Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rodzaje pomp wtryskowych w 2.8TD
Autor Wiadomość
maauroo50 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero ii 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 11
Skąd: krak
Wysłany: 01-08-2018, 15:14   Rodzaje pomp wtryskowych w 2.8TD

Witam, dopadła mnie prawdopodobnie awaria pompy wtryskowej. Chciałem na szybko kupić używaną pompę i objechać wakacje ale numery pomp się minimalnie różnią, moja ma nr 104641-3571 a na alledrogo np 104741-3212 lub też 104741-3242. Wyglądają bardzo podobnie. Wymieniał ktoś z Was pompę na inną?
 
 
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 03-08-2018, 01:25   Re: Rodzaje pomp wtryskowych w 2.8TD

maauroo50 napisał/a:
Witam, dopadła mnie prawdopodobnie awaria pompy wtryskowej. Chciałem na szybko kupić używaną pompę i objechać wakacje ale numery pomp się minimalnie różnią, moja ma nr 104641-3571 a na alledrogo np 104741-3212 lub też 104741-3242. Wyglądają bardzo podobnie. Wymieniał ktoś z Was pompę na inną?


Pompy nie wymieniałem, ale przy wyborze kierowałbym się numerem Mitsubishi.
Przykładowo ME2002555. Numer zawiera dwie litery oraz sześć cyfr.
Korzystaj z http://mitsubishi-motors.kiev.ua/ lub innej podobnej strony.
_________________
Jest dobrze :)
 
 
 
maauroo50 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero ii 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 11
Skąd: krak
Wysłany: 26-08-2018, 20:07   

Na mojej pompie nie było numerów Mitsu, tylko zexelowskie. Uporałem już się z problemem, otóż pompa musi być z takiego samego silnika, czyli jak jest turbo to od TD, jak bez to zwykly D. Wnętrzności pompy mają te same, mozna przekładać, tak samo sam osprzęt pompy. U mnie okazało się, że tłoczek, rolki, korpus totalnie wydarty, kaput. Kupiłem zwykłą najzwyklejszą pompę i składali mi z dwóch jedną (u mnie inne mocowania linek, bączek od podbicia obrotów itp - pajero classic)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.