Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zbiornik paliwa cieknie
Autor Wiadomość
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-04-2018, 10:36   Zbiornik paliwa cieknie

Dosięgnął mnie standardowy temat w Pajero czyli cieknie zbiornik paliwa.
Który zbiornik polecacie i dlaczego?
Na e-pajero widzę w ofercie 3 rodzaje: metal, tworzywo i kewlar.
Panie Zbyszku również bardzo proszę o podpowiedzi i czy ewentualnie coś jeszcze przy okazji zbiornika powinno się zrobić? Czy są do Pajero jakieś większe zbiorniki czy wszystko to kopie oryginału. Ja potrzebuję do PIV Long.
Narazie widzę że cieknie z plastikowej osłony zbiornika przy połowie paliwa, nie udało mi się stwierdzić gdzie dokładnie jest źródło wycieku bo nie miałem czasu zdejmować osłony. Przy wlewie w zasadzie sucho.
Czy samodzielna wymiana jest trudna i jakie niespodzianki można napotkać bo zastanawiam się czy robić sam? Wymieniałem kiedyś w plaszczaku i właściwie większych trudności nie napotkałem, obawiam się jednak o problem z odkręceniem śrub.
W archiwum nie znalazłem podpowiedzi więc można by stworzyć z tego postu kompendium o wymianie zbiornika i podpiąć u góry.
 
 
igor 
Mitsumaniak
Rzeźbiarz okrętowy


Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 90
Skąd: Dobra, dobra...
Wysłany: 10-04-2018, 13:06   

Wymieniałem w swoim poprzednim na ten metalowy z e-pajero. Po ponad dwoch latach nic się z nim nie działo. Więc spokojnie można go kupować jak nie chcesz wywalać kasy na te z tworzyw, któe są lżejsze.
Wymiana może i nie jest trudna ale zważając na gabaryty może być w pewnych warunkach uciążliwa.
_________________
Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania ;)
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-04-2018, 13:16   

Zastanawiam się jeszcze czy z tworzywa nie będzie lepszy w terenie. Kewlar tłumi drgania więc może będzie większą żywotność?
_________________
Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-03-2019, 10:33   

Zbiornik z kewlaru jest sztywniejszy czyli bardziej kruchy, metal jest bardziej ciągliwy.
Maiłem Klientkę, która ziczyła zbiornik z Kewlaru pa najechaniu na coś.
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.