 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kontrolka podwyzszonego oleju nie gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
filemonn81
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2018 Posty: 27 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 19-05-2018, 14:22 Kontrolka podwyzszonego oleju nie gaśnie
|
|
|
Jak w tytule mam problem z ta kontrolka. Olej zmieniony bo najprawdopodobniej dpf mi zaladowal olej a kontrolka mimo kasowania bledu nie gasnie. Macie pomysly? |
|
|
|
 |
barqar
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2017 Posty: 4 Skąd: Stalowa
|
Wysłany: 09-07-2018, 18:28
|
|
|
Poza kasowaniem błędu musisz wykasować lub ustawić poziom oleju. On sobie zlicza wypalania i po iluś tam wypalaniach przyjmuje, że poziom oleju jest przekroczony. |
|
|
|
 |
barzuc
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.2 MI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 63 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-07-2018, 21:01
|
|
|
Niestety - wymiana oleju + reset poziomu wskaźników oleju (ECU ma 2) - niestety tylko z kompem. Ja niestety nie posiadam (a szkoda) i musiałem odwiedzić ASO. Z drugiej strony - zapłaciłem niecałe 400zł za wymianę oleju w silniku + podłączenie kompa + oryg. filtr oleju + wymiana oleju w tylnym moście + dyfrze + skrzyni biegów. Oleje moje. W sumie cena jeszcze nie taka tragiczna - choć mało to też nie jest, szczególnie jak się te operacje umie wykonać samemu.
W innym poście pisałeś, że czymś się łączysz - może znajdziesz w tym swoim interfejscie zerowanie wskaźników oleju. Przed resetem poziomu oleju - poczekaj przynajmniej 30-60 min żeby cały olej zdążył do miski trafić - inaczej będziesz miał zakłamany odczyt (bo to co wzrośnie po resecie - ECU potraktuje już jako rozcieńczony będzie faktycznie normalnym, zdrowym olejem, który dopiero dotarł do miski).
[ Dodano: 09-07-2018, 21:12 ]
P.s. Jeszcze jedno - na bagnecie masz 3 oznaczone punkty - kropkami min i max oleju oraz dużo, dużo wyżej nabity 'X' - to max poziomu rozcieńczonego. Jeśli poziom oleju jest poniżej 'X' i nie masz wycieków - to można spokojnie jeździć (tak powiedzieli mi w ASO) ale wymiana oleju się i tak musi być zrobiona.
U mnie też tak było - kontrolka zapalona ale poziom do X tylko 2/3 wysokości pomiędzy max. normalnego oleju a rozcieńczonego. Ja miałem jeszcze wyciek spod miski, co prawda niewielki ale mimo wszystko nie ryzykowałem - poza tym bardzo nie lubię jak coś mi cieknie Choć niektórzy mawiają, że auto nie cieknie a znaczy swój teren
Generalnie - pokrywa się to też z tym co @barqar napisał o zliczaniu wypaleń.
[ Dodano: 20-07-2018, 11:03 ]
@filemonn81 (albo ktoś inny) - jakbyś znalazł jakieś lepsze rozwiązanie niż to, co ja pisałem - daj znać. Mi znów spadł interwał wypalania co 60-80km przy trybie mieszanym (teoretycznie, bo 90% pod miastem ale jak nie raz pisałem - o płynną jazdę ciężko, jedynie jak na obwodnicę wyskakuję ale to i tak raptem 5km -10km). |
_________________ Teraz: Mitsubishi Outlander II 2.2 DID MIVEC |
|
|
|
 |
|
|