Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A] Kontrolka ładowania i oleju
Autor Wiadomość
wierzbiks 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-06-2018, 20:08   [EA2A] Kontrolka ładowania i oleju

Ostatnio, po naprawie alternatora (wymiana regulatora napięcia), zauważyłem że czasami, chyba tylko przy zwalnianiu/hamowaniu, zapalają mi się naraz 2 kontrolki: ładowania i niskiego poziomu oleju. Kontrolki po chwili gasną.

Włączyłem auto-diagnostykę i kontrolki te palą się cały czas - wcześniej tego chyba nie było.
Kontrolka silnika i ABS miga cały czas (brak błędów). Zdjęcie:

https://ibb.co/k12RfT

Jak jest u Was przy diagnostyce?
Co może być przyczyną - jakieś zwarcie?
W poniedziałek podjadę do warsztatu, w którym naprawiałem alternator, ale może coś obstawiacie?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-06-2018, 08:30   

Standard w przypadku kiepskich zamienników regulatorów napięcia. Trzeba kupić lepszy zamiennik regulatora napięcia, a najlepiej sprawny używany alternator.
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 29-06-2018, 21:11   

wierzbiks napisał/a:
Ostatnio, po naprawie alternatora (wymiana regulatora napięcia), zauważyłem że czasami, chyba tylko przy zwalnianiu/hamowaniu, zapalają mi się naraz 2 kontrolki: ładowania i niskiego poziomu oleju. Kontrolki po chwili gasną.

czyli typowa objawa końca szczotek .....
jak pisze Hugo dobry regulator zrobi robotę,z używanymi alternatorami to nie do końca słuszny wybór sam kupiłem używkę i do tej pory leży u mnie w garażu, w porównaniu z moim był w fatalnym stanie, a 180zł sobie poszło....
wierzbiks napisał/a:
W poniedziałek podjadę do warsztatu, w którym naprawiałem alternator, ale może coś obstawiacie?

masz pewność że zrobił Ci co miał zrobić?
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
wierzbiks 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-06-2018, 22:08   

Coś tam zrobił - ładowanie mi padło, więc zaprowadziłem auto do elektryka samochodowego (już wcześniej tam naprawiałem inne rzeczy).

Diagnoza była taka że padł regulator i diody - po wymianie jest tak jak pisałem.

Dodatkowo w aucie mam transmiter FM z funkcją wyświetlania napięcia z zapalinczki - wcześniej zawsze to było ok. 14V - teraz zauważyłem że jest różnie.
Sprawdzę jeszcze napięcie ładowania normalnym miernikiem przez weekend...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.