Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 DID] Po odpaleniu nierówno chodzi i kopci na szaro
Autor Wiadomość
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-05-2018, 23:14   [2.0 DID] Po odpaleniu nierówno chodzi i kopci na szaro

Witam,
auto mam od marca, i od początku zauważyłem, że po odpaleniu zimnego silnika chodzi nierówno (odgłos spalania stukowego w benzynie) i kopci na szaro. Po chwili praca silnika się wyrównuje i kopcenie znika. Jak było zimno to taki objaw był praktycznie zawsze, jak jest cieplej to co któreś odpalenie silnika.
Komputer jakiś czas temu pokazał taki błąd - P0301 - zapłon cylindra 1 - wypadanie zapłonów, ale przecież to nie benzyna :)
Ktoś ma jakiś pomysł? :)
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 23-05-2018, 03:14   

sprawdz swiece
prawdopodobnie ktoras padla
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-05-2018, 08:36   

A czytałem, że ten typ tak ma, a widzę że powinienem się tym martwić :)
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 23-05-2018, 13:12   

u mnie rowno pracuje
wiec TTTM nie pasuje tutaj :P
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-05-2018, 13:26   

jest tylko głośny po odpaleniu na zimno ale pracuje równo bo obroty podwyższone nawet jak ogrzewanie na oFF.świece teraz nie włączają się ,bo jest za ciepło więc to raczej nie nie świece
_________________

 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 23-05-2018, 14:47   

jak masz na OFF obroty powinny byc zawsze okolo 850

zreszta przy tych temp jak sa teraz to nawet na wlaczonym nawiewie obroty sie nie podwyzszaja

co do swiec to mikroprocesor podgrzewa je zaleznie do panujacej temp silnika
kontrolka swiec nie ma tutaj nic do zeczy bo ona jest od wskazywania czegos innego

silnik moze kilka sekund poracowac nierowno ale wtedy jak nie poczeka sie chwile po przekreceniu stacyjki (to wlasnie wtedy komputer pobiera dane z silnika)
pozniej juz sprezanie powoduje taka temp ze nastepuje prawidlowe spalanie mieszanki
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 23-05-2018, 21:46   Re: [2.0 DID] Po odpaleniu nierówno chodzi i kopci na szaro

szeryf85 napisał/a:
Witam,
auto mam od marca, i od początku zauważyłem, że po odpaleniu zimnego silnika chodzi nierówno (odgłos spalania stukowego w benzynie) i kopci na szaro. Po chwili praca silnika się wyrównuje i kopcenie znika. Jak było zimno to taki objaw był praktycznie zawsze, jak jest cieplej to co któreś odpalenie silnika.
Komputer jakiś czas temu pokazał taki błąd - P0301 - zapłon cylindra 1 - wypadanie zapłonów, ale przecież to nie benzyna :)
Ktoś ma jakiś pomysł? :)

Przyczyną takich objawów może być przedostawanie się płynu chłodniczego do cylindra. Przy ciepłym silniku jest to nieodczuwalne bo płyn na bieżąco odparowywuje. Ale jak dłużej postoi no to się tego trochę nazbiera i nim się silnik tego pozbędzie to możesz mieć sytuację jak opisałeś. Warto sprawdzić ten wątek.
 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-05-2018, 22:10   

Moody, nie strasz człowieka ;) niech na początek sprawdzi świece.
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-07-2018, 21:30   

Auto zrobione już jakiś czas temu, ale nie pisałem od razu, wolałem się upewnić że jest ok :)
W aucie zostały wyciągnięte wtryski, umyte, założone nowe uszczelki i problem kopcenia zniknął :)
Mechanik, który serwisował auto zanim je kupiłem (pojechałem do niego, bo wtryski były jeszcze na gwarancji po regeneracji) stwierdził, że pęknięta jest głowica, i że mam od razu sprzedać to auto :) Także trzeba uważać na kogo się trafi :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.