 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA3W] 2.4 GDI - brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
MBanan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2018 Posty: 9 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 04-06-2018, 21:05 [EA3W] 2.4 GDI - brak mocy
|
|
|
Witam
Galant 2.4 GDI, kombi, przebieg równe 200,000 orginalny serwisowany w Niemczech. Sprowadzony do polski po przestoju od jesieni 2015 roku do kwietnia tego roku.
Na dzień dobry wymienione :
- rozrząd kompletny + napęd wałka balansującego
- olej z filtrem ( Valvoline Longlife )
- świece
- filtr powietrza
- paski osprzętu i wspomagania
- płyn chłodzący na czerwony
- płyn wspomagania
Wyczyszczony przepływomierz, zatankowany do pełna V-power + preparat do czyszczenia wtrysków. Odpięty akumulator I podłączony ponownie do momentu właczenia wentylatora.
Na samym początku auto trochę szarpało podczas ruszania, przy jednostajnej jezdzie mozna bylo odczuc przerywanie. Po serwisie jest o niebo lepiej ale, jak na 150 KM to jedzie raczej kiepsko. NA próbie prędkości zakres kończy sie na kolo 180 i dalej nie chce przyspieszać. Ogołnie jest jakiś słaby. Nie ma katalizatora pewnie na komisie wycieli. Nie ma żadnych błędów ogolnie jezdzi super tylko napewno coś go blokuje.
Czy ma ktoś jakieś rady? |
_________________ Pozdrawiam
Banan |
|
|
|
 |
-Fenek-
Forumowicz

Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 172 Skąd: Opole
|
Wysłany: 04-06-2018, 22:56
|
|
|
Według instrukcji, prędkość maksymalna dla Galantów z dieslem to odpowiednio 180km/h i 170km/h dla sedana i kombi(dolicz sobie przekłamanie licznika, u mnie 150 według GPS'u to około licznikowe 160) :
 |
_________________ Moje jeździdełko =)
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-06-2018, 23:21
|
|
|
GDI to nie diesel
MBanan, Sprawdź droznosc ukladu wydechowego, może plecionka sie rozleciala i ja wciaglo w wydech |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
-Fenek-
Forumowicz

Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 172 Skąd: Opole
|
Wysłany: 04-06-2018, 23:23
|
|
|
Ahhh
Wybaczcie, pomieszały mi się oznaczenia |
_________________ Moje jeździdełko =)
 |
|
|
|
 |
MBanan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2018 Posty: 9 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 07-06-2018, 09:56
|
|
|
robertdg napisał/a: | GDI to nie diesel
MBanan, Sprawdź droznosc ukladu wydechowego, może plecionka sie rozleciala i ja wciaglo w wydech |
Układ wydechowy jest drożny napewno i napewno ktoś z niego ukradł katalizator . Ale to nie powinno mieć aż takiego wpływu.
Wg niemieckich dokumentów ma pełną moc tj 110 KW , ale może on jest zblokowany jakoś? Jezdzi normalnie , nie szarpie , nie wibruje , nie faluje tylko jedzie do 180 km/h i dalej nic. Nie ma pełnej mocy co da sie odczuć przy wyprzedzaniu np.
W sobote jedziemy nad morze to go przegonie może pomoże.
Pozdr |
_________________ Pozdrawiam
Banan |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-06-2018, 00:24
|
|
|
Sprawdzales ze jestes pewien droznosci, czy moze tylko patrzyles czy spaliny ulatuja z rury?
Jakie dokumenty swiadcza o jego mocy, jakis pomiar na hamowni? |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-06-2018, 10:25
|
|
|
ja dodam jak wyglądała kiedyś plecionka w jednym GDI, które robiłem - tak dla zobrazowania problemu:
 |
|
|
|
 |
MBanan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2018 Posty: 9 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17-06-2018, 00:58
|
|
|
robertdg napisał/a: | Sprawdzales ze jestes pewien droznosci, czy moze tylko patrzyles czy spaliny ulatuja z rury?
Jakie dokumenty swiadcza o jego mocy, jakis pomiar na hamowni? |
Moc podana z niemieckich dokumentów wiec zakładam ze to wersja 150 km. Nie wiem czy była możliwość dławienia na mniejszą moc za pomocą mapy ( auto do końca serwisowane w niemieckim ASO M)
Cytat: |
ja dodam jak wyglądała kiedyś plecionka w jednym GDI, które robiłem - tak dla zobrazowania problemu: |
Plecionka jest nowa bo Galant jak przyjechał do PL to mu wycieli katalizator , jest nowiutka plecionka i spory kawałek rury w miejscu kat. Tłumik końcowy był demontowany celem pospawania i jest drożny.
Ale byliśmy nad morzem, 1500 km całość. Nad morze predkości [Edit] spalanie 9,64 L/100 km , z powrotem max 140 bez głupot 8,4l/100 km , 200 km dojazdu do Sarbinowa z autostrady tryb Ekonomik max 110 km/h bez wyprzedzania zgodnie ze znakami 7,4 l/100 km
Dużo mało? Sprawdzone zużycie poprzez tankownie zawsze do pełna.
Przed wyjazdem zatankowany V-power + preparat do czyszczenia układu paliwowego, w sumie trochę jakby lepiej się zbiera ale raczej nie zmieniło to sytuacji, ale robiąc tą trasę ze jak sie jedzie na trasie ze stałą prędkością to czasem tak jakby go odtyka , wczesniej przed serwisem przerywał i tracił przez to moc , teraz jak na odwrót przerywa ale tak jakby chciał przypieszać , ale to tylko przy stałej prędkości .
I i oczywiście żadnych błędów.
Edit.
Proszę się nie chwalić na forum łamaniem przepisów drogowych.
Forum wspiera akcje: stop piratom drogowym. |
_________________ Pozdrawiam
Banan |
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 17-06-2018, 10:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11183 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-06-2018, 11:07
|
|
|
MBanan napisał/a: | robiąc tą trasę ze jak sie jedzie na trasie ze stałą prędkością to czasem tak jakby go odtyka |
Mój gal też ma taką przypadłość,ale ma słabszy silnik,i klimatyzacja go tak obciąża. Może masz podobnie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
MBanan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2018 Posty: 9 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17-06-2018, 12:30
|
|
|
jacek11 napisał/a: | MBanan napisał/a: | robiąc tą trasę ze jak sie jedzie na trasie ze stałą prędkością to czasem tak jakby go odtyka |
Mój gal też ma taką przypadłość,ale ma słabszy silnik,i klimatyzacja go tak obciąża. Może masz podobnie. |
No u mnie nie ma znaczenia , czy klima on czy off. |
_________________ Pozdrawiam
Banan |
|
|
|
 |
|
|