Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia---System AT MODE
Autor Wiadomość
Kris Szymer 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO II 2.8TD LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2019
Posty: 1
Skąd: Dąbrówka
Wysłany: 29-01-2019, 14:25   Skrzynia---System AT MODE

Mam nowego PAJERO II 2.8TD SUPER SELECT.
Jest przełącznik AT-MODE--do czego on służy szanowni panowie.
Ma 3 położenia.
Jechałem i zapaliła się lampka AT na czerwono i nagle straciło chęc do wspinania się.
Ogólnie to jeżdziłem nim 3x po 0.5h , dopiero się wgryzam
_________________
SHOGUN
 
 
bandegras 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 1993 Auto SWB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2018
Posty: 51
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 29-01-2019, 20:56   

Witaj.

Przełącznik AT mode zmienia tryby pracy skrzyni.

Na środku - na desce rozdzielczej nic się nie świeci. Służy do normalnej jazdy.

Power - na desce rozdzielczej świeci się PWR używasz jak potrzeba więcej mocy, czyli zmienia biegi na wyższe przy wyższych obrotach jak w trybie normalnym.

Hold - na desce rozdzielczej świeci się HOLD i skrzynia rusza z 2 biegu żeby delikatnie ruszyć na śliskim.

Jest tu na forum gdzieś bogaty opis tych trybów.

AT świeci między innymi jak olej w skrzyni się przegrzewa ale więcej powiedzieć mogą forumowe guru
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 31-01-2019, 23:18   

Tak technicznie i łopatologicznie PWR->> jazda pod górę i dobrze sprawdza się przy serpentynach - agrafkach. HOLD->> nie pojedziesz szybciej niż +/- 60km/h ale moc większa np do podjazdu z przyczepką ale też do trzymania biegu do zjazdu z górki. Do zjazdu z górki możesz używać 1 i 2 tylko gwałtownie reaguje przy zjeździe-trzeba wcześniej przełączyć. Załączanie przodu przy max 50km/h. W instrukcji podane że większa szybkość ale samochód wiekowy to lepiej nie szarżować. Załączenie reduktora miedzyosiowego tylko gdy samochód stoi i lewarek na N potem tylko na 1 lub 2. Rozłączenie też na zatrzymanym samochodzie. Świecenie AT w czasie jazdy coś nie halo ze skrzynią/olejem. Przy rozruchu krótko się świeci.

[ Dodano: 31-01-2019, 23:21 ]
Kris Szymer napisał/a:
Jechałem i zapaliła się lampka AT na czerwono i nagle straciło chęc do wspinania się.
->> KONIECZNIE sprawdź/wymień olej w skrzyni. Wymianę niech robią w warsztacie co wiedzą z czy co się je.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.