 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Silnik zawodzi. |
Autor |
Wiadomość |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 18-09-2018, 07:58 Silnik zawodzi.
|
|
|
Robiłem konserwacje podwozia Cari GDI po przewróceniu na prawy bok na kołyskach.Olej był spuszczony, zbiornik paliwa był wyjęty,wymieniłem filtr paliwa pod maską i przewody hamulcowe,miskę,element elastyczny na wydechu. Problem bo po remoncie silnik zapalił lecz z początku zaczął palić nie na wszystkie cylindry,a teraz ma momenty że staje i nie pali po kilku minutach zapali i można jechać ale brak pewności czy nie stanie. Otwory świecowe czyściłem.
[ Dodano: 20-09-2018, 18:05 ]
Czy może być zabrudzony czujnik położenia wału , mogło coś zalać
? Zapala za drugim , trzecim razem i przerywa w czasie jazdy. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-09-2018, 18:10
|
|
|
ross napisał/a: | Czy może być zabrudzony czujnik położenia wału |
Chyba szybciej zimne luty, tu masz temat naprawy:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73583
Ewentualnie możesz się z kimś ustawić na podmiankę w regionie lub zaryzykować jakiś używany na allegro.
Tylko czasem nie inwestuj w jakieś zamienniki . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 21-09-2018, 07:39
|
|
|
Bizi78, Mam pytanie jak najprościej można dostać się do czujnika czy trzeba zdjąć osłonę rozrządu ? |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 21-09-2018, 08:01
|
|
|
ross napisał/a: | Mam pytanie jak najprościej można dostać się do czujnika czy trzeba zdjąć osłonę rozrządu ? |
Ale chodzi ci o czujnik wału korbowego, czy wałka rozrządu
Wału korbowego jest pod rozrządem przy którym jest sporo roboty, choć chłopaki w EVO VIII na zlocie ogarneli bez demontażu samego rozrządu .
Jeśli wałka rozrządu to jak stoisz przed maską to powinien być z prawej strony silnika.
Ze względu na rocznik a dokładniej miesiąc 97r. tutaj masz pokazane na schemacie nr. 14846:
http://mitsubishi-motors....D410%26page%3D3
lub
http://mitsubishi-motors....D410%26page%3D5
Link z naprawą dotyczył wałka rozrządu a nie wału korbowego, sorki za niedoczytanie .
Ogólnie robiłeś diagnostykę poprzez zworkę |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 30-09-2018, 09:00
|
|
|
Bizi78, Dostałem się do czujnika walu korbowego podczas wymiany rozrządu 90tyś został oczyszczony , a problem jest nadal pali za drugim trzecim razem i po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna się dusić po dodaniu gazu , robiłem gruntowny remont podwozia ,ale co złej pracy silnika rozważam wadliwy nowy filtr paliwa ,podłączyłem od dołu do fitra zasilanie z pompy zbiornika . Jeszcze mam pytanie jeśli chodzi o montaż koła pasowego wału jaka jest kolejność montowania dolnej osłony rozrządu - ja założyłem osłonę i następnie na wał ten jak to nazwać blaszaną wytłoczkę i koło. Bo przejechaniu 100km pojawiły się delikatne czarne smugi na rolkach rozrządu i tu podejrzewam iż może trze ta wytłoczka o osłonę. Cała procedura prawidłowego montażu paska i rolek została zachowana.Sprawdzałem Evoscanem który łączy się i czyta parametry , ale błędy pokazuje 0. Nikt nie pomoże ? Oraz w temacie podłączenia filtra oparów paliwa. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
|
|