Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Muszę trzymać lekko skręconą kierownicę żeby je
Autor Wiadomość
Sadek 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 67
Skąd: Lubań
Wysłany: 17-02-2019, 18:03   [EA5A/W 2.5] Muszę trzymać lekko skręconą kierownicę żeby je

Witam dzisiaj przejechałem około 10 km wszystko było ok. Po jakimś czasie wracając utwardzoną drogą zauważyłem że muszę mieć lekko przekręconą w lewo kierownicę aby jechać prosto.

Obstawiam końcówkę drążka kierowniczego jak samemu mogę to zdiagnozować ?
Jakiej firmy końcówki zamówić ? Czy firma nie ma znaczenia?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11184
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-02-2019, 22:02   

Na początek porównaj zużycie przednich opon. Do sprawdzenia końcówki drążka, lub samego drążka jest potrzebna osoba która będzie wykonywała szybkie,ale krótkie ruchy kierownicą (tak jak to się robi na przeglądzie okresowym). Obejrzyj również osłony gumowe sworzni. To też może wiele powiedzieć o stanie samego sworznia.
_________________

 
 
 
Sadek 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 67
Skąd: Lubań
Wysłany: 17-02-2019, 22:35   

opony raczej odpadają jak napisałem to się stało nagle. Jutro jadę na stację diagnostyczną .
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11184
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-02-2019, 22:43   

Końcówka drążka też raczej nie popsuła się od razu :wink:
_________________

 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-02-2019, 09:32   

Ciśnienie w oponach sprawdzałes?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-02-2019, 16:14   

Końcówka drążka też może zacząć stukać z dnia na dzień. Wystarczy "strzał" kołem w dużą dziurę czy torowisko. Tam na sworzniu jest teflonowa wkładka, która może pęknąć.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11184
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-02-2019, 16:30   

No niby tak, ale raczej nie zrobi się taki luz,że aż auto zacznie ściągać. Trzeba wszystko dokładnie obejrzeć. Włącznie z zaciskami hamulcowymi. Wszystkie miejsca mocowań wahaczy. Najbardziej narażony jest wahacz górny, z powodu panoszącej się w kielichach rdzy. Nawet mocowanie dolnego prostego może skorodować.
_________________

 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-02-2019, 18:01   

A nie jest tak, że źle ustawiona zbieżność np. względem kół tylnich?
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11184
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-02-2019, 21:36   

Kolega tutaj napisał,że coś się stało nagle. Pytanie tylko co pierło.
_________________

 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-02-2019, 21:39   

Nagle to mógł np. 1 z 2 dolnych sworzni wyskoczyć albo już taki luz złapał, że stał się statystą w zawieszeniu:)

[ Added: 18-02-2019, 21:40 ]
No chyba, że rdza zjada jakieś mocowanie i któryś z wahaczy został wciągnięty ;)
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.