Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prawidłowy AFR [O1T]
Autor Wiadomość
Miku 
Forumowicz
Miku

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2018, 12:37   Prawidłowy AFR [O1T]

Cześć

Byłem dziś na hamowni i wszystko chyba ok bo seria O1T wypluła 203KM i 321Nm ale... AFR powyżej 3500RPM spada od 11,5 w dół a od 5000RPM do końca trzyma już stałe 10 więc jak by nie patrzeć "trochę" go przelewa.
Pomiar na Pb98.
A może tak ma być ? Ma ktoś pod ręką wykres przy pomiarze na benzynce ?
_________________

 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 14-05-2018, 12:50   

Generalnie seryjna mapa jest przelana przez producenta... Nie mam niestety mapy i przede wszystkim zapisu AFR serii, ale mogę powiedzieć Ci jak to u mnie obecnie wygląda po chipsie i modach :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-05-2018, 13:01   

W serii miałem 10.8 przy WOT teraz mam coś między 10-10,5 więc też bogato.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Miku 
Forumowicz
Miku

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2018, 20:22   

No wiec wychodzi na to ze ten typ tak ma.
Dostałem ogólnie info ze granica „przelewania” to jakieś 11,5 dlatego trochę mnie to zastanawiało.
W@siu a ile u Ciebie po zmianach ?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.