Colt 1,1 2012r a LPG |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej.62
Forumowicz
Auto: Colt Vll 3DR 1.1- 3A91- 2012r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2019 Posty: 69 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 29-08-2019, 21:50 Colt 1,1 2012r a LPG
|
|
|
Witam ponownie, na temat colta z LPG naczytałem się tyle że to lektura na XXX... ale z silniki 1,3 ( czyli nie moim, bardzo mało informacji) 1,3 po 2008 mają ponoć wzmocnione gniazda zaworów czyli, jak instalacja LPG będzie zainstalowana poprawnie to nie ma problemu.
Jeżeli są osoby na forum które jeżdżą 1,1 na LPG to bardzo zależy mi na ich opinii.
Pozdrawiam Andrzej |
|
|
|
 |
andrzejsak
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 14 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 02-09-2019, 15:30
|
|
|
Sąsiadka po mojej radzie zamontowała w 1.1 z 2008 roku Staga QBOXa , system u Pana u którego ja montowałem do Outlander i Colta mojej zony. To było już około roku temu , dopytam ile km zrobiła ale jest bardzo zadowolona do dzisiaj , stale mówi dzień dobry |
|
|
|
 |
puzon103
Nowy Forumowicz
Auto: Colt z30 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2019 Posty: 2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-09-2019, 12:12
|
|
|
Zakładałem gaz do Colt 1.3 z 2005 w maju 2019. Przejechałem do tej pory 8 tyś. Nie widzę żadnej różnicy czy spadku osiągów. Jedynie przy tankowaniu widać różnice |
|
|
|
 |
Andrzej.62
Forumowicz
Auto: Colt Vll 3DR 1.1- 3A91- 2012r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2019 Posty: 69 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 10-09-2019, 13:48
|
|
|
Dziękuję za wszystkie informację. Bardziej zależy mi na opiniach silnika 1,1(wrażliwy na LPG) z trochę większymi przebiegami na LPG.Jak znosi LPG głowica i jaki ma wpływ na luz zaworów do danych przebiegach? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-09-2019, 15:09
|
|
|
Na gniazda zaworowe i na zawory głównie ma wpływ jakość komponentów instalacji, jakość montażu i regulacja instalacji. Jeśli instalacja będzie dobrze dobrana i zamontowana oraz dokładnie wyregulowana to z zaworami nie powinno się nic więcej dziać jak było by na benzynie. Najważniejszy jest więc wybór uczciwego i profesjonalnego gazownika. Radzę nie pchać się w żadne zagraniczne instalacje tylko poszukać dobrego gazownika montującego polskie instalacje. Dobrze jest założyć temat w odpowiednim dziale na LPG-Forum i oficjalnie przez forum umówić się na montaż. Daje to dodatkowo gwarancję że monter się przyłoży aby w razie czego jego reputacja na forum nie ucierpiała |
|
|
|
 |
michal84
Forumowicz
Auto: Colt VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 102 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-12-2019, 22:06
|
|
|
Może i to co plecho1 pisze jest racją, ale umnie po 30 tys. skasowały się zawory ssące, a spełniłem wszystkie warunki o których pisze kolega plecho1. Nie ma reguły, ale warto pomyśleć, wymiana 16 szklanek to już koszt 1000zł nei licząc robocizny,m jak jeździsz 30 tys,. rocznie to się opłaca, ale tak uważam, że te silniki muszą być wzmacniane do LPG, zawory padają bardzo szybko. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-12-2019, 14:52
|
|
|
Nic bez przyczyny się nie dzieje, albo coś padło albo gazownik popełnił jakiś błąd. Miałem okazję poprawić szwagrowi instalację w Avensis 1.8 z 2004r, po około 30 tys sprawdzaliśmy luzy i były jak przed tą operacją. |
|
|
|
 |
|