Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Blokowanie Silnika przy odpalaniu.
Autor Wiadomość
kamilxw3 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0B+G 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 6
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 14-01-2019, 15:04   [EA2A/W 2.0] Blokowanie Silnika przy odpalaniu.

Witam Wszystkich bardzo serdecznie.

Jestem w posiadaniu galanta 2.0 B+G
Kiedy próbowałem odpalić auto na zimnym było wszystko okey. Po zaledwie 100m od bramy podwórka nagle zapalił się CHECK ENGINE postanowiłem że zawróce na podwórko i tak też zrobiłem. Po zgaszeniu silnika próbowałem go odpalić i się udało na około 2sec i sam zgasł. Od tamtej pory nie chce zapalił na kablach ani z popychu. Coś blokuje silnik przy próbie odpalenia.
Jeszcze mi się przypomniało. Na sekundę przed włączeniem się check engine usłyszałem takie cichutkie pstryknięcie pod maską ale silnik pracował normalnie.

Sprawdziłem potem czujnik wału, immo, przewody wysokiego napięcia,rozrząd nie jest przesunięty,pompę paliwa i wszystko jest okey. Nie mam pomysłu co jeszcze mogło zawinić i prosił bym o pomoc albo jakąś podpowiedź.

Dodam tylko że około tydzień wcześniej wymienione zostały świece, cewki i uszczelka pokrywy zaworów.


Pozdrawiam :(
 
 
karino 
Forumowicz
KARINO


Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 14-01-2019, 15:24   

a co to znaczy blokuje ? nie chce tylko odpalić ? błędy checka sprawdziłeś ? może czujnik wałka rozrządu....
_________________

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-01-2019, 11:19   

Jak sprawdziłeś czujnik wału? Mógł pęknąć pasek balansowy i uszkodzić czujnik wału.
 
 
kamilxw3 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0B+G 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-01-2019, 12:59   

Panowie gratulacje. Trafiliście w 10-tke. Czujnik wałka rozrządu do wymiany. Ale jest inny problem bo okazało się że jednak rozrząd się przesunął tylko ja po prostu źle spojrzałem. Teraz będzie walka o silnik ale pozostawiam to już w rękach mechanika. Mam nadzieję że nie stało się tam nic groźnego typu spotkanie tłokow z zaworami

[ Dodano: 17-01-2019, 13:02 ]
Jak będę już wiedział coś więcej to dam znać.
Dzięki za pomoc ;)
P. S Wcześniej nie mogłem sprawdzić błędów bo niestety nie mam komputera :?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20958
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-01-2019, 13:13   

kamilxw3 napisał/a:
P. S Wcześniej nie mogłem sprawdzić błędów bo niestety nie mam komputera :?

W Twoim roczniku wystarczy kawałek drucika w gnieździe diagnostycznym :P .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
karino 
Forumowicz
KARINO


Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 17-01-2019, 13:38   

:? jakbyś troszkę więcej czasu poświęcił na przeglądnięcie forum to znajdziesz opis jak odczytać błędy...bardzo prosta sprawa...
to walcz z silnikiem....
_________________

 
 
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 17-01-2019, 15:02   

Pozwolę sobie zapytać, czy wszystkie silniki w Galantach są kolizyjne? Wiem, że V6 tak, a co z 2.0, dieslem i GDI?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24268
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-01-2019, 16:24   

pytanie dosyć ogólne, silniki 4G3x były niekolizyjne :) - w Galancie E1 i E3 stosowane
 
 
karino 
Forumowicz
KARINO


Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 17-01-2019, 16:44   

nawet najnowsze silniki z niewiadomych przyczyn mogą stanąć w poprzek... jak się dba od początku to nie ma z nim problemu.... to moja opinia..
_________________

 
 
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 17-01-2019, 16:55   

Trochę niedoprecyzowałem pytanie :) Chodziło mi generalnie o VIII generację, bo one są najpopularniejsze i ich dotyczy to podforum :D
_________________
Moje jeździdełko =)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-01-2019, 19:49   

Wszystkie silniki w Galantach EA z lat 1996-2004 są kolizyjne jak jasna cholera.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.