Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Różnice w silnikach 4d56
Autor Wiadomość
skun37 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2001 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 16
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-12-2014, 00:46   Różnice w silnikach 4d56

Poszukałem na forum nie znalazłem, zatem jak ktoś może wkleić link lub ładnie odpowiedzieć z jakich różnic wynikały różnice w mocach silników 4d56 (chodzi o wersje z turbo).

Oraz co należy pozmieniać by przejść z 99KM na 115KM, ze 115KM na 136KM...


Oraz opcja 99KM w górę tak by auto zaczęło jechać (głównie w terenie bo na czarnym już nauczyłem się emeryckiej jazdy). Chodzi mi też o takie zmiany, które nie będą wyżyłowaniem silnika, ale pozostaną w granicach bezawaryjnej jazdy. Autko ma dobre nowe oleje, filtry, rozrząd itd :) wszystko bangla jak powinno i jest na nowych dobrych częściach tylko moc :)
 
 
M@tI 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 6
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 25-11-2015, 12:40   

chyba nikt nie ma wiedzy na ten temat. tez borykam sie z tym problemem braku mocy:/
 
 
opawska.pl 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 TD 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 7
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 31-10-2017, 17:20   

4D56 ... różnice z tego co wiem są oczywiste a mianowicie: 99KM - pompa sterowana mechanicznie, 115KM nowsza wersja z pompą sterowaną elektronicznie, 136KM to silnik 115KM z chipem DAKAR. Pozdrawiam :D
 
 
myszakowaty 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 64
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-03-2018, 17:25   

Jest jeszcze 98kW / 133 KM
 
 
doomster 
Forumowicz

Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 77
Skąd: tutaj
Wysłany: 12-03-2018, 21:48   

Czy da radę przełożyc pompe elektroniczna do 99km? ktos to przerabiał?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-03-2018, 10:14   

doomster napisał/a:
Czy da radę przełożyc pompe elektroniczna do 99km? ktos to przerabiał?

Dać da radę, tylko po co?
pompa oleju do wymiany bo do niej czujnik zamontowany położenia wału.
Elektryka, komputer, sterowanie.
Penie z 8 tyś wyjdzie.
Lepiej sprzedać 99KM a kupić 115KM
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 13-03-2018, 17:35   

moim zdaniem nie poczujesz zadnej roznicy w terenie czy bedziesz mial 100 koni czy 115 koni.jezdze z kumplem po takim samym terenie na dwa sporty ja mam 99 on 130 opony MT identyczne I nie ma zadnej roznicy pokonujemy te same trasy
 
 
butek22 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 1997r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 46
Skąd: Goleniów
Wysłany: 16-03-2018, 23:44   

Szybki tuning poniżej w filmiku😉
https://youtu.be/e2O9QXxdjBs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.