Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tak sobie radzą z FAP i EGR w Rosji
Autor Wiadomość
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 17-06-2018, 17:36   Tak sobie radzą z FAP i EGR w Rosji

https://www.youtube.com/watch?v=e80u2B5nWF8
_________________

 
 
jachu1111 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 , 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 48
Skąd: Szubin
Wysłany: 17-06-2018, 21:20   

W Polsce podobnie działają z fapem
 
 
barzuc 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.2 MI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-06-2018, 08:48   

W mojej ocenie to mało potrzebne dodatki, których działanie ładnie wygląda na papierze a w rzeczywistości są potrzebne tylko producentom, żeby miało co się psuć... To jak z autami na prąd idea słuszna, wygląda to ładnie (na papierze, bo 0 emisji spalin itp) ale nigdzie nie podają jakie szkody dla ekosystemu powoduje kompleksowo używanie tego auta (koszty ekologiczne produkcji baterii / ogniw i ich późniejsza utylizacja, emisja gazów itp przy produkcji prądu)... Bo by jeszcze by się okazało, że kopciuch diesel sprzed 30 lat mniej truje niż super ekologiczne cacko na prąd (nie wiem - strzelam) - oczywiście patrząc w ujęciu kompleksowym od startu produkcji, czasu eksploatacji (z uwzględnieniem ich trwałości i przebiegu który mogą wykonać) do zakończenia żywota auta jako żyletki...

Ja się tylko zastanawiam po co ECU rozcinali skoro nowy soft wrzucili? To kwestia żeby jakąś zworkę zamknąć aby nowy soft wgrać czy jeszcze coś trzeba zlutować żeby emulować czujniki? (pytam z czystej ciekawości).
_________________
Teraz: Mitsubishi Outlander II 2.2 DID MIVEC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.