 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przekaźnik Omron MD113566 - pytanie |
Autor |
Wiadomość |
Jaworek
Nowy Forumowicz
Auto: Galant Sport Edition GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-05-2011, 19:54 Przekaźnik Omron MD113566 - pytanie
|
|
|
Witam!
Może ktoś z forumowiczów zna się na przekaźnikach? Potrzebuje kupić do mojego galanta przekaźnik odpowiadający za ładowanie akumulatora o oznaczeniu MD 113566 Omron 0529DK. I tu pojawia się problem. Znalazłem na allegro od Colta o oznaczeniu MD113566 Omron 2173D6 oraz Omron 2174D6. Ktos orientuje sie może czy to to samo i bedzie śmigać w moim Galu? Wyglądają identycznie. Z góry dziękuje za odp. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-05-2011, 21:45
|
|
|
A gdzie ten przekaźnik siedzi, może jeszcze mam ze swojego gala, jak będzie ci pasował to ci oryginał odsprzedam. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
Jaworek
Nowy Forumowicz
Auto: Galant Sport Edition GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-05-2011, 23:51
|
|
|
Jest w skrzynce z bezpiecznikami obok akumulatora w prawym dolnym rogu. Spód ma pomarańczowy i wyróżnia się tym że ma zaokrąglone boki(nie jest kwadratrowy). |
_________________
 |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 26-05-2011, 09:30
|
|
|
pasuje od carismy |
|
|
|
 |
ElectroBaron
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2016 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-03-2016, 15:57
|
|
|
Witam,
temat jest już co prawda stary jak świat, ale nie znalazłem na forum informacji o tym elemencie.
Na pewno nie jest to przekaźnik. Wewnątrz obudowy znajduje się cermetowy rezystor, najprawdopodobniej o mocy 5W, 47 omów połączony szeregowo z bliżej nieznaną diodą prostowniczą. I to wszystko! Mało tego, jedno wyprowadzenie jest wiszące w powietrzu, do niczego nie dołączone. Dioda ta nie ma na sobie żadnych oznaczeń, wiem jedynie, że ma spadek na poziomie 0,6V.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 02-02-2019, 22:42
|
|
|
Podbiję kotleta ku pamięci.
To jest awaryjne wzbudzanie alternatora na wypadek przepalenia się żarówki w lampce ładowania . Występuje w każdym Miśku z lat 80/90/00 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|