 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zbiornik paliwa cieknie |
Autor |
Wiadomość |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-04-2018, 10:36 Zbiornik paliwa cieknie
|
|
|
Dosięgnął mnie standardowy temat w Pajero czyli cieknie zbiornik paliwa.
Który zbiornik polecacie i dlaczego?
Na e-pajero widzę w ofercie 3 rodzaje: metal, tworzywo i kewlar.
Panie Zbyszku również bardzo proszę o podpowiedzi i czy ewentualnie coś jeszcze przy okazji zbiornika powinno się zrobić? Czy są do Pajero jakieś większe zbiorniki czy wszystko to kopie oryginału. Ja potrzebuję do PIV Long.
Narazie widzę że cieknie z plastikowej osłony zbiornika przy połowie paliwa, nie udało mi się stwierdzić gdzie dokładnie jest źródło wycieku bo nie miałem czasu zdejmować osłony. Przy wlewie w zasadzie sucho.
Czy samodzielna wymiana jest trudna i jakie niespodzianki można napotkać bo zastanawiam się czy robić sam? Wymieniałem kiedyś w plaszczaku i właściwie większych trudności nie napotkałem, obawiam się jednak o problem z odkręceniem śrub.
W archiwum nie znalazłem podpowiedzi więc można by stworzyć z tego postu kompendium o wymianie zbiornika i podpiąć u góry. |
|
|
|
 |
igor
Mitsumaniak Rzeźbiarz okrętowy

Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 90 Skąd: Dobra, dobra...
|
Wysłany: 10-04-2018, 13:06
|
|
|
Wymieniałem w swoim poprzednim na ten metalowy z e-pajero. Po ponad dwoch latach nic się z nim nie działo. Więc spokojnie można go kupować jak nie chcesz wywalać kasy na te z tworzyw, któe są lżejsze.
Wymiana może i nie jest trudna ale zważając na gabaryty może być w pewnych warunkach uciążliwa. |
_________________ Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-04-2018, 13:16
|
|
|
Zastanawiam się jeszcze czy z tworzywa nie będzie lepszy w terenie. Kewlar tłumi drgania więc może będzie większą żywotność? |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
KrzysiekC
Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 75 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-03-2019, 10:33
|
|
|
Zbiornik z kewlaru jest sztywniejszy czyli bardziej kruchy, metal jest bardziej ciągliwy.
Maiłem Klientkę, która ziczyła zbiornik z Kewlaru pa najechaniu na coś. |
_________________ Krzysiek CarMitsu |
|
|
|
 |
|
|