Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt 2010r 1,3 70kW - problemy z cewkami zapłonowymi
Autor Wiadomość
hakku 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 70kW 2010r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 3
Skąd: Wronki
Wysłany: 20-01-2019, 09:18   Colt 2010r 1,3 70kW - problemy z cewkami zapłonowymi

witam,

mamy samochód od nowości. Obecnie ma ok 125 tys. kilometrów. Niestety od około 20 tys. pojawiają się co jakiś czas problemy z cewkami zapłonowymi objawiające się problemami z zapłonem na konkretnych cylindrach. Wymienione zostały już w sumie wszystkie cewki i komplet świec, ale problem ponownie powrócił. Objawia się problemem z zapłonem na pojedynczym cylindrze - obecnie jest to P0301 - błąd zapłony na pierwszym cylindrze. Stąd pytania:
1. jakie cewki polecacie? Widziałem że jest kilku producentów/zamienników.
2. Co jest przyczyną tak szybkiego ich zużywania? Co sprawdzić/wymienić?

Z dziwniejszych sytuacji: ostatnio cewka zaczęła "padać" a silnik szarpać. Najpierw raz, drugi, potem jeden cylinder praktycznie w ogóle wyłączony. Zjazd na parking, praktycznie brak możliwości ponownego uruchomienia. Odczekane 15 minut i samochód odpalił bez problemu (kręcąc może z 1 sekundę dłużej) i dojechał do domu z idealnie pracującym silnikiem ...
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 20-01-2019, 14:30   

Wypadanie zapłonu nie musi być zawsze spowodowane cewkami. Ja bym sprawdził kompresję na każdym garze i oddał samochód na regulację luzu zaworowego
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
hakku 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 70kW 2010r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 3
Skąd: Wronki
Wysłany: 20-01-2019, 14:35   

Dzięki za sugestię, sprawdzę i to. Niemniej jednak za każdym razem do tej pory wymia a cewki załatwiała sprawę. Widać było z resztą że wyjęcie cewki i sprawdzenie przepływu prądu pokazywało że takowego nie ma na tej konkretnej cewce ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.