Colt Ralliart 2009 Stage1 |
Autor |
Wiadomość |
BrudnyRobert
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18-09-2018, 16:44 Colt Ralliart 2009 Stage1
|
|
|
Moje uszanowanie!
Jako że na forum jestem już jakiś czas, (głównie czytam) ale ani tutaj ani na coltomanie nie wrzucałem zdjęć auta to dziś nadrabiam.
2009 rok, jestem drugim właścicielem, auto od początku do mojego kupna serwisowane w niemieckim ASO. Zdrowe w 99% (mam 3 małe bąble na karoserii którymi trzeba będzie się zająć zanim przekształcą się w coś gorszego)
Auto ma założone przez poprzedniego właściciela sprężyny obniżające, poza tym była to seria.
W ostatnich dniach zrobiłem Remap plus wyciągnięcie restriction pill, plus BOV ProPerfect (taka fanaberia), plus wkładka KN. Na tą chwilę 192KM i 277nm.
 |
|
|
|
 |
Barrozo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2017 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-09-2018, 17:35
|
|
|
Powiedz jak to się prowadzi, trzyma w zakrętach? Możesz porównać do innego auta? |
|
|
|
 |
BrudnyRobert
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18-09-2018, 17:51
|
|
|
Barrozo napisał/a: | Powiedz jak to się prowadzi, trzyma w zakrętach? Możesz porównać do innego auta? |
Moim zdaniem prowadzi się świetnie, jest mały zwinny i (chyba przez sprężyny) twardy, co sprawia że w zakrętach jedzie świetnie. Trzeba jednak pamiętać że jestem amatorem i jeździłem może 8ma samochodami w życiu, więc kiepski ze mnie ekspert. Wcześniej miałem Cougara 2.5V6, który przy colcie jechał jak wagon z drewnem. (aczkolwiek o aucie złego słowa nie mogę powiedzieć, bardzo dobrze wspominam) |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5352 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
BrudnyRobert
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18-09-2018, 22:46
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Cześć. A na kołach jaką ma moc mierzyłeś? |
Tak było mierzone, wykresu nie mam ale jutro się dowiem. Na chłopski rozum pewnie około 150 będzie. Napiszę jutro. |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 20-09-2018, 09:06
|
|
|
Co to jest za wykres? Mivec masz czyli przy 4500 powinien być max moment.
Zawór od turbo kup na ebay to bedziesz miał gladki wykres.
I koniecznie sprzęgło racing sachs.
Trzeba uwazać przy zakładaniu sportowej gruszki bo wężyk sie moz przetrzeć od obudowy wentylatora.https://ibb.co/hpk4ge
Tu masz wykres mojego Colta. Wydech 2.5 cala z katem. Gruszka j/w. Sprzegło racing. Dolot turbo wtryski oem.
215@290. 1 bar |
|
|
|
 |
BrudnyRobert
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-09-2018, 09:50
|
|
|
Kwestia ustawień w samej hamowni. Kumpel pytał mnie czy chcę mieć ładnie spłaszczony wykres by chwalić się na forum czy realny. Niektórzy spać nie mogą jak nie mają pięknej krzywej to im się to daje. Ja się na tym nie znam, auto jeździ świetnie. Na tym mi zależało |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 20-09-2018, 10:14
|
|
|
Program był robiony w DE.. mega-speed.de. przez poprzedniego wlasciciela.
W Siedlcach byłem tylko na pomiarze aby sprawdzić czy wszystko ok.
Jak Ci tuner auto wystroi bez dobrze ustawionej hamowni? Jak w pelni wykorzysta Mivec?
Oem gruszka za szybko otwiera WG i masz stratę boosta. Potem zamyka wolno i boost wolno wraca na zadany poziom.
Moim zdaniem WG pracuje w dwuch pozycjach : otwarty ma maxa i zamkniety. Dlatego te fale. Nie bez powodu Niemcy wystawili sportową gruszkę która precyzyjnie steruje stopniem otwarcia WG.
Pomyśl a nie sie wyśmiewasz. |
Ostatnio zmieniony przez patrycjuszek 20-09-2018, 10:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
BrudnyRobert
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-09-2018, 10:18
|
|
|
Pofalowany wykres wychodzi praktycznie na każdym silniku z zaworem elektromagnetycznym to wynika w prostej linii z zasady jego działania, większość hamowni ma nałożony filtr spłaszczający by ładnie to wyglądało. Tu tego nie ma choć być mogło. Facet chipował już tysiące aut, myślę że wie co robi, ja jestem laikiem który oczekuje efektu. Auto chodzi lepiej, płynniej przekazuje moc nie ma takiego nagłego krótkiego boosta jakie było w serii. Jestem zadowolony. |
|
|
|
 |
BrudnyRobert
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-09-2018, 10:30
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | Pomyśl a nie sie wyśmiewasz. |
Że jak? gdzie ja się z kogoś wyśmiewam
Skąd taki dane że ten silnik osiąga max moment przy 4500? |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 20-09-2018, 10:41
|
|
|
3400 tam gdzie masz w serii i po reemapie.
Tuner olał mivec.
U mnie na wykresie jest to samo 3400 i jest wyplaszczenie ale potem jes skok i to wlasnie mivec.
Wydech odetkasz to zobaczsz. |
|
|
|
 |
BrudnyRobert
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-09-2018, 12:03
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | Wydech odetkasz to zobaczsz. |
Taki jest plan! |
|
|
|
 |
|