Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Przerywa przy skręcie w lewo jak kończy się paliw
Autor Wiadomość
Ficu865
[Usunięty]

  Wysłany: 30-03-2007, 11:53   [CA4A 1.6] Przerywa przy skręcie w lewo jak kończy się paliw

Dawniej jak zapaliła mi sie kontrolka na stałe zetrowałem licznik i ok 50km wiedziałem że mogę spokojnie przejechać.
Teraz już przy ciągłym swieceniu przerywa przy skrętach w lewo.
Ale ostatnio to już przesada. Kontrolka ledwo mignęła przy ruszaniu zpod świateł i przy skręcie już przerywa!!!

Qrde co jest grane? filtr paliwa nowy, świece nowe, kable ok...

rozumiem że mogło to być spowodowane jakimiś syfami w baQ jednak dlaczego teraz to dzieję się szybciej niż dawniej?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2007, 13:37   

A czujnik działa prawidłowo? Dobrze wskazuje rezerwę? Osobiście obstawiem przelewanie się paliwa między grodziami. Normalne zjawisko. Jeśli paliwa jest ok 5 litrów, może zdarzyć się, że auto w ogóle nei odpali. Wyjścia wówczas są dwa:
1. Wycieczka piesza na stację benzynową - z baniaczkiem. :lol:
2. Odpalanie auta na biegu - szarpnie, paliwo się przeleje i można wówczas skoczyć zatankować.
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-03-2007, 13:51   Re: Przerywa przy skręcie w lewo jak kończy się paliw

Ficu865 napisał/a:
Dawniej jak zapaliła mi sie kontrolka na stałe zetrowałem licznik i ok 50km wiedziałem że mogę spokojnie przejechać.
Teraz już przy ciągłym swieceniu przerywa przy skrętach w lewo.
Ale ostatnio to już przesada. Kontrolka ledwo mignęła przy ruszaniu zpod świateł i przy skręcie już przerywa!!!

Qrde co jest grane? filtr paliwa nowy, świece nowe, kable ok...

rozumiem że mogło to być spowodowane jakimiś syfami w baQ jednak dlaczego teraz to dzieję się szybciej niż dawniej?


Ficu865 mam podobny problem, nie jestes sam ;) Dzieje sie tak po przejechaniu jakis 40-50 km na rezerwie. A mam automata wiec mi nie tylko szarpnie ale jakby ktos wdusil mocno hamulec i caly wedruje na kierownice :P Wskaznik jest ok. Przy skrecie w prawo i podjezdzaniu pod gore problemu nie ma. Teraz staram sie tankowac jak tylko zacznie pojawiac sie kontrolka i jest ok.
_________________
 
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2007, 13:53   

gregorbu napisał/a:
A czujnik działa prawidłowo?


Jak to w Coltach... :doubt:

Ok ale czemu dawniej tak się działo po przejechaniu większej ilości na rezerwie a teraz lewdo mignie i już szarpie? Sprawdzę czy nie mam syfu w baku. O właśnie jak to najlepiej zrobić? Mam kanał w domu więc... Spuścić paliwo?
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-03-2007, 13:55   

gregorbu napisał/a:
. Jeśli paliwa jest ok 5 litrów, może zdarzyć się, że auto w ogóle nei odpali.

Ciekawe :P chyba naprawde sie zaczne kwestia tankowania przejmowac bo do stacji mam kawalek a Colta nie odpale jak skrzynia nie bedzie na N lub D...
_________________
 
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2007, 13:57   

pawela napisał/a:
Dzieje sie tak po przejechaniu jakis 40-50 km na rezerwie


Tak dawniej miałem i rozumiałem to ale teraz... zbyt szybko...

[ Dodano: 30-03-2007, 13:59 ]
pawela napisał/a:
chyba naprawde sie zaczne kwestia tankowania przejmowac


Kolejny powód: Przez te kilkanaście lat w zbiornikach nazbierało się tyle syfu że pompka sobie ciągnie ten cały gnój a i filtr też może tego nie przeżyć.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2007, 15:03   

Ficu865 napisał/a:
Kolejny powód: Przez te kilkanaście lat w zbiornikach nazbierało się tyle syfu że pompka sobie ciągnie ten cały gnój a i filtr też może tego nie przeżyć.
Bardzo możliwe. Poza tym pompa zapewne też nie jest w 100% sprawna. Czas i polskie paliwo (?) robią swoje.
pawela napisał/a:
Ciekawe chyba naprawde sie zaczne kwestia tankowania przejmowac bo do stacji mam kawalek a Colta nie odpale jak skrzynia nie bedzie na N lub D...
Warto się nad tym zastanowić. Poza tym dla pompy paliwa też nie jest zdrowo, gdy zaczyna zasysać powietrze zamiast paliwa. A jeśli Ci się jednak zdarzy, że autko nie odpali, zawsze możesz je rozbujać ręcznie. Chodzi tylko o to, by paliwo przelało się z jednej przegrody do drugiej.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2007, 19:10   

Ficu865 lej na full i jak dochodzi do czerwonego na stacje goń..
chyba, że jesteś fanem jazdy na rezerwie i oparach (bicie rekordów "ile kto na rezerwie" :mrgreen: ) :wink:
zerknij na pompę paliwa i filtr czy nie zapaćkane...jak masz czas i chęci przeczyść układ paliwowy--Eureki nie odkryłem wypowiedzią...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.