 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Colt 2010r 1,3 70kW - problemy z cewkami zapłonowymi |
Autor |
Wiadomość |
hakku
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.3 70kW 2010r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2019 Posty: 3 Skąd: Wronki
|
Wysłany: 20-01-2019, 09:18 Colt 2010r 1,3 70kW - problemy z cewkami zapłonowymi
|
|
|
witam,
mamy samochód od nowości. Obecnie ma ok 125 tys. kilometrów. Niestety od około 20 tys. pojawiają się co jakiś czas problemy z cewkami zapłonowymi objawiające się problemami z zapłonem na konkretnych cylindrach. Wymienione zostały już w sumie wszystkie cewki i komplet świec, ale problem ponownie powrócił. Objawia się problemem z zapłonem na pojedynczym cylindrze - obecnie jest to P0301 - błąd zapłony na pierwszym cylindrze. Stąd pytania:
1. jakie cewki polecacie? Widziałem że jest kilku producentów/zamienników.
2. Co jest przyczyną tak szybkiego ich zużywania? Co sprawdzić/wymienić?
Z dziwniejszych sytuacji: ostatnio cewka zaczęła "padać" a silnik szarpać. Najpierw raz, drugi, potem jeden cylinder praktycznie w ogóle wyłączony. Zjazd na parking, praktycznie brak możliwości ponownego uruchomienia. Odczekane 15 minut i samochód odpalił bez problemu (kręcąc może z 1 sekundę dłużej) i dojechał do domu z idealnie pracującym silnikiem ... |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 20-01-2019, 14:30
|
|
|
Wypadanie zapłonu nie musi być zawsze spowodowane cewkami. Ja bym sprawdził kompresję na każdym garze i oddał samochód na regulację luzu zaworowego |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
hakku
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.3 70kW 2010r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2019 Posty: 3 Skąd: Wronki
|
Wysłany: 20-01-2019, 14:35
|
|
|
Dzięki za sugestię, sprawdzę i to. Niemniej jednak za każdym razem do tej pory wymia a cewki załatwiała sprawę. Widać było z resztą że wyjęcie cewki i sprawdzenie przepływu prądu pokazywało że takowego nie ma na tej konkretnej cewce ... |
|
|
|
 |
|
|