Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Klocki hamulcowe, zaciski, naprawa tłoczków - Wars
Autor Wiadomość
osiemdwa 
Forumowicz

Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2018, 18:32   [3.2 DID] Klocki hamulcowe, zaciski, naprawa tłoczków - Wars

Cześć,

Podejrzewam znany problem z nieodbijającym tłoczkiem hamulców.

1. Polecacie jakiś warsztat w Warszawie, który to sprawdzi ewentualnie zregeneruje/wymieni.

2. Dodatkowo zlecę wymianę klocków hamulcowych (jakiego producenta klocków polecacie)

Pozdr
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 27-09-2018, 18:49   

w takim przypadku sprawdza się stare przysłowie kto nie smaruje ten nie jedzie :)

Trochę się powymądrzam sorry, jeśli jest tak jak mówisz można to spokojnie zrobić żeby było dobrze nie ma potrzeby regeneracji. Regeneracja zresztą na częściach zamiennych mija się z celem ponieważ są marnej jakości, nie wymiarowe i nie siedzą ścisło powodując delikatne pocenie.

Większość warsztatów wymieniając klocki nie smaruje ani tłoczków ani prowadnic, nawet w ASO. Wystarczy że porządnie przesmarują tłoczek smarem do tłoczków rozruszają oraz prowadnice i będzie OK.
Jeśli chodzi o producenta klocków najlepsze będą ATE, mogą być jeszcze TRW ( je jednak trzeba trochę ręcznie dopracować żeby lekko chodziły w jarzmie ) BOSCH też nie jest najgorszy, chociaż też trafiają się egzemplarze które potrafią piszczeć.

Najlepiej jakbyś na przyszłość zlecał 1 do roku przesmarowanie wszystkiego i wszystko będzie działało jak nowe. Ja po każdym wyjeździe w teren rozbieram, smaruję i czyszczę. Działa jak nowe :)
koniec wymądrzania
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.