poszukuje mechanika znajacego sie na silnikach GDI |
Autor |
Wiadomość |
ArekKol93
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero pinin 2.0 gd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2018 Posty: 4 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 25-11-2018, 13:51 poszukuje mechanika znajacego sie na silnikach GDI
|
|
|
Witam jestescie moja ostatnio deska ratunku poniewaz juz nie wiem co mam zrobic ze swoim piniem. Auto nie wkreca sie powyzej 4,5 tys obrotow , bylo juz u kilku mechanikow ale zaden nie potrafil tego zrobic . Ostatni Pan czyscil pompe wtryskowa ale po krotkim czasie znow cos podchodzilo i problem wracal , gdy sie juz wkrecal normalnie na odbroty to na wolnych nie chodzil czwarty cylinder. Moze ktos mial taki problem w swoim mitsubishi i podzieli sie cennymi radami co mozna zrobic w tej sytuacji.
Moze ktos zna namiar na dobrego mechanika ktory naprawi mojego pinina 2.0 GDI , okolice tarnowa, dębicy lub cos z podkarpacia badz małopolski . Z góry dziekuje. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 25-11-2018, 16:03
|
|
|
Z którego roku jest to auto? Czy kontrolka silnika sygnalizuje jakieś błędy silnika? |
|
|
|
 |
ArekKol93
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero pinin 2.0 gd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2018 Posty: 4 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 25-11-2018, 19:14
|
|
|
Auto jest z 2001 roku , błąd p0170 problem z układem paliwowym
Tak jak pisałem auto po wyczyszczeniu pompy chwilę chodzi ale na wolnych obrotach nie działa czwarty cylinder |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21006 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-11-2018, 19:54
|
|
|
ArekKol93 napisał/a: | Ostatni Pan czyscil pompe wtryskowa |
Jestem ciekawy czy chociaż filterki wymienił.
Tutaj jest fajny filmik z naprawy.
https://www.youtube.com/watch?v=el9fEHg3bzo
ArekKol93 napisał/a: | gdy sie juz wkrecal normalnie na odbroty to na wolnych nie chodzil czwarty cylinder. |
To może jest problem z wtryskami .
Skontaktuj się najlepiej ze Zbyszkiem z forum, może coś doradzi.
[ Dodano: 25-11-2018, 20:05 ]
Z prawej strony masz opis z manual co można dodatkowo sprawdzić.
-przednią sondę
-przepływkę
Dodatkowo w GDi warto co pewien czas wyczyścić przepustnicę. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
ArekKol93
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero pinin 2.0 gd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2018 Posty: 4 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 25-11-2018, 21:18
|
|
|
Macie jakiś namiar na tego Pana Zbyszka i z jakiej miejscowości on jest? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21006 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-11-2018, 21:24
|
|
|
Drugi koniec Polski.
Zbyszek jest moderatorem działu. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
romek atomek2
Forumowicz
Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 147 Skąd: skąd
|
Wysłany: 26-11-2018, 11:28
|
|
|
btw p0170 = P0170 Fuel Trim Malfunction
a to może być wszystko - ecu nie jest w stanie skonstruować dobrej mieszanki ..
a może zacznij od Evoscana ? zobacz czy Ci lambda żyje - jak się zachowuje MAF sensor
na wykresach i cała reszta ..z ciśnieniem paliwa na listwie włącznie. |
|
|
|
 |
ArekKol93
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero pinin 2.0 gd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2018 Posty: 4 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 26-11-2018, 15:25
|
|
|
Nie znam się na samochodach nie mam pojęcia jak to sprawdzić dlatego szukam jakiegoś sprawdzonego mechanika |
|
|
|
 |
romek atomek2
Forumowicz
Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 147 Skąd: skąd
|
Wysłany: 28-11-2018, 10:57
|
|
|
ArekKol93 napisał/a: | Nie znam się na samochodach nie mam pojęcia jak to sprawdzić dlatego szukam jakiegoś sprawdzonego mechanika |
nie znałem się na samochodach do puki nie kupiłem pinina ..
dość że wdzięczny w naprawach - jak traktor prosty w rozbieraniu i składaniu przy ograniczonej ilości narzędzi. To brak dobrych mechaników od GDI w moim regionie Polski. A dość miałem "a może to" .. a "może to to" .. nie tyle brak mechaników jest problemem, co brak porządnych diagnostów - bo mechanik wymienia jedynie co mu wskaże diagnosta jako przyczynę. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 28-11-2018, 11:05
|
|
|
Tak jak napisał romek atomek2, jest to dość trudny silnik dla wielu, a może i dla większości, mechaników i najczęściej jak właściciel sam się za naprawę nie weźmie to albo w końcu auto sprzeda albo straci wiele kasy na mechaników którzy niby wiedzą ale w rzeczywistości będą tylko wymieniać części a Ty będziesz oczywiście za to płacił. |
|
|
|
 |
|