Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Ciąg dalszy heeeelpppp
Autor Wiadomość
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2007, 14:02   [C62A 1.5] Ciąg dalszy heeeelpppp

Witam odrazu jak wrucilem z trasy wziolem sie za sprawdzenie silnika palmem po podłaczeniu niewykryl zadnych błedow ani starych ani nowych przeszlem do dalszych badan
obroty prawidlowe 800 tak mam ustawione temperatura silnika ok95 wszystkie parametry wydaja sie ok ale jakie bylo moje zdziwienie kiedy na postoju dodawalem gazu cnok niepokazywal nic {0} natomiast kiedy przejechalem sie autem przy obrotach 2440 zaczeła powoli wzrastac wartosc od 0 przy 2440 do 36 przy 3450 i w tym wlasnie momecie auto sie dusi traci sile i jak wyzej pisalem niema predkosci po przekroczeniu 3500 obrotow wraca do normy na wskazniku cnoka 0 a autko zachowuje sie normalnie zrobilem ten sam test na gazie i pomiary sa identyczne male wachniecia z obrotami kwestia 50-100 obrotow ale parametry cnoka sa takie same podpowiedzcie cos albo podajcie adres kogos kto mogł by mi pomoc z moim lancerkiem podpowiedzcie jak dodac log z palma na forum mam zczytany do formatu exela ale jak go tu dodac :oops:
Ostatnio zmieniony przez akbi 09-06-2007, 21:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-04-2007, 16:35   

Ustawienie zapłonu lub zbyt uboga mieszanka powodują spalanie stukowe - ECU widząc spalanie stukowe cofa zapłon w bezpieczne rejony, żeby nie zniszczyć silnika
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2007, 16:40   

Witam dzięki za odpowiedz mam log z palma ale niewiem jak go dodac kombinuje na rozne sposoby i nic a skozystałem z mmctools a on zapisuje do exela sadze log wszystko by wyjasnil ja niemoge go odczytac niejestem mechanikiem a kierowcą więc prosze o pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.