 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Skrzynia---System AT MODE |
Autor |
Wiadomość |
Kris Szymer
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO II 2.8TD LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2019 Posty: 1 Skąd: Dąbrówka
|
Wysłany: 29-01-2019, 14:25 Skrzynia---System AT MODE
|
|
|
Mam nowego PAJERO II 2.8TD SUPER SELECT.
Jest przełącznik AT-MODE--do czego on służy szanowni panowie.
Ma 3 położenia.
Jechałem i zapaliła się lampka AT na czerwono i nagle straciło chęc do wspinania się.
Ogólnie to jeżdziłem nim 3x po 0.5h , dopiero się wgryzam |
_________________ SHOGUN |
|
|
|
 |
bandegras
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 1993 Auto SWB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2018 Posty: 51 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 29-01-2019, 20:56
|
|
|
Witaj.
Przełącznik AT mode zmienia tryby pracy skrzyni.
Na środku - na desce rozdzielczej nic się nie świeci. Służy do normalnej jazdy.
Power - na desce rozdzielczej świeci się PWR używasz jak potrzeba więcej mocy, czyli zmienia biegi na wyższe przy wyższych obrotach jak w trybie normalnym.
Hold - na desce rozdzielczej świeci się HOLD i skrzynia rusza z 2 biegu żeby delikatnie ruszyć na śliskim.
Jest tu na forum gdzieś bogaty opis tych trybów.
AT świeci między innymi jak olej w skrzyni się przegrzewa ale więcej powiedzieć mogą forumowe guru |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 31-01-2019, 23:18
|
|
|
Tak technicznie i łopatologicznie PWR->> jazda pod górę i dobrze sprawdza się przy serpentynach - agrafkach. HOLD->> nie pojedziesz szybciej niż +/- 60km/h ale moc większa np do podjazdu z przyczepką ale też do trzymania biegu do zjazdu z górki. Do zjazdu z górki możesz używać 1 i 2 tylko gwałtownie reaguje przy zjeździe-trzeba wcześniej przełączyć. Załączanie przodu przy max 50km/h. W instrukcji podane że większa szybkość ale samochód wiekowy to lepiej nie szarżować. Załączenie reduktora miedzyosiowego tylko gdy samochód stoi i lewarek na N potem tylko na 1 lub 2. Rozłączenie też na zatrzymanym samochodzie. Świecenie AT w czasie jazdy coś nie halo ze skrzynią/olejem. Przy rozruchu krótko się świeci.
[ Dodano: 31-01-2019, 23:21 ]
Kris Szymer napisał/a: | Jechałem i zapaliła się lampka AT na czerwono i nagle straciło chęc do wspinania się. | ->> KONIECZNIE sprawdź/wymień olej w skrzyni. Wymianę niech robią w warsztacie co wiedzą z czy co się je. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
|
|