Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana/regeneracja filtra DPF silnik 2.5 HP.
Autor Wiadomość
lysek777 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 17
Skąd: krapkowice
Wysłany: 26-05-2018, 12:48   Wymiana/regeneracja filtra DPF silnik 2.5 HP.

Witam,

Posiadam l200 z 2012 roku silnik 2.5 DID HP.
Przy około 200 tysiącach kilometrów filtr DPF zapchał sie w taki sposób że auto zgasło nie chciało zapalić.
Znajomy który wówczas był właścicielem tego samochodu oddał l200 do jakiegoś mało pojętnego mechanika który z góry założył że filtr trzeba wyciąć.
Ściągnął obudowe filtra rozciął go od góry, wyciągnął środek zaspawał i ponownie założył sama obudowę.
Jego kolega zajął się usunięciiem programowym filtra DPF i teoretycznie jest sprawę załatwili."Teoretycznie" bo auto zaczęło dymić na czarno. Najgorzej jest jak jadę odcinek powiedzmy 30 kilometrów spokojnie tak 80-90 km/h zredukuje i gaz w podłogę to z tyłu jest czarno...
Byłem u innego człowieka od chip tuningu coś tam pogrzebał skasował 800 zł i jest trochę lepiej aczkolwiek dalej auto kopci jak pojechał żeby to poprawił to stwierdził że wtrysk się wiedzą i żebym mu przywiózł dane z korektami wtryskiwaczy (?).
Auto ma 225 tys km dymienie mnie irytuje, wydaje się że znalazłem rozwiązanie. Przeszukujac allegro znalazłem firmę która zajmuje się montażem nowych wkładów w starych obudowach filtrów lub montuje regenerowane, po tym zabiegu trzeba chyba wgrać fabryczny soft?
Myślicie że to rozwiąże problem czy układ wtryskowy przy tym przebiegu naprawdę jest na tyle zużyty że nowy filtr się zapcha po kilkuset kilometrach?
 
 
oku 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 12
Skąd: Konin
Wysłany: 15-10-2018, 22:11   

Cześć.
Wydaje mi się że w tym roczniku ni było DPF tylko katalizator.
Dziwne masz obiawy. Po mojemu ktoś przesadził z dawka paliwa.
U mnie na przelotowym wydechu przy przebiegu 275 tyś nie ma nawet dymka i nikt komputera nie tykał. Pamiętaj żeby nie przeginać z dodawaniem mocy do silnika 130Km bo uszczelka tego nie zniesie.
Pozdr
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-10-2018, 11:40   Re: Wymiana/regeneracja filtra DPF silnik 2.5 HP.

lysek777 napisał/a:
Witam,

Posiadam l200 z 2012 roku silnik 2.5 DID HP.
Przy około 200 tysiącach kilometrów filtr DPF zapchał sie w taki sposób że auto zgasło nie chciało zapalić.
Znajomy który wówczas był właścicielem tego samochodu oddał l200 do jakiegoś mało pojętnego mechanika który z góry założył że filtr trzeba wyciąć.
Ściągnął obudowe filtra rozciął go od góry, wyciągnął środek zaspawał i ponownie założył sama obudowę.
Jego kolega zajął się usunięciiem programowym filtra DPF i teoretycznie jest sprawę załatwili."Teoretycznie" bo auto zaczęło dymić na czarno. Najgorzej jest jak jadę odcinek powiedzmy 30 kilometrów spokojnie tak 80-90 km/h zredukuje i gaz w podłogę to z tyłu jest czarno...
Byłem u innego człowieka od chip tuningu coś tam pogrzebał skasował 800 zł i jest trochę lepiej aczkolwiek dalej auto kopci jak pojechał żeby to poprawił to stwierdził że wtrysk się wiedzą i żebym mu przywiózł dane z korektami wtryskiwaczy (?).
Auto ma 225 tys km dymienie mnie irytuje, wydaje się że znalazłem rozwiązanie. Przeszukujac allegro znalazłem firmę która zajmuje się montażem nowych wkładów w starych obudowach filtrów lub montuje regenerowane, po tym zabiegu trzeba chyba wgrać fabryczny soft?
Myślicie że to rozwiąże problem czy układ wtryskowy przy tym przebiegu naprawdę jest na tyle zużyty że nowy filtr się zapcha po kilkuset kilometrach?

Z doświadczenia wiem, ze zawsze po usunięciu DPFa sa problemy, Trzeba przywrócić stan pierwotny
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.