Prawidłowe obroty silnka Outlander 2,2 diesel 2013 110kw |
Autor |
Wiadomość |
Kamil P
Nowy Forumowicz
Auto: OUTLANDER III 2013 2,2 D 110KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2022 Posty: 4 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 23-03-2022, 13:16 Prawidłowe obroty silnka Outlander 2,2 diesel 2013 110kw
|
|
|
Witam!!!
Jak w temacie... Auto posiadam od około pół roku. Jest to diesel 2,2 automat 2013 r. Po zakupie odwiedziłem ASO w celu weryfikacji stanu. Znaleźli jedynie głośno pracujący układ balansów (został wymieniony). Auto na postoju trzyma obroty 650, nie faluje. Według tego co wyczytałem w necie, ogólną zasadą jest, że jeżeli utrzymują się na poziomie pomiędzy 650 a 850 i nie falują to jest ok... Wszystkie poprzednie samochody jakie miałem na postoju trzymały równo 800. Czy te 650 to powód do niepokoju? |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-03-2022, 13:02 Re: Prawidłowe obroty silnka Outlander 2,2 diesel 2013 110kw
|
|
|
Kamil P napisał/a: | Auto na postoju trzyma obroty 650, nie faluje. |
Tak mam być. Po wciśnięciu sprzęgła obroty idą w górę (nie pamiętam do ilu, ale coś ok. 800). Przy wypalaniu DPF obroty też są wyższe (jakieś 900-950).
Kamil P napisał/a: | Po zakupie odwiedziłem ASO w celu weryfikacji stanu. Znaleźli jedynie głośno pracujący układ balansów (został wymieniony). |
Wymieniłeś w ASO układ balansowy??? Czy raczej Ci go usunęli? |
|
|
|
 |
Kamil P
Nowy Forumowicz
Auto: OUTLANDER III 2013 2,2 D 110KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2022 Posty: 4 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 29-03-2022, 13:32
|
|
|
W ASO zrobiłem tylko diagnozę problemu. Wymiana już w zwykłym warsztacie (AMELSERW - Pasłęk). |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-03-2022, 19:17
|
|
|
OK, ale to była wymiana modułu? Bo sam moduł (nowy) to koszt iluś tam tysięcy (10kpln?). Tak tylko pytam, bo nie spotkałem się żeby ktoś to wymieniał poza gwarancją. |
|
|
|
 |
Kamil P
Nowy Forumowicz
Auto: OUTLANDER III 2013 2,2 D 110KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2022 Posty: 4 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 29-03-2022, 20:42
|
|
|
Cały moduł... Mechanik który to robił potwierdzał, że tanie to prawdopodobnie nie było. Naprawa w ramach gwarancji na auto używane (SPOTAWHEEL), część została po prostu dosłana na warsztat. Zadeklarowali, że auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego (ASO tego nie potwierdziło). ps. procedura gwarancyjna tylko dla bardzo cierpliwych... |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-03-2022, 17:50
|
|
|
Kamil P napisał/a: | Naprawa w ramach gwarancji na auto używane (SPOTAWHEEL), część została po prostu dosłana na warsztat. Zadeklarowali, że auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego (ASO tego nie potwierdziło). ps. procedura gwarancyjna tylko dla bardzo cierpliwych... |
To gratulacje udanej naprawy
Co do procedury gwarancyjnej to wcale się nie dziwię. Po pierwsze koszt modułu spowodował, że zapewne musieli dołożyć do interesu, po drugie sama diagnoza... Ciesz się, że się udało |
|
|
|
 |
|