Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z gasnącym silnikiem
Autor Wiadomość
roberto8787 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2018
Posty: 2
Skąd: nikąd
  Wysłany: 30-08-2018, 08:35   Problem z gasnącym silnikiem

Cześć wszystkim

problem wygląda następująco zaczęło się jakieś 12 miesięcy temu po wymianie parownika i regulacji gazu stag II okazało się ze elek. padła więc gazownik założył mi śrubę , po za tym mam zaślepiony oryginalny wlot powietrza zamiast tego są wywiercone dwie dziury średnicy ok 10 cm
od spodu początku tego wlotu (tak już było jak go kupiłem ). Silnik gasł na początku sporadycznie przy zmianie z 5 na 4 przy prędkości ok 120 km/h zazwyczaj skręcając w lewo(wciskając sprzęgło obroty spadały do zera zanim zdążyłem zmienić bieg )Pierwszą rzecz jaką zrobiłem to wymieniłem filterek od gazu jako że nie był wymieniany wraz z parownikiem. teraz jest tak już przy zmianie z 4 biegu na 3. Zdarza sie też że prawie gaśnie przy zawracaniu z kierownicą skręconą w lewo
Teraz padło podejrzenie na lewe powietrze ...

Ktoś ma jakieś jakieś inne pomysły ?

mitsubishi galant 2.5 V6 98'
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 31-08-2018, 20:27   

nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem(interpunkcja), ale to raczej wygląda na niewyregulowane obroty na biegu jałowym. Mówisz, że przy redukcji biegu, albo przy zawracaniu - w obu przypadkach przez chwilę obroty muszą spaść do jałowego... zweryfikują tą wersję.

[ Dodano: 31-08-2018, 20:29 ]
w ogóle, niech mi ktoś wyjasni co to za metody? zaślepiony dolot powietrza!? dwie dziury zamiast standardowego dolotu!? co to za magik montował?
nie ma się co dziwić, ze silnik się dławi...
 
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-09-2018, 08:29   

Źle wyregulowany parownik, a konkretnie bypass wolnych obrotów.
Tomasz87 napisał/a:
w ogóle, niech mi ktoś wyjasni co to za metody? zaślepiony dolot powietrza!? dwie dziury zamiast standardowego dolotu!?

To standard przy instalacji 1 i 2 gen. Powietrze wdmuchiwane do dolotu przy szybszej jeździe powoduje wzrost ciśnienia przy mikserze, a tym samym zmniejszenie ilości podawanego gazu. Aby tego uniknąć, wlot powietrza kieruje się w innym kierunku niż przód samochodu.
 
 
Mushkin 
Forumowicz

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 09-09-2018, 22:03   

Na benzynie też gaśnie? Miałem podobne objawy, gdy pęknięty był jakiś wężyk podciśnienia wchodzący do kolektora dolotowego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.