 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Eclipse 1G |
Autor |
Wiadomość |
MorenoKuba
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2011 Posty: 11 Skąd: Krk
|
Wysłany: 04-07-2018, 23:41 Eclipse 1G
|
|
|
Witam wszystkich. Mam taki problem ze swoim mitsu, iz po zrobieniu UPG, cos podzialo sie z obrotami silnika. Zawsze po odpieciu akumulatora, przepustnica musiala sie zaadoptowac, wiec obroty falowaly ponizej 1000tys. Po jakims czasie, wszystko wracalo do normy. Teraz obroty faluja, ale w druga strone, czyli od 1000tys do 1200-1400tys. Tak jakby chodzil na ssaniu. Jezdze juz drugi tydzien i nic sie nie normuje. Czyscilem jeszcze raz przepustnice, sprawdzalem podcisnienia, wszystko na swoim miejscu. Motor 2.0, bez gazu. |
|
|
|
 |
bonsao
Forumowicz
Auto: Colt CA4T i MSR II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 45 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 05-07-2018, 16:43
|
|
|
A podpięte masz przewody chłodnicze ?? bo w przepustnicy jest zawór termiczny dlatego one powinny być podpięte i jak nie są podłączone to tez tak się może dziać . Sprawdź też poziom płynu . Chyba że przepustnica jest przytarta i ma szparę czyli nie domyka sie do końca . |
|
|
|
 |
MorenoKuba
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2011 Posty: 11 Skąd: Krk
|
Wysłany: 27-08-2018, 14:13
|
|
|
Plyn, ok, przewody ok. Dodam jeszcze, ze przepustnica byla mocno zabrudzona, wiec ja skrupulatnie wyczyscilismy, moze to byl blad ? Szukac jakiejs uzywki, czy zaczac od wymiany czujnika przepustnicy ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-08-2018, 08:13
|
|
|
Zatkałeś dziury od bypasa (to co krokowy reguluje) przed czyszczeniem? Jak nie to może krokowy nie przymyka bypasa i za dużo powietrza ssie... a do tego paliwa musi być więcej ergo obroty wyższe |
|
|
|
 |
MorenoKuba
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2011 Posty: 11 Skąd: Krk
|
Wysłany: 28-08-2018, 12:15
|
|
|
Krokowy byl pozniej rozbierany i czyszczony ;/ |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-08-2018, 19:27
|
|
|
Nie mówię o samym krokowym ale o tym którędy puszcza on powietrze. Manual wyraźnie zaleca aby przy czyszczeniu przepustnicy zasłonić te otwory przed przepustnicą.
Ponadto lewe powietrze przy samej uszczelce też może być. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21009 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28-08-2018, 19:33
|
|
|
A próbowałeś może odpiąć ponownie akumulator i przeprowadzić adaptację na parkingu? |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
MorenoKuba
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2011 Posty: 11 Skąd: Krk
|
Wysłany: 26-10-2018, 21:05
|
|
|
Po powyzszych wskazowkach, dalej to samo. Nagralem dzisiaj filmik.
https://youtu.be/RqrjjVwqhb8
Moze ktos mial identycznie, ze podczas zapalania wysokie obroty, a pozniej ich falowanie. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-10-2018, 21:16
|
|
|
Masz źle wyregulowaną przepustnicę - to standardowy objaw gdy śruba wolnych obrotów jest zbyt mocno wykręcona i do tego jeszcze IPS (ten dodatkowy czujnik na 1 styk z tyłu) też jest źle ustawiony lub nie działa.
Trzeba to wyregulować wg instrukcji, których w necie jest sporo.
ECU tak działa - za dużo powietrza=więcej benzyny=wyższe obroty. A że noga z gazu zdjęcia to powyżej pewnych (ok. 1600) odcina paliwo i obroty spadają do innych (ok. 1200) i znów się paliwo załącza. Standardowa procedura tego silnika.
Zmasuj złącze zapłonu, podłącz ECU w tryb serwisowy (nóżka 10 złącza ALDL zwarta z 12) i ustaw obroty śrubką na gorącym silniku. Jak się nie da, to znaczy że czerpie lewe powietrze albo jakiś zawór padł, tudzież bypas od krokowego wiecznie otwarty.
Panie - to wszystko wyczytasz z manuala... |
|
|
|
 |
|
|