 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A] Kontrolka ładowania i oleju |
Autor |
Wiadomość |
wierzbiks
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-06-2018, 20:08 [EA2A] Kontrolka ładowania i oleju
|
|
|
Ostatnio, po naprawie alternatora (wymiana regulatora napięcia), zauważyłem że czasami, chyba tylko przy zwalnianiu/hamowaniu, zapalają mi się naraz 2 kontrolki: ładowania i niskiego poziomu oleju. Kontrolki po chwili gasną.
Włączyłem auto-diagnostykę i kontrolki te palą się cały czas - wcześniej tego chyba nie było.
Kontrolka silnika i ABS miga cały czas (brak błędów). Zdjęcie:
https://ibb.co/k12RfT
Jak jest u Was przy diagnostyce?
Co może być przyczyną - jakieś zwarcie?
W poniedziałek podjadę do warsztatu, w którym naprawiałem alternator, ale może coś obstawiacie? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-06-2018, 08:30
|
|
|
Standard w przypadku kiepskich zamienników regulatorów napięcia. Trzeba kupić lepszy zamiennik regulatora napięcia, a najlepiej sprawny używany alternator. |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 29-06-2018, 21:11
|
|
|
wierzbiks napisał/a: | Ostatnio, po naprawie alternatora (wymiana regulatora napięcia), zauważyłem że czasami, chyba tylko przy zwalnianiu/hamowaniu, zapalają mi się naraz 2 kontrolki: ładowania i niskiego poziomu oleju. Kontrolki po chwili gasną. |
czyli typowa objawa końca szczotek .....
jak pisze Hugo dobry regulator zrobi robotę,z używanymi alternatorami to nie do końca słuszny wybór sam kupiłem używkę i do tej pory leży u mnie w garażu, w porównaniu z moim był w fatalnym stanie, a 180zł sobie poszło....
wierzbiks napisał/a: | W poniedziałek podjadę do warsztatu, w którym naprawiałem alternator, ale może coś obstawiacie? |
masz pewność że zrobił Ci co miał zrobić? |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 |
|
|
|
 |
wierzbiks
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-06-2018, 22:08
|
|
|
Coś tam zrobił - ładowanie mi padło, więc zaprowadziłem auto do elektryka samochodowego (już wcześniej tam naprawiałem inne rzeczy).
Diagnoza była taka że padł regulator i diody - po wymianie jest tak jak pisałem.
Dodatkowo w aucie mam transmiter FM z funkcją wyświetlania napięcia z zapalinczki - wcześniej zawsze to było ok. 14V - teraz zauważyłem że jest różnie.
Sprawdzę jeszcze napięcie ładowania normalnym miernikiem przez weekend... |
|
|
|
 |
|
|