Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
poszukuje mechanika znajacego sie na silnikach GDI
Autor Wiadomość
ArekKol93 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero pinin 2.0 gd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: tarnów
  Wysłany: 25-11-2018, 13:51   poszukuje mechanika znajacego sie na silnikach GDI

Witam jestescie moja ostatnio deska ratunku poniewaz juz nie wiem co mam zrobic ze swoim piniem. Auto nie wkreca sie powyzej 4,5 tys obrotow , bylo juz u kilku mechanikow ale zaden nie potrafil tego zrobic . Ostatni Pan czyscil pompe wtryskowa ale po krotkim czasie znow cos podchodzilo i problem wracal , gdy sie juz wkrecal normalnie na odbroty to na wolnych nie chodzil czwarty cylinder. Moze ktos mial taki problem w swoim mitsubishi i podzieli sie cennymi radami co mozna zrobic w tej sytuacji.
Moze ktos zna namiar na dobrego mechanika ktory naprawi mojego pinina 2.0 GDI , okolice tarnowa, dębicy lub cos z podkarpacia badz małopolski . Z góry dziekuje.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-11-2018, 16:03   

Z którego roku jest to auto? Czy kontrolka silnika sygnalizuje jakieś błędy silnika?
 
 
ArekKol93 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero pinin 2.0 gd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: tarnów
Wysłany: 25-11-2018, 19:14   

Auto jest z 2001 roku , błąd p0170 problem z układem paliwowym
Tak jak pisałem auto po wyczyszczeniu pompy chwilę chodzi ale na wolnych obrotach nie działa czwarty cylinder
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21006
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-11-2018, 19:54   

ArekKol93 napisał/a:
Ostatni Pan czyscil pompe wtryskowa

Jestem ciekawy czy chociaż filterki wymienił.
Tutaj jest fajny filmik z naprawy.
https://www.youtube.com/watch?v=el9fEHg3bzo

ArekKol93 napisał/a:
gdy sie juz wkrecal normalnie na odbroty to na wolnych nie chodzil czwarty cylinder.

To może jest problem z wtryskami :? .

Skontaktuj się najlepiej ze Zbyszkiem z forum, może coś doradzi.

[ Dodano: 25-11-2018, 20:05 ]
Z prawej strony masz opis z manual co można dodatkowo sprawdzić.
-przednią sondę
-przepływkę



Dodatkowo w GDi warto co pewien czas wyczyścić przepustnicę.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ArekKol93 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero pinin 2.0 gd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: tarnów
Wysłany: 25-11-2018, 21:18   

Macie jakiś namiar na tego Pana Zbyszka i z jakiej miejscowości on jest?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21006
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-11-2018, 21:24   

Drugi koniec Polski.
Zbyszek jest moderatorem działu.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
romek atomek2 
Forumowicz

Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2018
Posty: 147
Skąd: skąd
Wysłany: 26-11-2018, 11:28   

btw p0170 = P0170 Fuel Trim Malfunction
a to może być wszystko - ecu nie jest w stanie skonstruować dobrej mieszanki ..
a może zacznij od Evoscana ? zobacz czy Ci lambda żyje - jak się zachowuje MAF sensor
na wykresach i cała reszta ..z ciśnieniem paliwa na listwie włącznie.
 
 
ArekKol93 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero pinin 2.0 gd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: tarnów
Wysłany: 26-11-2018, 15:25   

Nie znam się na samochodach nie mam pojęcia jak to sprawdzić dlatego szukam jakiegoś sprawdzonego mechanika
 
 
romek atomek2 
Forumowicz

Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2018
Posty: 147
Skąd: skąd
Wysłany: 28-11-2018, 10:57   

ArekKol93 napisał/a:
Nie znam się na samochodach nie mam pojęcia jak to sprawdzić dlatego szukam jakiegoś sprawdzonego mechanika

nie znałem się na samochodach do puki nie kupiłem pinina ..

dość że wdzięczny w naprawach - jak traktor prosty w rozbieraniu i składaniu przy ograniczonej ilości narzędzi. To brak dobrych mechaników od GDI w moim regionie Polski. A dość miałem "a może to" .. a "może to to" .. nie tyle brak mechaników jest problemem, co brak porządnych diagnostów - bo mechanik wymienia jedynie co mu wskaże diagnosta jako przyczynę.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-11-2018, 11:05   

Tak jak napisał romek atomek2, jest to dość trudny silnik dla wielu, a może i dla większości, mechaników i najczęściej jak właściciel sam się za naprawę nie weźmie to albo w końcu auto sprzeda albo straci wiele kasy na mechaników którzy niby wiedzą ale w rzeczywistości będą tylko wymieniać części a Ty będziesz oczywiście za to płacił.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.