Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Utrata mocy błąd P0299
Autor Wiadomość
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 05-04-2018, 15:00   Utrata mocy błąd P0299

Ostatnio na autostradzie przy prędkości 140 km/h auto przeszło w tryb awaryjny (błąd P0299) doturlałem się do domu ale nie przekroczył 120 kM/H

po wyłączeniu silnika i włączeniu auto działa turbo pracuje a błąd nie wyskoczył ... w aucie jest lekki metaliczny zapach chociaż auto nie kopci a oleju nie ubywa...

inna rzecz że od pewnego czasu mam błąd EGR...

i tu pytanie czy jakiś syf z EGR nie poszedł dalej czy to coś innego... i co należy sprawdzić ...

czy ktoś się orientuje gdzie w wawie lub okolicach można to zrobić żeby nie wymienili połowy auta i nie zdarli jakoś kosmicznie nie wydaje mi się żeby turbina padła bo aktualnie dmucha normalnie

auto ma nalotu około 170 000
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-04-2018, 15:41   

pardziak napisał/a:
nie wydaje mi się żeby turbina padła bo aktualnie dmucha normalnie

Mierzyłeś wartości?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 05-04-2018, 16:56   

Moim zdaniem sztanga turbiny do czyszczenia może też egr, sprawdzenie i ewentualnie wymiana wężyków podciśnienia. Proponuję serwis MitsuManiaków na oliwskiej 26a. Robili takie tematy.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 05-04-2018, 23:58   

Marcino napisał/a:
pardziak napisał/a:
nie wydaje mi się żeby turbina padła bo aktualnie dmucha normalnie

Mierzyłeś wartości?


pełnej diagnostyki nie robiłem bo nie mam czym... mam podstawowe urządzenie diagnostyczne pokaże błąd i tyle...

inna rzecz może mogę coś sam posprawdzać wężyki sztange itp.. .za nim udam się do warsztatu ... bo jak to trywialna robota to sam ogarnę temat

więc może jakieś sugestie co i jak sprawdzić
 
 
Kamil99 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 9
Skąd: Malopolska
Wysłany: 06-04-2018, 10:23   

Jak dokładnie nazywa się błąd? Mam cały czas podobny problem, świeci mi się check engine ale nie mam czasu odczytać. Dwa lata temu też tak miałem i błąd był "brak podciśnienia" mechanik wyczyścił turbine i pomogło na chwilę, prawdopodobnie jest uszkodzony zawór podciśnienia który steruje łopatkami. Samochód przełącza się w tryb awaryjny bo wykryje przeładowanie żeby nie rozwalił turbiny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.