8
Skąd: Przemysl
Wysłany: 23-01-2018, 17:42   

Auto poszlo do mechanika, ma porobic pare rzeczy w tym zajrzec do tego nie palenia rownego.
Dam znac jak poszlo.

[ Dodano: 25-01-2018, 17:27 ]
Mechanik zauwazyl ze jak najpierw "cyknie" rozrusznikiem, wystarczy 1-2 przekrecenia i pozniej sprobuje jeszcze raz to auto pali normalnie, chodzi rowno i od strzala. Natomiast jak pali od razu to dlugo kreci, zle chodzi jakby na 3 baniaki i z tego co zauwazyl to tak jakby wtedy pompka od razu nie podawala paliwa.

Auto jeszcze u niego stoi bo robi jakies inne rzeczy ale moze ktos z was sie z czyms takim spotkal?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.