Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z turbo 1.8 DID
Autor Wiadomość
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 18-05-2018, 13:37   problem z turbo 1.8 DID

taki temat juz napisałem w dziale ASX bo tam więcej tych silników więc pisze do Admina by niekasował tego posta .

Witam w moim lancerze silnik 1.8 DID turbo Diesel i od 3 lat zauważyłem że się poci mi przy dużym przewodzie olej w turbo, kapie sobie niewiele. W serwisie Autoryzowanym mówią bym z tym nic nie robił, ale mi jakoś nie daje spokoju czemu tam cieknie jak myślicie? na żółto kreską zaznaczono gdzie kapie na obejmie od dołu. To bardzo niewielkie ilości bo od zmiany do zmiany nie widzę by olej ubywało, zastanawiam sie jaki to ma wpływ na żywotność turbo Samochód ma 8 lat przejechane 130 tys



_________________
pablo diablo
 
 
 
wiewioor 
Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 282
Skąd: Rz-ów
Wysłany: 27-05-2018, 19:08   

Jeśli to niewielkie ilości to pewnie też bym na razie zostawił.

Pamiętajmy że jeśli turbo się poci nie oznaczać może to awarię czy problem, który trzeba już naprawiać, bo kiedy nie ma ciśnienia w korpusach i mały ruch obrotowy olej może się wydobywać z korpusu środkowego zarówno na stronę ssącą jak i stronę turbiny.

Czasem przyczyną mogą być inne rzeczy niż turbo jak odpowietrzenia układu korbowego czy odprowadzenia olejowe

pablo diablo napisał/a:
wpływ na żywotność turbo

Samo to że się poci raczej żadne, ale monitorowałbym sytuację i jeśli będzie się sprawa będzie nasilać pewnie trzeba będzie się tematem zainteresować.
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 01-06-2018, 20:02   

więc bede obserwował, bo od lat tak ma wiec nic złego sie nie dzieje oprócz pocenia sie tego przewodu od powietrza,
_________________
pablo diablo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.