Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Utrata mocy podczas jazdy
Autor Wiadomość
Benzo 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2021
Posty: 29
Skąd: FG
Wysłany: 09-10-2021, 21:31   Utrata mocy podczas jazdy

Witam,

może coś doradzicie.. zdarzyło mi się już kilka razy że przy jednostajnej spokojnej jeździe auto nagle traci moc. .. reakcji na gaz brak, zapala się check i kontrolka ASC OFF również zaczyna lekko telepać motorem. Po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika odczekaniu 30 sekund pali i jeździ miesiąc bez problemu...po czym znów to samo. Gdzie szukać ?
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-10-2021, 22:57   

Zacznij od sprawdzenia błędu CE.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Benzo 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2021
Posty: 29
Skąd: FG
Wysłany: 10-10-2021, 11:09   

Możesz napisać coś więcej? :)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20991
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-10-2021, 11:29   

A co tu pisać, trzeba podjechać na komputer i sprawdzić jakie błędy zapisał sterownik.
To nakieruje na problem.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Benzo 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2021
Posty: 29
Skąd: FG
Wysłany: 28-10-2021, 15:43   

Auto po diagnostyce błędów brak. nie zapala się nawet check ani wspomniana kontrolka asc. Problem dalej istnieje czasami podczas jazdy nie chce się wkręcać powyzej 2500 obrotow. Jakby się dławikl.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 28-10-2021, 17:15   

Pajero IV, czyli produkcja od 2006 roku.

Benzo napisał/a:
Auto po diagnostyce błędów brak

Szczerze ?? To nie za bardzo jest możliwe, chyba, że ktoś wykasował błędy. Sam pisałeś, że
Benzo napisał/a:
zapala się check i kontrolka ASC OFF

a wtedy błędy powinny zostać zapisane w pamięci.
No ale co producent auta, to ma to inaczej rozwiązane, więc nie będę się upierał, że mam rację.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Benzo 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2021
Posty: 29
Skąd: FG
Wysłany: 28-10-2021, 18:51   

Zgadza się byłem w trasie więc skasowałem swoim prostym testerem aby móc dalej kontynuować jazdę. Aktualnie jak się przytrafi że nie ma.mocy i nie wchodzi na obroty nie ma już żadnych błędów.po zgaszenieu i 5 minutach postoju wszystko wraca do normy mogę dalej jeździć. Byłem dziś na profesjonalnej diagnostyce z pomiarami chyba wszystkiego co możliwe brak uwag.
 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2021, 19:22   

hmm. no, ale skoro kasowałeś, to COŚ skasowałeś. Nie zapisałeś kodu błędu? Program, którym to robiłeś nie ma historii?
 
 
KujawiakKuba 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 7
Skąd: PAKOŚĆ
Wysłany: 02-11-2021, 17:05   

msokol napisał/a:
hmm. no, ale skoro kasowałeś, to COŚ skasowałeś. Nie zapisałeś kodu błędu? Program, którym to robiłeś nie ma historii?


Problem tkwi w egr. Zawór się zacina, miałem to samo. Wymiana albo usunięcie egr i dpf. Twój wybor
 
 
Benzo 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2021
Posty: 29
Skąd: FG
Wysłany: 02-11-2021, 20:43   

Dzięki za sugestie. EGR wyjęty razem z flansza przepustnicy wyczyszczone, mechanicznie działa. Auto było pod kompem i podczas testów z podpiętym kompem nie wykazywolo żądnych bledow. Najgorsze jest to że to usterka pojawia się totalnie losowo....i brak błędów. Możesz napisać coś więcej jak to u ciebie wyglądało. ? Aktualnie stoi u mechanika szukają...
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-11-2021, 10:35   

Benzo napisał/a:
Dzięki za sugestie. EGR wyjęty razem z flansza przepustnicy wyczyszczone, mechanicznie działa. Auto było pod kompem i podczas testów z podpiętym kompem nie wykazywolo żądnych bledow. Najgorsze jest to że to usterka pojawia się totalnie losowo....i brak błędów. Możesz napisać coś więcej jak to u ciebie wyglądało. ? Aktualnie stoi u mechanika szukają...

EGR jest sprawny? Jak to sprawdziłeś? EGR śrebio wytrzymuje 150-200 tyś i jest do wymiany czy tak czy siak.
Wymień i zobaczysz czy minęło
On może być mechanicznie sprawny ale elektrycznie już nie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-11-2021, 11:58   

zbyszekm2 napisał/a:
On może być mechanicznie sprawny ale elektrycznie już nie

Wtedy powinien zaświecić się CE
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

Ostatnio zmieniony przez apg2312 12-11-2021, 15:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Azz 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sie 2017
Posty: 64
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 10-11-2021, 10:58   

Pod osłoną silnika po lewej stronie masz zawór podciśnieniowy turbo. Wykręć go, przedmuchaj, psiknij do środka silikon sprayu i sprawdź czy będzie wchodził w awarię nadal.
_________________
PAHERO Sport 2.5 TD 115 '01
PAHERO IV 3.2 DiD 170 '07
 
 
Benzo 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2021
Posty: 29
Skąd: FG
Wysłany: 11-11-2021, 13:04   

@zbyszekm2 EGR był sprawdzany pod komputerem, dynamicznie wszystko pięknie się otwiera i zamyka.

Kilka dni temu już z braku koncepcji zajrzałem jeszcze do turbo w okolice zawóru podciśnienia dokładnie tam gdzie pisze Azz - Przeczyszczone, przedmuchane, posmarowane i od kilku dni jest spokój więc być może to było właśnie to że się losowo przycinał i takie były efekty. Jeżdżę obserwuję zobaczymy czy pomogło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.