 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.0 DID] Brak oleju !? |
Autor |
Wiadomość |
Thrik
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2016 Posty: 3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 03-03-2018, 18:40 [II 2.0 DID] Brak oleju !?
|
|
|
Cześć wszystkim
To mój pierwszy post, więc sorki za niedociągnięcia - ale do problemu
Już drugi raz stwierdziłem brak oleju w moim miśku. Dokładnie w zeszłym roku była wymiana jak zwykle wszystkiego - wczoraj chciałem dolać - bo na bagnecie wydawał się niski poziom (ale był wtedy po jeździe, więc dałem spokój). Kupiłem więc dzisiaj składniki (castrol, filterek dodatkowo filterek paliwa) i tu dramat. Auto zimne - bagnet SUCHY, kontrolka - o dziwo NIE PALI się???
no to pod maskę - zdjąłem osłony, spokojnie filtr paliwa wymieniłem a tu silnik mokry że hej
Napomknę że już miesiąc temu czyściłem mokrego EGRa (moc auto traciło). Dzisiaj EGR suchuteńki ale pod nim jest taki element do którego dochodzi wężyk z silnika - tam poprostu mokro jak diabli świeżym zupełnie olejem. Czy ktoś może mi odpowiedzieć co to jest? czy dam rade samemu, czy warto w ogóle się męczyć czy dać auto zrobić. Przy EGRrze było trochę zabawy - ale dałem rade teraz nie mam pojęcia. Kiedyś też miałem problem z olejem ale powiedziano mi że nieszczelny był jakiś przewód, który wymieniono. Od tego czasu ok, aż do dzisiaj
Foto 1. widok miejsca od przodu maski
https://naforum.zapodaj.net/bfe9c5967cb8.jpg.html
Foto 2. miejsce wycieku
https://naforum.zapodaj.net/3b412baa66a9.jpg.html
outlander 4x4 2010r 2.0 DID, 170KM (mapa) |
_________________ Kiedyś Opel, ASX teraz Outlander + Eclipse Cross |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5364 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 03-03-2018, 18:55
|
|
|
Thrik, w tym silniku kontrolka zapali się jak spadnie ciśnienie oleju, szkoda że nie jak spadnie poziom. Niestety na ciepłym silniku może być już za późno.
Widzę ulane w okolicach chłodniczki oleju, bardzo często tam się rozszczelnia lub pękają przewody podczas siarczystych mrozów, kiedy odpalamy zmrożone auto. Najczęściej przyczyną jest też badziewny olej. Myślę że to źródło problemu i tam musisz szukać rozwiązania. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
kruhy84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 168 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-03-2018, 10:46
|
|
|
możliwe że podczas mrozów zamarzło odpowietrzenie skrzyni korbowej czyli w skrócie mówiąc odma. zazwyczaj wywala wtedy olej przez bagnet do pomiarów stanu oleju, ale równie dobrze mogło sobie znaleźć ujście na którymkolwiek osłabionym wężu. |
|
|
|
 |
|
|