[CA4A 1.6] Przerywa przy skręcie w lewo jak kończy się paliw |
Autor |
Wiadomość |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 11:53 [CA4A 1.6] Przerywa przy skręcie w lewo jak kończy się paliw
|
|
|
Dawniej jak zapaliła mi sie kontrolka na stałe zetrowałem licznik i ok 50km wiedziałem że mogę spokojnie przejechać.
Teraz już przy ciągłym swieceniu przerywa przy skrętach w lewo.
Ale ostatnio to już przesada. Kontrolka ledwo mignęła przy ruszaniu zpod świateł i przy skręcie już przerywa!!!
Qrde co jest grane? filtr paliwa nowy, świece nowe, kable ok...
rozumiem że mogło to być spowodowane jakimiś syfami w baQ jednak dlaczego teraz to dzieję się szybciej niż dawniej? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 13:37
|
|
|
A czujnik działa prawidłowo? Dobrze wskazuje rezerwę? Osobiście obstawiem przelewanie się paliwa między grodziami. Normalne zjawisko. Jeśli paliwa jest ok 5 litrów, może zdarzyć się, że auto w ogóle nei odpali. Wyjścia wówczas są dwa:
1. Wycieczka piesza na stację benzynową - z baniaczkiem.
2. Odpalanie auta na biegu - szarpnie, paliwo się przeleje i można wówczas skoczyć zatankować. |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-03-2007, 13:51 Re: Przerywa przy skręcie w lewo jak kończy się paliw
|
|
|
Ficu865 napisał/a: | Dawniej jak zapaliła mi sie kontrolka na stałe zetrowałem licznik i ok 50km wiedziałem że mogę spokojnie przejechać.
Teraz już przy ciągłym swieceniu przerywa przy skrętach w lewo.
Ale ostatnio to już przesada. Kontrolka ledwo mignęła przy ruszaniu zpod świateł i przy skręcie już przerywa!!!
Qrde co jest grane? filtr paliwa nowy, świece nowe, kable ok...
rozumiem że mogło to być spowodowane jakimiś syfami w baQ jednak dlaczego teraz to dzieję się szybciej niż dawniej? |
Ficu865 mam podobny problem, nie jestes sam Dzieje sie tak po przejechaniu jakis 40-50 km na rezerwie. A mam automata wiec mi nie tylko szarpnie ale jakby ktos wdusil mocno hamulec i caly wedruje na kierownice Wskaznik jest ok. Przy skrecie w prawo i podjezdzaniu pod gore problemu nie ma. Teraz staram sie tankowac jak tylko zacznie pojawiac sie kontrolka i jest ok. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 13:53
|
|
|
gregorbu napisał/a: | A czujnik działa prawidłowo? |
Jak to w Coltach...
Ok ale czemu dawniej tak się działo po przejechaniu większej ilości na rezerwie a teraz lewdo mignie i już szarpie? Sprawdzę czy nie mam syfu w baku. O właśnie jak to najlepiej zrobić? Mam kanał w domu więc... Spuścić paliwo? |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-03-2007, 13:55
|
|
|
gregorbu napisał/a: | . Jeśli paliwa jest ok 5 litrów, może zdarzyć się, że auto w ogóle nei odpali. |
Ciekawe chyba naprawde sie zaczne kwestia tankowania przejmowac bo do stacji mam kawalek a Colta nie odpale jak skrzynia nie bedzie na N lub D... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 13:57
|
|
|
pawela napisał/a: | Dzieje sie tak po przejechaniu jakis 40-50 km na rezerwie |
Tak dawniej miałem i rozumiałem to ale teraz... zbyt szybko...
[ Dodano: 30-03-2007, 13:59 ]
pawela napisał/a: | chyba naprawde sie zaczne kwestia tankowania przejmowac |
Kolejny powód: Przez te kilkanaście lat w zbiornikach nazbierało się tyle syfu że pompka sobie ciągnie ten cały gnój a i filtr też może tego nie przeżyć. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 15:03
|
|
|
Ficu865 napisał/a: | Kolejny powód: Przez te kilkanaście lat w zbiornikach nazbierało się tyle syfu że pompka sobie ciągnie ten cały gnój a i filtr też może tego nie przeżyć. | Bardzo możliwe. Poza tym pompa zapewne też nie jest w 100% sprawna. Czas i polskie paliwo (?) robią swoje.
pawela napisał/a: | Ciekawe chyba naprawde sie zaczne kwestia tankowania przejmowac bo do stacji mam kawalek a Colta nie odpale jak skrzynia nie bedzie na N lub D... | Warto się nad tym zastanowić. Poza tym dla pompy paliwa też nie jest zdrowo, gdy zaczyna zasysać powietrze zamiast paliwa. A jeśli Ci się jednak zdarzy, że autko nie odpali, zawsze możesz je rozbujać ręcznie. Chodzi tylko o to, by paliwo przelało się z jednej przegrody do drugiej. |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 19:10
|
|
|
Ficu865 lej na full i jak dochodzi do czerwonego na stacje goń..
chyba, że jesteś fanem jazdy na rezerwie i oparach (bicie rekordów "ile kto na rezerwie" )
zerknij na pompę paliwa i filtr czy nie zapaćkane...jak masz czas i chęci przeczyść układ paliwowy--Eureki nie odkryłem wypowiedzią... |
|
|
|
 |
|