Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Problem z szyberdachem
Autor Wiadomość
seb100 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2018
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2018, 18:07   [2.8 TD] Problem z szyberdachem

Podpowiedzcie co zrobić, problem jest taki;

po naciśnięciu żeby szyber się otworzył tył szybra przesuwa się na dół i szyber staje nic więcej się nie dziej ne odsuwa się, po naciśnieciu przycisku zamknięcie szyber wraca do góry.

Szyber wykonuje tylko ruch góra - dól a się nie odsuwa.
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-09-2018, 07:03   

Wygląda na to że zacina się na prowadnicach i silnik nie daje rady otworzyć
Pomóż mu ręcznie, tzn. niech ktoś włączy ci przełącznik, a ty pchaj go rękami z całej siły
Jak to nie pomoże, rozbierz konsolę sterowania szyberdachem
Na przekładni silnika sterującego masz śrubę na klucz ampulowy do otwierania/zamykania awaryjnego, klucz do tego w kształcie korby jest w oryginalnym komplecie w schowku tylnych drzwi, jak nie masz oryginału to musisz coś dobrać z narzędzi jakie masz np. z kompletu nasadowego, nie pamiętam czy jest tam rozmiar calowy czy metryczny, ale to zmierzysz suwmiarką (gdybyś musiał kupić klucz)
Jak już go otworzysz wyczyścisz i nasmarujesz prowadnice i powinno pomóc
Prowadnice są aluminiowe
Nasmaruj również linki ciągnące szyber
Jak prowadnice są mocno porysowane i smarowanie nie pomoże, to wymiana całego szyberdachu
z anglików są mało używane i pracują przeważnie bez problemu

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.