Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] "sportowy" filtr powietrza
Autor Wiadomość
Nieledev
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 15:19   [Cari 1.8] "sportowy" filtr powietrza

Przymierzam sie do wymiany wkładek papierowych na, powiedzmy, sportowe...Czy ktoś czegos takiego próbował? To działa?
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 23-03-2007, 15:23   

próbowałem, co prawda nie w carismie, ale w poprzednim autku, VW Polo i nie dziala. Szkoda kasy. lepiej kupic filtr papierowy dwa razy czesciej niz zwykle. Jesli cos daje taka wkladka, to jest to w granicach bledu pomiaru. Wiec wiecej w tym psychologii niz faktycznego efektu. Do tego przepuszcza wiecej syfu, wiec przepustnice trzeba czesciej czyscic. Sam filtr również trzeba co okolo 10 tys km prac, a to tez chwile czasu zabiera i srodki kosztuja. Wiec ani taniej ani lepiej.
Ogolnie szkoda kasy.
Filtr to jest takie cos co powinno sie robic jako uzupelnienie innych gruntownych przeróbek (dolot, wydech...) bo sam w sobie praktycznie nie daje nic.

Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Nieledev
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 15:38   

W poprzednim(rover) miałem stożek-przejety po wczesniejszym uzytkowniku- i jedyna korzyść z niego była taka, ze ładnie mruczał. No i chyba nie był zbyt mądrze umocowany, bo nie przy atrapie, ale przy silniku wysoko dość...I tak dumam teraz coby nie wstawić metalowego filtra, bom czytał ze umiejetnie dobrany potrafi pare patatajów dodać.
 
 
tanemar
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 15:47   

Ja mam pozytywne wrażenia z użytkowania sportowej wkładki. W zasadzie po zmianie z papierowego nie było różnicy ale później silnik został podregulowany lekko i moje subiektywne odczucie było takie że chodził lepiej. Może i nie przybyło mu mocy ale wydaje mi sie jakby zmieniła mu sie trochę charakterystyka.
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 23-03-2007, 16:18   

Ja we wszystkich zagazowanych samochodach mialem wklady k&n, nie spodziewalem sie polepszenia osiagow, a chodzilo glownie o ekonomie. Do gala kupilem wklad za 120 pln, siedzi juz 2 lata, w tym czasie na paierowe wydal bym wiecej, srodki czyszczace to 50pln (plyn i olej) uzywam do 2 filtrow na kilka czyszczen starczy. Nie zgodze sie, ze _wklad_ bawelniany przepuszcza wiecej syfu, wg mnie filtruje rownie skutecznie przy okazji zwiekszajac przeplyw powietrza co przy lpg jest przydatne. W nexii odnotowalem zmniejszenie spalania o prawie 0.5l lpg/100km, probka kilometrow byla dosc duza (bez i z wkladem, po jakies 25kkm), warunki takie same, cari i gal bez zmian, ale i dolot inny i lepsze instalki.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 17:31   

ja mam wklad k&n i imo dzial ok, zmienilem go przy pierwszej zmianie przy 45tys i do tej pory jezdze. auto naturalnie nie dostalo wiecej koni ale i tez nie ubylo, ogolnie ok.
 
 
Łukasz K
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 21:43   

Czesc
Dobór odpowiedniego filtra to jedna wielka teoria. Bardzo trudno jet dobrac odpowiedni filterek. Za lezy to od bardzo wielu czynników tak wielu ile jesy różnych silników. Ale jak juz si,ę dobierze to efekt jetst rewelacyjny
 
 
Sebancisz
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 22:08   

Tak jak napisał stanik taki filtr działa jako dodatek. Kolega miał nawet niezłe wyniki montując strumiennice zamiast katalizatora, przelotowy tłumik i filtr stożkowy, do tego regulacja silnika (troszkę chyba przesadził bo twierdził że z 60 koni zrobił 85), papierów z hamowni nie widziałem ale samochodzik śmigał mu naprawde nieźle.
 
 
szczepek76
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 18:11   

u mnie zamiast katalizatora mam strumienice
przerobiony tlumnik koncowy
wkladke K&Na i bezposredni doplyw powietrza
z kratki halogenu do puszki filtra
aluminiowa rura spiro
jest zdecydowana zmiana poprawy osiagow
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.