Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt Ralliart 2009 Stage1
Autor Wiadomość
BrudnyRobert 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-09-2018, 16:44   Colt Ralliart 2009 Stage1

Moje uszanowanie!
Jako że na forum jestem już jakiś czas, (głównie czytam) ale ani tutaj ani na coltomanie nie wrzucałem zdjęć auta to dziś nadrabiam.

2009 rok, jestem drugim właścicielem, auto od początku do mojego kupna serwisowane w niemieckim ASO. Zdrowe w 99% (mam 3 małe bąble na karoserii którymi trzeba będzie się zająć zanim przekształcą się w coś gorszego)
Auto ma założone przez poprzedniego właściciela sprężyny obniżające, poza tym była to seria.

W ostatnich dniach zrobiłem Remap plus wyciągnięcie restriction pill, plus BOV ProPerfect (taka fanaberia), plus wkładka KN. Na tą chwilę 192KM i 277nm.

 
 
Barrozo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2018, 17:35   

Powiedz jak to się prowadzi, trzyma w zakrętach? Możesz porównać do innego auta?
 
 
BrudnyRobert 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-09-2018, 17:51   

Barrozo napisał/a:
Powiedz jak to się prowadzi, trzyma w zakrętach? Możesz porównać do innego auta?


Moim zdaniem prowadzi się świetnie, jest mały zwinny i (chyba przez sprężyny) twardy, co sprawia że w zakrętach jedzie świetnie. Trzeba jednak pamiętać że jestem amatorem i jeździłem może 8ma samochodami w życiu, więc kiepski ze mnie ekspert. Wcześniej miałem Cougara 2.5V6, który przy colcie jechał jak wagon z drewnem. (aczkolwiek o aucie złego słowa nie mogę powiedzieć, bardzo dobrze wspominam)
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5352
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 18-09-2018, 19:57   

Cześć. A na kołach jaką ma moc mierzyłeś?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
BrudnyRobert 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-09-2018, 22:46   

Bzyk_R1 napisał/a:
Cześć. A na kołach jaką ma moc mierzyłeś?


Tak było mierzone, wykresu nie mam ale jutro się dowiem. Na chłopski rozum pewnie około 150 będzie. Napiszę jutro.
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 20-09-2018, 09:06   

Co to jest za wykres? Mivec masz czyli przy 4500 powinien być max moment.


Zawór od turbo kup na ebay to bedziesz miał gladki wykres.
I koniecznie sprzęgło racing sachs.

Trzeba uwazać przy zakładaniu sportowej gruszki bo wężyk sie moz przetrzeć od obudowy wentylatora.https://ibb.co/hpk4ge


Tu masz wykres mojego Colta. Wydech 2.5 cala z katem. Gruszka j/w. Sprzegło racing. Dolot turbo wtryski oem.

215@290. 1 bar
 
 
BrudnyRobert 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-09-2018, 09:50   

Kwestia ustawień w samej hamowni. Kumpel pytał mnie czy chcę mieć ładnie spłaszczony wykres by chwalić się na forum czy realny. Niektórzy spać nie mogą jak nie mają pięknej krzywej to im się to daje. Ja się na tym nie znam, auto jeździ świetnie. Na tym mi zależało
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 20-09-2018, 10:14   

Program był robiony w DE.. mega-speed.de. przez poprzedniego wlasciciela.

W Siedlcach byłem tylko na pomiarze aby sprawdzić czy wszystko ok.

Jak Ci tuner auto wystroi bez dobrze ustawionej hamowni? Jak w pelni wykorzysta Mivec?


Oem gruszka za szybko otwiera WG i masz stratę boosta. Potem zamyka wolno i boost wolno wraca na zadany poziom.

Moim zdaniem WG pracuje w dwuch pozycjach : otwarty ma maxa i zamkniety. Dlatego te fale. Nie bez powodu Niemcy wystawili sportową gruszkę która precyzyjnie steruje stopniem otwarcia WG.

Pomyśl a nie sie wyśmiewasz.
Ostatnio zmieniony przez patrycjuszek 20-09-2018, 10:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BrudnyRobert 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-09-2018, 10:18   

Pofalowany wykres wychodzi praktycznie na każdym silniku z zaworem elektromagnetycznym to wynika w prostej linii z zasady jego działania, większość hamowni ma nałożony filtr spłaszczający by ładnie to wyglądało. Tu tego nie ma choć być mogło. Facet chipował już tysiące aut, myślę że wie co robi, ja jestem laikiem który oczekuje efektu. Auto chodzi lepiej, płynniej przekazuje moc nie ma takiego nagłego krótkiego boosta jakie było w serii. Jestem zadowolony.
 
 
BrudnyRobert 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-09-2018, 10:30   

patrycjuszek napisał/a:
Pomyśl a nie sie wyśmiewasz.

Że jak? gdzie ja się z kogoś wyśmiewam :D

Skąd taki dane że ten silnik osiąga max moment przy 4500?
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 20-09-2018, 10:41   

3400 tam gdzie masz w serii i po reemapie.

Tuner olał mivec.

U mnie na wykresie jest to samo 3400 i jest wyplaszczenie ale potem jes skok i to wlasnie mivec.

Wydech odetkasz to zobaczsz. ;)
 
 
BrudnyRobert 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 2009 Stage1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-09-2018, 12:03   

patrycjuszek napisał/a:
Wydech odetkasz to zobaczsz.

Taki jest plan! :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.