Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8DI-D] P2413 Uszkodzony EGR
Autor Wiadomość
Jukusss 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 18
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 15-09-2021, 12:50   [1.8DI-D] P2413 Uszkodzony EGR

Witam serdecznie
pojawił się mały problem z moim asxem,
zaczęło się od zwiększonego spalania i czestszego wypalania dpfa co 100-150km
wycięty dpf oddany do czyszczenia - nie było jakoś specjalnie zabity. Adaptacja jako nowy problem spalania nie zniknął i dalej wypalał dość często
kolejno chciałem sprawdzić wtryskiwacze ale nie zdążyłem - zapaliła sie kontrolka silnika i błąd p2413 - uszkodzenie EGRa
skasowałem błąd pojechałem do domu i po 2 h nie mogłem ruszyć autem- zupełnie brak mocy i nie reagował na gaz w ogóle. po krótkiej chwili zaczął coś tam reagować ale auto nie nadawało się do jazdy i dodatkowe dziwne dzwieki spod maski. po 5 minutach odzyskał wszystko co powinien i długa do mechanika. przez pierwszy km za mna siwo od dymu
wytargałem wtryski do testowania (idealne) wytragałem egra i też w miarę czysty.
gruszka podcisnienia pracuje prawidłowo (dziś bede testował silnk elektryczny od zaworu egra) i tu moje pytanie
jeżeli sie okaże uszkodzony to czy można go podmienić z tego co jest w egerze przy l200 bo tamten wg zdjęc wygląda identycznie i kosztuje 300 zł a nie regenrowanay za 1400 z allegro.

wciąż walczę z tematem. silnik DC EGRa z l200 kształtem i wtyczką podszedł idealnie. zaczyna pracować ładnie i po 20 minutach błąd p2413- skasować sięnie da. odpięcie aku + kasowanie i na 20 minut jest spokój. temepraturę spalin pokazuje normalniei szczerze mówiąc zupełnie nie mam pojęcia co może być jeszcze. czy ktoś jeszcze mi może podpowiedzieć.

[ Dodano: 13-10-2021, 23:45 ]
Przede wszystkim dziekuje Tokyo, gigantyczna wiedza i cenne rady.
Problem zaczal sie z egrem i na nim zakonczyl.
EGR-MS-006 to numer glowicy zaworu egr ktory wyglada identycznie ale nie pasuje do naszych silnikow i robi wspomniany wyzej blad.
Oddalem zawor swoj do regeneracji zalozylem i dziala.
Spalanie i wypalanie dpf wrocilo do normy. Jezeli ktos bedzie chcial to opisze krok po kroku jak to wyjac wyczyscic i zainstalowac zeby spaliny nie gwizdaly
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.