 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.2 DID] Skrzynia? Sprzęgło? pomocy bo mi ręce opadają |
Autor |
Wiadomość |
manek13
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2018 Posty: 2 Skąd: Chełm Śląski
|
Wysłany: 08-06-2018, 13:22 [II 2.2 DID] Skrzynia? Sprzęgło? pomocy bo mi ręce opadają
|
|
|
Witam, po analizie kilkunastu zakładek problemów technicznych out II chciałbym przedstawić swój z outlanderem 2,2
Przy 22 tys km lata temu wymieniono mi na gwarancji w salonie na śląsku sprzęgło, które ślizgało na model "wzmocniony" jak usłyszałem
Od tamtego czasu minęło 180 tys km, po drodze wyciekł płyn eloys i utlenił się DPF, moc nieznacznie wzrosła, to w zeszłym roku.
Auto sprawuje sie idealnie do czasu trasy Rzeszów - Katowice, podczas ulewy, 140km/h włączony napęd aktiv 4x4, przy zjeżdźie z autostrrdy da sie usłyszeć szum.
Szum w trakcie dalszego użytkowania przybiera nasile.
Wymieniam, tarcze, klocki, przód tył, szczęki regeneracja zacisków.
Szum jest słyszalny na biegach:2, 3, 4 i 5 w momencie wciśnięcia sprzęgła wszystko ustaje, podczas turlania sie bez biegu również cisza
Do szumu w ostatnich dwóch dniach doszły metaliczne dzwięki "mielenia", jakby kulek.....
i teraz najlepsze.
Dojazd do salony Mitsu na śląsku po drodze autostrada, 140-150 km/h - i przed salonem dzwięków nie ma auto sprawne. Zdarzyło mi się to w przeciągu ostatnich 2 tyg ok 3 razy, z tymże szum (tarcie jakby tworzywo o tworzywo)
Moje pytania:
1. może ktoś miał podobny problem?
2. Ile za demontaż i montaż skrzyni, w salonie krzyknęli 3 kafle, bez części, tylko za weryfikacje demontaż i montaż
3. Czy na hamownie polecacie, jeżeli tak to czy koniecznie na 2 osie, czy wystarczy jedna?
4. Pozostałe rady chętnie usłysze
Pozdrawiam
M. |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 08-06-2018, 13:42
|
|
|
na poczatek to sprawdzil bym w jakim stanie jest olej w skrzyni i tylnym moscie
jesli cos mieli/sciera sie to napewno jakies opilki lub wieksze czastki beda w oleju
najlepiej przed zlaniem oleju podgrzac olej aby zrobil sie bardziej plynny
nic nie piszesz jakie szumy sa na 2WD |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
manek13
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2018 Posty: 2 Skąd: Chełm Śląski
|
Wysłany: 08-06-2018, 13:51
|
|
|
Niezależnie od trybu 2x 4x lock rzężenie występuje + metaliczne dzwięki
Teraz jeżdze na 2x
W planie mam właśnie wymianę olejów i wlanie płynów "regeneracyjnych" opartych generalnie na smarze molibdenowym (ciekły) |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 08-06-2018, 14:26
|
|
|
nie kombinuj zadnych plynow
zalej taki olejem jaki powinien byc
jest oddzielny temat o tym, poszykaj i poczytaj |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
jachu1111
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 , 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2018 Posty: 48 Skąd: Szubin
|
Wysłany: 08-06-2018, 22:33
|
|
|
Skrzynia out |
|
|
|
 |
|
|