Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne zjawisko reakcji silnika na pedał gazu.
Autor Wiadomość
MichalRBB 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 143KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2018
Posty: 85
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-04-2019, 20:25   Dziwne zjawisko reakcji silnika na pedał gazu.

Cześć wszystkim. Od tygodnia zauważyłem dziwną anomalie podczas jazdy, do szczegółów. Misiek odpala normalnie i podczas pracy na zimnym silniku i ssaniu, reakcja pedału gazu jest bardzo czuła i obroty silnika lecą do góry jak marzenie, gorzej jest jak silnik się nagrzeje, wtedy pojawiają się dziwne okoliczności. Reakcja gazu jest taka, jakby gdzieś w układzie paliwowym się zapychało i ma on grosze osiągi, obroty wchodzą mułowato i tak samo wygląda przyspieszanie, ale też za jakiś czas na moment wraca normalna reakcja gazu i obroty znowu lecą do góry. Pierwszy raz się spotykam z takim zjawiskiem, by na rozgrzanym silniku raz lepiej, raz gorzej pedał gazu i obroty działały. Pytanie, czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć na takie przyczyny pracy? Dziękuję i pozdrawiam.
 
 
 
lukaszkalb 
Forumowicz

Auto: lancer sportback 1,8 MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 84
Skąd: Radom
Wysłany: 07-04-2019, 07:11   

Może filtr paliwa zapchany?
_________________
mitsubishi lancer sportback 1,8 MIVEC LPG 2009
opel vectra C 1,9 120 8V 2004
 
 
MichalRBB 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 143KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2018
Posty: 85
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-04-2019, 09:06   

Też tak pomyślałem, w piątek odstawiam samochód do mechanika na sprawdzenie ludów, to niech szukają przy okazji przyczyny. Wczoraj jak stałem w korku ok. 15 min, to biedaczek zamulał jak już normalnie ruszyliśmy :(

Edit: Misiek już u mechanika stoi i są podejrzenia, że może być to wina luzów zaworowych, ponieważ na rozgrzanym silniku mogą być podparte i się nie zamyka. Po odebraniu samochodu i znalezieniu przyczyny przez mechaników poinformuję w dalszej aktualizacji.

Edit 2: Lancelot stoi otwarty i okazało się, że na pierwszym cylindrze są do wymiany szklanki, bo są już za małe, na pozostałych jest książkowo. Chłopaki czekają teraz na części i biorą się do wymiany, przy okazji wtryski zostały wykąpane, wymieniono świece na Boscha i sprawdzono cewki.

[ Dodano: 19-04-2019, 23:33 ]
Problem rozwiązany, tylko nie wiadomo co było przyczyną. Są tylko dwie możliwości, wymieniono świece, wszystkie stare były poprzypalane albo wtryski. Przy zdjęciu pokrywy zaworów i pomiarze luzu, wyciagnięto wtrsykiwacze i wykąpano w myjce. Teraz samochód wrócił do świata żywych, silnik teraz pracuje lżej i ciszej, a samochód działa lepiej niż przy zakupie :) Luzy nie były regulowane, bo nie ma jednak jeszcze takiej potrzeby.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.