 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pomiar ciśnienia sprężania / MANOMETR / próba olejowa |
Autor |
Wiadomość |
Grzeniu92
Forumowicz
Auto: LancerSedanCY0 1.8 4B10 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2018 Posty: 83 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 11-02-2019, 17:19 Pomiar ciśnienia sprężania / MANOMETR / próba olejowa
|
|
|
Cześć, wymieniłem olej w silniku na 5W-30 Motul econergy 8100, po przejechaniu 3k km zauważyłem znaczny ubytek, teraz jest w połowie na bagnecie między L-F, łącznie wlałem 5 litrów. jedyne wycieki to te na zdjęciach poniżej, silnik suchy.
Pomyślałem wiec, że zakupie taki zestaw:
https://allegro.pl/oferta/tester-manometr-pomiaru-mierzenia-cisnienia-oleju-6975858847
Tutaj mam pytanie, gdzie jest przekaźnik/bezpiecznik od pompy paliwa, żebym mógł wykonać próbę, a nie zalać silnika?
Jeśli już taki post był odnośnie Lancera 2007+ to przepraszam, ale nie znalazłem.
  |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-02-2019, 17:52
|
|
|
Grzeniu92 napisał/a: | Tutaj mam pytanie, gdzie jest przekaźnik/bezpiecznik od pompy paliwa, żebym mógł wykonać próbę, a nie zalać silnika? |
Bezpiecznik od pompy jest w komorze silnika.
Info z instrukcji obsługi.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Grzeniu92
Forumowicz
Auto: LancerSedanCY0 1.8 4B10 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2018 Posty: 83 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 11-02-2019, 18:32
|
|
|
Dzięki.
Edit:
Jednak ten manometr nie pasował do mitsubishi, ale pierwsza świeca jest cała w oleju, reszta sucha, więc jeden cylinder do remontu.
Edit:
Po zbadaniu manometrem u znajomego mechanika, wyszło że ten zaolejony ma 155psi kolejne po 165psi, więc nie wiadomo co jest nie tak, podobno tyle mu spala 0,3l na 1000km. |
|
|
|
 |
|
|