Utrata mocy błąd P0299 |
Autor |
Wiadomość |
pardziak
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 100 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-04-2018, 15:00 Utrata mocy błąd P0299
|
|
|
Ostatnio na autostradzie przy prędkości 140 km/h auto przeszło w tryb awaryjny (błąd P0299) doturlałem się do domu ale nie przekroczył 120 kM/H
po wyłączeniu silnika i włączeniu auto działa turbo pracuje a błąd nie wyskoczył ... w aucie jest lekki metaliczny zapach chociaż auto nie kopci a oleju nie ubywa...
inna rzecz że od pewnego czasu mam błąd EGR...
i tu pytanie czy jakiś syf z EGR nie poszedł dalej czy to coś innego... i co należy sprawdzić ...
czy ktoś się orientuje gdzie w wawie lub okolicach można to zrobić żeby nie wymienili połowy auta i nie zdarli jakoś kosmicznie nie wydaje mi się żeby turbina padła bo aktualnie dmucha normalnie
auto ma nalotu około 170 000 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-04-2018, 15:41
|
|
|
pardziak napisał/a: | nie wydaje mi się żeby turbina padła bo aktualnie dmucha normalnie |
Mierzyłeś wartości? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 05-04-2018, 16:56
|
|
|
Moim zdaniem sztanga turbiny do czyszczenia może też egr, sprawdzenie i ewentualnie wymiana wężyków podciśnienia. Proponuję serwis MitsuManiaków na oliwskiej 26a. Robili takie tematy. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
pardziak
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 100 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-04-2018, 23:58
|
|
|
Marcino napisał/a: | pardziak napisał/a: | nie wydaje mi się żeby turbina padła bo aktualnie dmucha normalnie |
Mierzyłeś wartości? |
pełnej diagnostyki nie robiłem bo nie mam czym... mam podstawowe urządzenie diagnostyczne pokaże błąd i tyle...
inna rzecz może mogę coś sam posprawdzać wężyki sztange itp.. .za nim udam się do warsztatu ... bo jak to trywialna robota to sam ogarnę temat
więc może jakieś sugestie co i jak sprawdzić |
|
|
|
 |
Kamil99
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 9 Skąd: Malopolska
|
Wysłany: 06-04-2018, 10:23
|
|
|
Jak dokładnie nazywa się błąd? Mam cały czas podobny problem, świeci mi się check engine ale nie mam czasu odczytać. Dwa lata temu też tak miałem i błąd był "brak podciśnienia" mechanik wyczyścił turbine i pomogło na chwilę, prawdopodobnie jest uszkodzony zawór podciśnienia który steruje łopatkami. Samochód przełącza się w tryb awaryjny bo wykryje przeładowanie żeby nie rozwalił turbiny. |
|
|
|
 |
|