Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawóry upustowy do Carismy 1.9 TD
Autor Wiadomość
victor11
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2007, 20:51   Zawóry upustowy do Carismy 1.9 TD

Witam! Chce zamontowac do mojej Carismy zawor upustowy. Silnik 1.9 TD. Jaki zawor zamontowac i czy wogole warto to robic? Aha silnik po zmianie oprogramowania ma teraz 130 KM.
Pozdrawiam Waldek M.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2007, 22:03   

Jak to po zmianie oprogramowania? To jest silnik TD czy DiD?
 
 
victor11
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2007, 10:38   

Silnik 1.9 DiD 75kW. Zamiast wszczepic mu chipa zmienilem oprogramowanie i dostal 30KM wiecej. Chodzi teraz duzo lepiej. A przed chwila rozmawialem z jednym gosciem i powiedzial, ze podobny efekt syczenia, jaki daje zawor upustowy uzyskam przez zamontowanie filtra stozkowego. Nie wiem co o tym myslec, ale slyszalem ze filtry stozkowe zmniejszaja zywotnosc silnika. Co wy na to?? Zawor upustowy czy stozek? A moze jedno i drugie?
Pozdrawiam.
 
 
Pieniek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 284
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-04-2007, 20:18   

Masz może jakieś wykresy z hamowni czy jedynie słowo mechanika, że teraz jest 130 KM. byłby to dość duży przyrost mocy a poza tym co z momentem obrotowym, czy wiesz o ile wzrósł. Na twoim miejscu dałbym sobie spokój z filtrem stożkowym gdyz trzeba go właściwie zamontować i zapewnić izolację cieplną od silnika oraz dopływ zimnego powietrza. Ewentualnie trzeba było pomyśleć o stożku przed zmianą programu, gdyż teraz prędzej może on pogorszyć parametry zamiast je poprawić. Spowoduje to też efekt głośniejszego buczenia w dolocie a nie syk sprężonego powietrza o który chyba Ci chodzi.
Ponadto "westchnięcie turbiny" w połączeniu z klekotem dieselka nie bardzo pasuje. - ale to tylko moje zdanie.
Pozdro!
_________________
Pieniek
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2007, 23:05   

Blow off-a(bo pewnie o niego Ci chodzi)do diesla nie zalozysz.
 
 
victor11
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2007, 17:06   

No witam. Wykresy z hamowni oczywiscie mam. Potwierdzaja taki przyrost mocy. Sam sie dziwilem, ze az tyle wyciagneli.
Czyli co generalnie widze, ze odradzacie montaz zaworow upustopwych w dieslu??
No tak generalnie chodzi mi o ten syyykkk. Dzieki za info, stozek juz odrzucilem.
Pozdrawiam Waldek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.