 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zawóry upustowy do Carismy 1.9 TD |
Autor |
Wiadomość |
victor11 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2007, 20:51 Zawóry upustowy do Carismy 1.9 TD
|
|
|
Witam! Chce zamontowac do mojej Carismy zawor upustowy. Silnik 1.9 TD. Jaki zawor zamontowac i czy wogole warto to robic? Aha silnik po zmianie oprogramowania ma teraz 130 KM.
Pozdrawiam Waldek M. |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2007, 22:03
|
|
|
Jak to po zmianie oprogramowania? To jest silnik TD czy DiD? |
|
|
|
 |
victor11 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2007, 10:38
|
|
|
Silnik 1.9 DiD 75kW. Zamiast wszczepic mu chipa zmienilem oprogramowanie i dostal 30KM wiecej. Chodzi teraz duzo lepiej. A przed chwila rozmawialem z jednym gosciem i powiedzial, ze podobny efekt syczenia, jaki daje zawor upustowy uzyskam przez zamontowanie filtra stozkowego. Nie wiem co o tym myslec, ale slyszalem ze filtry stozkowe zmniejszaja zywotnosc silnika. Co wy na to?? Zawor upustowy czy stozek? A moze jedno i drugie?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Pieniek
Mitsumaniak
Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 284 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-04-2007, 20:18
|
|
|
Masz może jakieś wykresy z hamowni czy jedynie słowo mechanika, że teraz jest 130 KM. byłby to dość duży przyrost mocy a poza tym co z momentem obrotowym, czy wiesz o ile wzrósł. Na twoim miejscu dałbym sobie spokój z filtrem stożkowym gdyz trzeba go właściwie zamontować i zapewnić izolację cieplną od silnika oraz dopływ zimnego powietrza. Ewentualnie trzeba było pomyśleć o stożku przed zmianą programu, gdyż teraz prędzej może on pogorszyć parametry zamiast je poprawić. Spowoduje to też efekt głośniejszego buczenia w dolocie a nie syk sprężonego powietrza o który chyba Ci chodzi.
Ponadto "westchnięcie turbiny" w połączeniu z klekotem dieselka nie bardzo pasuje. - ale to tylko moje zdanie.
Pozdro! |
_________________ Pieniek |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2007, 23:05
|
|
|
Blow off-a(bo pewnie o niego Ci chodzi)do diesla nie zalozysz. |
|
|
|
 |
victor11 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2007, 17:06
|
|
|
No witam. Wykresy z hamowni oczywiscie mam. Potwierdzaja taki przyrost mocy. Sam sie dziwilem, ze az tyle wyciagneli.
Czyli co generalnie widze, ze odradzacie montaz zaworow upustopwych w dieslu??
No tak generalnie chodzi mi o ten syyykkk. Dzieki za info, stozek juz odrzucilem.
Pozdrawiam Waldek |
|
|
|
 |
|
|