 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Regulacja nachylenia kół tylnych w kombi |
Autor |
Wiadomość |
Akuma supido
Forumowicz
Auto: Galant2,5V6Mazda premacy Honda
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2014 Posty: 89 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 08-03-2018, 16:48 Regulacja nachylenia kół tylnych w kombi
|
|
|
Cześć.
Po czterech godzinach wróciłem od mechanika po wymianie tarcz, klocków, pasków,osłon gumowych, sprzęgła itd.
Ustawiono mi przednią geometrię i stanęło na tylnej. Byłem wcześniej w tym warsztacie żeby fachowcy dokonali oględzin celem zamówienia odpowiednich części . Zauważyli że tylne koła dołem rozjeżdżają się na zewnątrz (opony starte od wewnątrz) i stwierdzili że regulacji dokonuje się śrubą tzw. pływającą które są zardzewiałe więc trzeba zamówić nowe. Dziś się okazało że tymi śrubami się tego nie dokonać ( na szczęście nie ruszali obecnych) razem przyjrzeliśmy się zawieszeniu i nikt nie znalazł sposobu żeby dokonać regulacji.
W mojej opini jedyny element który może zmienić ten stan rzeczy to górny wahacz jeśli tak jest to proszę o poradę jak dokonać tej regulacji.
To tylko mój pomysł możliwe że zły każdy inny lepszy mile widziany.
Dodam jeszcze że tył trochę siedzi jak w większości kombików.
Pozdrówka. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10706 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-03-2018, 17:37
|
|
|
Podkładki pod wahacze... albo nowe sprężyny,
Co to znaczy ze tył siedzi? Ile cm od środka koła do rantu masz? Albo na ile palców:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-03-2018, 17:45
|
|
|
Dokładnie, wkładasz odpowiednio grube podkładki pomiędzy mocowania wahaczy górnych a nadwozie i tak się reguluje kąty pochylenia kół tylnych w tym aucie. Jeśli jednak tył nienaturalnie "siedzi" to do wymiany masz tylne sprężyny zawieszenia i kąty powinny być OK. |
|
|
|
 |
|
|