Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoże ktoś z kodami błędów?
Autor Wiadomość
Feliks 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 99
Skąd: Ustka
Wysłany: 12-10-2018, 13:51   Pomoże ktoś z kodami błędów?

https://www.youtube.com/watch?v=kLUXs7nwg4I

Jeszcze 1 pytanko. Bo jak robię diagnozę to ABS też się mruga. Też mam nagrać?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-10-2018, 14:42   

Moim zdaniem CE:
11
12
13
25

Co do abs to też powinien mrugać, możesz nagrać, chyba że mruga jednostajnie co oznacza brak błędów.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Feliks 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 99
Skąd: Ustka
Wysłany: 12-10-2018, 15:07   

Dzięki kolego. Sprawdziłem ABS mruga jednostajnie czyli wszystko ok ma się rozumieć?
I jeszcze tylko może mi ktoś powiedzieć co dokładnie oznacza kod 11? :D Znaczy rozumiem, że jakiś czujnik ma problem tylko jaki?
A i jeszcze jeśli chodzi o błąd 25 to czy to o to chodzi?
https://allegro.pl/czujnik-cisnienia-paliwa-carisma-1-8-gd-i7570368384.html
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 12-10-2018, 15:28   

11. Heateted oxygen sensor (HO2S) no change of signal
12. Mass air flow (MAF) sensor, karman vortex airflow meter
13. sensor temperatury pobieranego powietrza (IAT), za duże lub za małe napiecie na sensorze
25. Barometric pressure (BARO) sensor ciśnienia
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-10-2018, 16:52   

Co do ABS-u to jest ok, brak błędów.

Feliks napisał/a:
A i jeszcze jeśli chodzi o błąd 25 to czy to o to chodzi?

https://allegro.pl/czujnik-cisnienia-paliwa-carisma-1-8-gd-i7570368384.

Za błędy 12, 13 i 25 odpowiada chyba przepływomierz, coś takiego jak na aukcji.
https://allegro.pl/carisma-da-przeplywomierz-e5t08271-1-8-gdi-i7276529415.html
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Feliks 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 99
Skąd: Ustka
Wysłany: 12-10-2018, 18:52   

Bizi78 napisał/a:
Za błędy 12, 13 i 25 odpowiada chyba przepływomierz, coś takiego jak na aukcji.
https://allegro.pl/carisma-da-przeplywomierz-e5t08271-1-8-gdi-i7276529415.html


To już akurat zdążyłem zamówić ;)

To pozostał jeszcze tylko błąd nr.11.
W zasadzie nie wiem o co z tym chodzi, a nie chce zamawiać nie potrzebnie i tracić pieniądze. Ktoś wie konkretnie o co chodzi?
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 12-10-2018, 19:02   

11 to w moim tłumaczeniu "sonda Lambda brak zmiany sygnału", czyli możliwe jest, że jest strzelona sonda, lub zerwany/uszkodzony jakiś przewód do niej - w mojej Cari idą do sondy 4 przewody, sprawdziłem, że w GDI również.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-10-2018, 19:51   

Feliks napisał/a:
To już akurat zdążyłem zamówić ;)

Niektórzy po prostu delikatnie aby nie pogiąć siatki go płuczą :wink: .

Zapytaj w pomorskim może ktoś ma kabel vag kkl i evoscana to podejrzy jak pracuje sonda.
Ewentualnie odepnij klemę minusową na parę minut co spowoduje skasowanie błędów.
Pojeździj trochę i sprawdź ponownie metodą błyskową, które błędy zostały bo może to być jakiś stary błąd.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-10-2018, 21:26   

Co do błędu 11 warto by się podpiąć Evoscanem i sprawdzić czy sonda martwa czy daje jakieś sygnały. Jeśli przy różnych obrotach nie będzie falować lub program pokaże jakieś dziwne napięcie to raczej do wymiany.
Tu masz temat o Evoscanie i interfejsie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
Feliks 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 99
Skąd: Ustka
Wysłany: 12-10-2018, 23:20   

Dobra dzięki chłopaki. Wiem już wszystko co chciałem wiedzieć. Przepływomierz już raz czyściłem bo samochód miał problemy, a i wcześniej już objawy wyczytałem. Tak więc stwierdzam, że przepływomierz jak i sonda idzie do wymiany. Nie jest to nowe autko, a i kupione 2 miesiące temu ;) ma prawo się coś zepsuć. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc ;) Temat wg. mnie do zamknięcia ;)
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 13-10-2018, 15:25   

Feliks napisał/a:
ie jest to nowe autko, a i kupione 2 miesiące temu ;) ma prawo się coś zepsuć

Co do przepływki, to nie będę polemizował ;)
Ale z sonda Lambda sprawdź, czy przewody sygnałowe dochodzące do niej są dobre. Kika minut roboty, a przy odrobinie szczęścia może zaoszczędzisz na niepotrzebnej wymianie sondy. Serio, znam to z osobistego doświadczenia z poprzedniego auta - działy się cuda wianki, a winowajcą był przerwany przewód do sondy.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.