 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Coś się dzieje... |
Autor |
Wiadomość |
spox73
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 , Space Runner
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 19 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 01-08-2018, 10:38 [3.2 DID] Coś się dzieje...
|
|
|
Pacjent - 3.2 DiD - przebieg 240 tys.
Objawy:
- trudności z uruchomieniem na zimnym silniku (chociaż trudno mówić, że teraz coś jest zimne) - trzeba kręcić sekundę może dwie, na ciepłym pali od pyknięcia
- do rozgrzania silnik wydaje dziwne dźwięk
- po uruchomieniu silnik pracuje stabilnie, po 1 km zaczyna na wolnych obrotach wibrować
- po 5 km wszystko wraca do normy, dziwny odgłos ustaje a silnik pracuje regularnie i bez żadnych wibracji
- sytuacja trwa od 4-5 dni - przejechałem 1200 km
- żadnego dymienia, kontrolek, spadku mocy itp.
Co się zmieniło w ciągu tych dni:
- wymieniłem olej i wszystkie filtry
- 2 razy zalałem ON ze stacji w Nadleśnictwie (wcześniej głownie Orlen)
- zaczęły się potworne upały
Być może to tylko taka koincydencja z tym serwisem olejowym i zmianą paliwa.
Wiem co powiecie - czas na pompę... (( A może jakieś inne sugestie?
[ Dodano: 04-08-2018, 15:04 ]
Zagadka rozwiązana.
Pękł przewód paliwowy od Webasto. Po zatankowaniu do pełna w ciągu jednej nocy poszło do piachu 20 l ON. |
|
|
|
 |
kacper7460
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2017 Posty: 7 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 06-08-2018, 20:11
|
|
|
Potrzebuję pomocy!!!!
Jestem posiadaczem PAJERO 3,2 DID z 2004 r, automat. Przez ostatnie 3 lata było super. Trzy dni temu coś mu odbiło. Rano gdy jest zimny pali super, od strzała. Gdy już trochę się zagrzeje, aby uruchomić silnik trzeba już trochę pokręcić rozrusznikiem. Po podłączeniu go pod komputer, nie ma błędu silnika...żadnego, ale wyskakuje błąd skrzyni biegów "25 nieznany opis błędu". Poszperałem trochę w opisach błędów i błąd 25 w pajero to TPS.
O co tu może chodzić? Czy to już kończy się pompa wtryskowa?Pomocy. |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 07-08-2018, 05:40
|
|
|
TPS jest przy pompie wtryskowej a nie przy skrzyni. Objawy niestety mogą wiązać się z pompą, przynajmniej u mnie tak się to zaczęło, ale nie koniecznie. |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 07-08-2018, 16:24
|
|
|
kacper7460 napisał/a: | Potrzebuję pomocy!!!!
Jestem posiadaczem PAJERO 3,2 DID z 2004 r, automat. Przez ostatnie 3 lata było super. Trzy dni temu coś mu odbiło. Rano gdy jest zimny pali super, od strzała. Gdy już trochę się zagrzeje, aby uruchomić silnik trzeba już trochę pokręcić rozrusznikiem. Po podłączeniu go pod komputer, nie ma błędu silnika...żadnego, ale wyskakuje błąd skrzyni biegów "25 nieznany opis błędu". Poszperałem trochę w opisach błędów i błąd 25 w pajero to TPS.
O co tu może chodzić? Czy to już kończy się pompa wtryskowa?Pomocy. |
błąd 25 pojawia sie w wyniku zatarcia się przestawiacza kata wtrysku , słabe paliwo, brak paliwa.
Sprawdz rozrusznik jeszcze. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|