 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Rodzaje pomp wtryskowych w 2.8TD |
Autor |
Wiadomość |
maauroo50
Nowy Forumowicz
Auto: pajero ii 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2018 Posty: 11 Skąd: krak
|
Wysłany: 01-08-2018, 15:14 Rodzaje pomp wtryskowych w 2.8TD
|
|
|
Witam, dopadła mnie prawdopodobnie awaria pompy wtryskowej. Chciałem na szybko kupić używaną pompę i objechać wakacje ale numery pomp się minimalnie różnią, moja ma nr 104641-3571 a na alledrogo np 104741-3212 lub też 104741-3242. Wyglądają bardzo podobnie. Wymieniał ktoś z Was pompę na inną? |
|
|
|
 |
Mirek1275
Forumowicz Mirek1275

Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 142 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 03-08-2018, 01:25 Re: Rodzaje pomp wtryskowych w 2.8TD
|
|
|
maauroo50 napisał/a: | Witam, dopadła mnie prawdopodobnie awaria pompy wtryskowej. Chciałem na szybko kupić używaną pompę i objechać wakacje ale numery pomp się minimalnie różnią, moja ma nr 104641-3571 a na alledrogo np 104741-3212 lub też 104741-3242. Wyglądają bardzo podobnie. Wymieniał ktoś z Was pompę na inną? |
Pompy nie wymieniałem, ale przy wyborze kierowałbym się numerem Mitsubishi.
Przykładowo ME2002555. Numer zawiera dwie litery oraz sześć cyfr.
Korzystaj z http://mitsubishi-motors.kiev.ua/ lub innej podobnej strony. |
_________________ Jest dobrze |
|
|
|
 |
maauroo50
Nowy Forumowicz
Auto: pajero ii 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2018 Posty: 11 Skąd: krak
|
Wysłany: 26-08-2018, 20:07
|
|
|
Na mojej pompie nie było numerów Mitsu, tylko zexelowskie. Uporałem już się z problemem, otóż pompa musi być z takiego samego silnika, czyli jak jest turbo to od TD, jak bez to zwykly D. Wnętrzności pompy mają te same, mozna przekładać, tak samo sam osprzęt pompy. U mnie okazało się, że tłoczek, rolki, korpus totalnie wydarty, kaput. Kupiłem zwykłą najzwyklejszą pompę i składali mi z dwóch jedną (u mnie inne mocowania linek, bączek od podbicia obrotów itp - pajero classic) |
|
|
|
 |
|
|