 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z gasnącym silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
roberto8787
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2018 Posty: 2 Skąd: nikąd
|
Wysłany: 30-08-2018, 08:35 Problem z gasnącym silnikiem
|
|
|
Cześć wszystkim
problem wygląda następująco zaczęło się jakieś 12 miesięcy temu po wymianie parownika i regulacji gazu stag II okazało się ze elek. padła więc gazownik założył mi śrubę , po za tym mam zaślepiony oryginalny wlot powietrza zamiast tego są wywiercone dwie dziury średnicy ok 10 cm
od spodu początku tego wlotu (tak już było jak go kupiłem ). Silnik gasł na początku sporadycznie przy zmianie z 5 na 4 przy prędkości ok 120 km/h zazwyczaj skręcając w lewo(wciskając sprzęgło obroty spadały do zera zanim zdążyłem zmienić bieg )Pierwszą rzecz jaką zrobiłem to wymieniłem filterek od gazu jako że nie był wymieniany wraz z parownikiem. teraz jest tak już przy zmianie z 4 biegu na 3. Zdarza sie też że prawie gaśnie przy zawracaniu z kierownicą skręconą w lewo
Teraz padło podejrzenie na lewe powietrze ...
Ktoś ma jakieś jakieś inne pomysły ?
mitsubishi galant 2.5 V6 98' |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 31-08-2018, 20:27
|
|
|
nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem(interpunkcja), ale to raczej wygląda na niewyregulowane obroty na biegu jałowym. Mówisz, że przy redukcji biegu, albo przy zawracaniu - w obu przypadkach przez chwilę obroty muszą spaść do jałowego... zweryfikują tą wersję.
[ Dodano: 31-08-2018, 20:29 ]
w ogóle, niech mi ktoś wyjasni co to za metody? zaślepiony dolot powietrza!? dwie dziury zamiast standardowego dolotu!? co to za magik montował?
nie ma się co dziwić, ze silnik się dławi... |
|
|
|
 |
szwagierr
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 97 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 07-09-2018, 08:29
|
|
|
Źle wyregulowany parownik, a konkretnie bypass wolnych obrotów.
Tomasz87 napisał/a: | w ogóle, niech mi ktoś wyjasni co to za metody? zaślepiony dolot powietrza!? dwie dziury zamiast standardowego dolotu!? |
To standard przy instalacji 1 i 2 gen. Powietrze wdmuchiwane do dolotu przy szybszej jeździe powoduje wzrost ciśnienia przy mikserze, a tym samym zmniejszenie ilości podawanego gazu. Aby tego uniknąć, wlot powietrza kieruje się w innym kierunku niż przód samochodu. |
|
|
|
 |
Mushkin
Forumowicz
Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 126 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 09-09-2018, 22:03
|
|
|
Na benzynie też gaśnie? Miałem podobne objawy, gdy pęknięty był jakiś wężyk podciśnienia wchodzący do kolektora dolotowego. |
|
|
|
 |
|
|