Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik zawodzi.
Autor Wiadomość
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 18-09-2018, 07:58   Silnik zawodzi.

Robiłem konserwacje podwozia Cari GDI po przewróceniu na prawy bok na kołyskach.Olej był spuszczony, zbiornik paliwa był wyjęty,wymieniłem filtr paliwa pod maską i przewody hamulcowe,miskę,element elastyczny na wydechu. Problem bo po remoncie silnik zapalił lecz z początku zaczął palić nie na wszystkie cylindry,a teraz ma momenty że staje i nie pali po kilku minutach zapali i można jechać ale brak pewności czy nie stanie. Otwory świecowe czyściłem.

[ Dodano: 20-09-2018, 18:05 ]
Czy może być zabrudzony czujnik położenia wału , mogło coś zalać
? Zapala za drugim , trzecim razem i przerywa w czasie jazdy.
_________________
Ross
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-09-2018, 18:10   

ross napisał/a:
Czy może być zabrudzony czujnik położenia wału

Chyba szybciej zimne luty, tu masz temat naprawy:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73583
Ewentualnie możesz się z kimś ustawić na podmiankę w regionie lub zaryzykować jakiś używany na allegro.
Tylko czasem nie inwestuj w jakieś zamienniki :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 21-09-2018, 07:39   

Bizi78, Mam pytanie jak najprościej można dostać się do czujnika czy trzeba zdjąć osłonę rozrządu ?
_________________
Ross
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-09-2018, 08:01   

ross napisał/a:
Mam pytanie jak najprościej można dostać się do czujnika czy trzeba zdjąć osłonę rozrządu ?

Ale chodzi ci o czujnik wału korbowego, czy wałka rozrządu :?:
Wału korbowego jest pod rozrządem przy którym jest sporo roboty, choć chłopaki w EVO VIII na zlocie ogarneli bez demontażu samego rozrządu 8) .
Jeśli wałka rozrządu to jak stoisz przed maską to powinien być z prawej strony silnika.
Ze względu na rocznik a dokładniej miesiąc 97r. tutaj masz pokazane na schemacie nr. 14846:
http://mitsubishi-motors....D410%26page%3D3
lub
http://mitsubishi-motors....D410%26page%3D5

Link z naprawą dotyczył wałka rozrządu a nie wału korbowego, sorki za niedoczytanie :doubt: .

Ogólnie robiłeś diagnostykę poprzez zworkę :?:
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 30-09-2018, 09:00   

Bizi78, Dostałem się do czujnika walu korbowego podczas wymiany rozrządu 90tyś został oczyszczony , a problem jest nadal pali za drugim trzecim razem i po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna się dusić po dodaniu gazu , robiłem gruntowny remont podwozia ,ale co złej pracy silnika rozważam wadliwy nowy filtr paliwa ,podłączyłem od dołu do fitra zasilanie z pompy zbiornika . Jeszcze mam pytanie jeśli chodzi o montaż koła pasowego wału jaka jest kolejność montowania dolnej osłony rozrządu - ja założyłem osłonę i następnie na wał ten jak to nazwać blaszaną wytłoczkę i koło. Bo przejechaniu 100km pojawiły się delikatne czarne smugi na rolkach rozrządu i tu podejrzewam iż może trze ta wytłoczka o osłonę. Cała procedura prawidłowego montażu paska i rolek została zachowana.Sprawdzałem Evoscanem który łączy się i czyta parametry , ale błędy pokazuje 0. Nikt nie pomoże ? Oraz w temacie podłączenia filtra oparów paliwa.
_________________
Ross
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.