Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wydajnosc hybrydy
Autor Wiadomość
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 24-10-2018, 19:02   wydajnosc hybrydy

czy ma ktos dane na temat pracy silnika w trybie "generatora" , gdy naped pozostanie wylacznie elektryczny? niechodzi mi o regenerative breaking , tylko o tryb pracy jako pradnica.
chcialbym wiedziec jak wtedy wypada zuzycie paliwa w outlanderze
czy ktos juz jechal nowym modelem 2.4 phev?

jak wypada ten nowy silnik na tle poprozedniej generacji?

ewentualnie moze mi ktos polecic jakis dobry obszerny test samochodu , artykul lub video test.
Pozdrawiam
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
KingTM76 
Nowy Forumowicz

Auto: O3 2018 2.4 4WD CVT PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 4
Skąd: Hafnarfjordur, Iceland
Wysłany: 14-01-2019, 07:22   

Cześć, ja kupiłem niedawno 2.4 PHEV.
Po pierwsze gdy silnik jest w trybie ładowania to napęd nie jest wyłącznie elektryczny.
A co do średniego zużycia w trybie ładowania to wyszło mi 9 l/100 km. Na trasie przy prędkości 90 km/h.
Jak wypada silnik 2.4 vs. 2.0 trudno mi się odnieść bo nie jeździłem 2.0. Kuracja odświeżająca jednak pomogła bo trzyma się drogi jak przyklejony :D
A z moich obserwacji wynika że spalanie w temp. około 0°C jest:
Tryb Normal - 3 l./100 km. miasto
Bez ładowania baterii Tryb Normal - 6 l./100 km. miasto
Max spalanie Tryb Normal + Ładowanie - 9 l./100 km. trasa

Ciągle jeszcze go testuję, jak coś się zmieni dam znać :)
_________________
Instyle+ Silky White Pearl
 
 
Greenfire 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander PHEV I, Mazda MX-5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2019
Posty: 8
Skąd: Opole
Wysłany: 19-01-2019, 20:26   

W 2.0 w trybie mieszanym bez dociskania (gdy nie wchodzę na POWER) pokazuje mi 1.6-1.9 l. W trybie mieszanym gdy dociskam i lata po całej skali pokazuje mi 8-12 l.
Przy CHARGE/SAVE pokazuje mi 5-8 l.

Odczyty z kółek na komputerze, nie podłączałem Watchdoga. Mogą być błędne, bo nie robiłem jeszcze ostatniej aktualizacji systemu w ASO.

Jeśli chodzi o odzyskiwanie, to zazwyczaj jeżdżę na B3-B5. Na mieście na B5, bo dobrze dohamowuje przed światłami i skrzyżowaniami.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.