 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.0 DID] Spada podciśnienie przy wciskaniu hamulca, turb |
Autor |
Wiadomość |
szeryf85
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 200 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-11-2018, 11:47 [II 2.0 DID] Spada podciśnienie przy wciskaniu hamulca, turb
|
|
|
Witam,
od jakiegoś czasu walczę z niedoładowaniem turbiny. Zacząłem od sprawdzenia podciśnienia, okazało się że gruszka jest nieszczelna, została wymieniona razem z wężykiem, co pomogło połowicznie (turbo wstaje w miarę normalnie, ale nadal niedoładowuje, ciśnienie zadane na poziomie 2300, ciśnienie generowane przez turbo na poziomie 2000).
Zacząłem sprawdzać wartość podciśnienia, wpiąłem się z manometrem w wężyk idący do puszki z zaworkami (n75 i jeszcze jakieś 2. są zespolone w jednym pudełku), ale nie przez trójnik tylko zamiast tej puszki, czyli do pompy było podłączone tylko serwo. Po odpaleniu silnika podciśnienie osiąga wartość ok 0,6 bara, tak się utrzymuje przez kilkanaście sekund, po czym rośnie do ok 0,75 bara, po przegazowaniu rośnie do ok 0,88 bara. I teraz przy wciśnięciu hamulca spada do 0,8 bara, a po puszczeniu do 0,66 bara. Z tego co wiem, to przy wciskaniu hamulca podciśnienie nie powinno spadać.
Drugie pytanie, czy podciśnienie na wyjściu z zaworka n75 do turbiny (manometr podłączony zamiast gruszki) powinno być na poziomie 0,55 bara na wolnych obrotach?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|