Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 1G
Autor Wiadomość
MorenoKuba 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 11
Skąd: Krk
Wysłany: 04-07-2018, 23:41   Eclipse 1G

Witam wszystkich. Mam taki problem ze swoim mitsu, iz po zrobieniu UPG, cos podzialo sie z obrotami silnika. Zawsze po odpieciu akumulatora, przepustnica musiala sie zaadoptowac, wiec obroty falowaly ponizej 1000tys. Po jakims czasie, wszystko wracalo do normy. Teraz obroty faluja, ale w druga strone, czyli od 1000tys do 1200-1400tys. Tak jakby chodzil na ssaniu. Jezdze juz drugi tydzien i nic sie nie normuje. Czyscilem jeszcze raz przepustnice, sprawdzalem podcisnienia, wszystko na swoim miejscu. Motor 2.0, bez gazu.
 
 
bonsao 
Forumowicz

Auto: Colt CA4T i MSR II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 45
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 05-07-2018, 16:43   

A podpięte masz przewody chłodnicze ?? bo w przepustnicy jest zawór termiczny dlatego one powinny być podpięte i jak nie są podłączone to tez tak się może dziać . Sprawdź też poziom płynu . Chyba że przepustnica jest przytarta i ma szparę czyli nie domyka sie do końca .
 
 
MorenoKuba 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 11
Skąd: Krk
Wysłany: 27-08-2018, 14:13   

Plyn, ok, przewody ok. Dodam jeszcze, ze przepustnica byla mocno zabrudzona, wiec ja skrupulatnie wyczyscilismy, moze to byl blad ? Szukac jakiejs uzywki, czy zaczac od wymiany czujnika przepustnicy ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-08-2018, 08:13   

Zatkałeś dziury od bypasa (to co krokowy reguluje) przed czyszczeniem? Jak nie to może krokowy nie przymyka bypasa i za dużo powietrza ssie... a do tego paliwa musi być więcej ergo obroty wyższe
 
 
MorenoKuba 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 11
Skąd: Krk
Wysłany: 28-08-2018, 12:15   

Krokowy byl pozniej rozbierany i czyszczony ;/
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-08-2018, 19:27   

Nie mówię o samym krokowym ale o tym którędy puszcza on powietrze. Manual wyraźnie zaleca aby przy czyszczeniu przepustnicy zasłonić te otwory przed przepustnicą.
Ponadto lewe powietrze przy samej uszczelce też może być.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21009
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-08-2018, 19:33   

A próbowałeś może odpiąć ponownie akumulator i przeprowadzić adaptację na parkingu?
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
MorenoKuba 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 11
Skąd: Krk
Wysłany: 26-10-2018, 21:05   

Po powyzszych wskazowkach, dalej to samo. Nagralem dzisiaj filmik.

https://youtu.be/RqrjjVwqhb8

Moze ktos mial identycznie, ze podczas zapalania wysokie obroty, a pozniej ich falowanie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-10-2018, 21:16   

Masz źle wyregulowaną przepustnicę - to standardowy objaw gdy śruba wolnych obrotów jest zbyt mocno wykręcona i do tego jeszcze IPS (ten dodatkowy czujnik na 1 styk z tyłu) też jest źle ustawiony lub nie działa.
Trzeba to wyregulować wg instrukcji, których w necie jest sporo.
ECU tak działa - za dużo powietrza=więcej benzyny=wyższe obroty. A że noga z gazu zdjęcia to powyżej pewnych (ok. 1600) odcina paliwo i obroty spadają do innych (ok. 1200) i znów się paliwo załącza. Standardowa procedura tego silnika.
Zmasuj złącze zapłonu, podłącz ECU w tryb serwisowy (nóżka 10 złącza ALDL zwarta z 12) i ustaw obroty śrubką na gorącym silniku. Jak się nie da, to znaczy że czerpie lewe powietrze albo jakiś zawór padł, tudzież bypas od krokowego wiecznie otwarty.
Panie - to wszystko wyczytasz z manuala...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.