Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Łożysko i Błędy ECU na dobry początek:)
Autor Wiadomość
Kalin
[Usunięty]

  Wysłany: 08-08-2007, 22:54   [C62A 1.5] Łożysko i Błędy ECU na dobry początek:)

Po pierwsze chcę przywitać wszystkich (to mój pierwszy post)!!
Zaczne niestety od problemów...Kupiłem niedawno lancerka z 1991 roku, głównie ze względu na fakt, że świetnie się prowadził i blacharsko nie było się do niego o co przyczepić....Kupiłem
i zaczęły się schody... Po pierwsze myślałem że padło łożysko w kole - z przodu wydobywa się charakterystyczny odgłos jednak jest on tym głośniejszy im wyższe są obroty a nie prędkość (Na luzie nie ma go wcale) - mój znajomy troszke mnie postraszył że może to być łożysko na mechaniźmie różnicowym a wtedy mam skrzynie do wymiany...
Drugą bolączką mojego miśka jest błąd 14 i 15 ECU...Do tej pory przeczyściłem styki, wyjąłem
silniczek krokowy i czujnik położenia przepustnicy, wyczyściłem, nasmarowałem i poskładałem do kupy. troche pomogło z huśtawką obrotów ale błąd nie zniknął...Następnie wyczyściłem przepustnice i wyregulowałem obroty (wg rad Krzyżaka:), znów delikatna poprawa ale "check engine" jak się palił tak się pali...nie wiem co dalej (czy wymieniać śilniczek i czujnik, a jeśli tak to gdzie kupić części w okolicach warszawy)...
Troszkę katastroficzny ten mój pierwszy post ale zdążyłem już polubić mojego miśka wiec mam nadzieje doprowadzić go (z waszą pomocą) do pożądku.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-08-2007, 09:17   

Po kolei:
- lozysko w roznicowym zalezy od predkosci, wiec to nie ono - pewnie padlo lozysko przednie na walku sprzeglowym - sam to przerabialem i wiem, ze najczesciej sie zdarza (koszt ok. 170 zl + robocizna)
- blad 14 to TPS - czyli masz uszkodzony czujnik polozenia przepustnicy - musisz go sprawdzic omomierzem czy ma ciagly odczyt w calym zakresie pracy
- blad 15 tez mozesz sprawdzic - to nie blad silniczka lecz ustrojstwa przy nim (szeroka wtyczka 6 pinowa - 5 wykorzystanych - jest procedura do jego sprawdzenia)

proponuje kontakt z kims obeznanym z W-wy - pomoze zrobic diagnoze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.