Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID - BSY] Olej w paliwie
Autor Wiadomość
michals_27 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-03-2018, 10:43   [II 2.0 DID - BSY] Olej w paliwie

Witam wszystkich :)

mam problem ze swoim miśkiem z silnikiem BSY, 2010r. ok 150k km

ponad miesiąc temu silnik zaczął rwać w okolicach 2500 - 3000 obrotów. Komputer pokazywał błąd pompo-wtrysku na cylindrze 4.
Oddałem go do warsztatu, zdiagnozowano olej w paliwie, wymieniona została pompa vacuum, uszczelki, zregenerowano wszystkie pompo-wtryski, przeczyszczono układ paliwowy.

Kilka dni temu, byłem na wizycie kontrolnej i nadal jest olej w paliwie.
Płaszcz wodny silnika jest czysty.

Jakieś pomysły gdzie szukać dalej usterki.

Dziękuję za wszelkie sugestie.
 
 
barzuc 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.2 MI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-03-2018, 12:46   

Mi jedyne co przychodzi do głowy - może odma (choć to chyba już pomysł z cyklu "tonący brzytwy się chwyta").
_________________
Teraz: Mitsubishi Outlander II 2.2 DID MIVEC
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-03-2018, 19:58   

barzuc, odma nie ma tutaj nic do gadania.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
hucker 
Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-03-2018, 20:25   

Gniazda pompowtryskiwaczy były regenerowane? Jak są mocno wytarte to tamtędy może się dostawać olej do paliwa.
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-03-2018, 07:43   

Piwor napisał/a:
Gniazda pompowtryskiwaczy były regenerowane? Jak są mocno wytarte to tamtędy może się dostawać olej do paliwa.


Pomimo nowych uszczelek na pompowtryskiwaczach.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
barzuc 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.2 MI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-03-2018, 17:02   

Piwor napisał/a:
barzuc, odma nie ma tutaj nic do gadania.

:D Jak napisałem - tonący brzytwy się chwyta :) Skoro paliwo w oleju to standard przy DPF-ie to czemu i nie odwrotnie - wiem, 2.0 nie ma DPF - przynajmniej te sprzed liftu... ot taki pomysł niekoniecznie trafiony :)
_________________
Teraz: Mitsubishi Outlander II 2.2 DID MIVEC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.