Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2.4 GDI 150KM - nie przyspiesza, brak mocy, 3000 revv
Autor Wiadomość
Portalus 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2017
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 16-05-2017, 11:23   Galant 2.4 GDI 150KM - nie przyspiesza, brak mocy, 3000 revv

Witam wszystkich serdecznie !
Jakiś czas temu kupiłem w/w. Galanta, który przez pierwsze miesiące sprawował się idealnie. Po ok 2-3 miesiącach pojawił się problem z wciskaniem gazu do końca, samochód zaczynał poszarpywać i chwilowo mrugał Check-Engine. Podczas przekraczania 120km/h Check zaczynał się palić cały czas a auto traciło moc.
Na pierwszy strzał poleciały świece i okazało się że jakiś inteligent przekręcił gwint w 2 świecach i najprawdopodobniej był przedmuch. Zdecydowałem się na SWAP głowicy - zamówiłem nową, została obrobiona, uszczelniona i zregenerowana w prestiżowym zakładzie zajmującym się tylko głowicami.
Po założeniu głowicy zakończyły się problemy z zapalającym się check-engine ale samochód dalej nie chce jechać, szarpie, przyspiesza w 30 sec do setki. Podejrzenie padło na pompę paliwa, która została wymieniona razem z filtrem oraz siateczką na pompie.... Samochód dalej jeździ jakby miał 50 koni...
Czy ktoś ma jakieś pomysły bo powodów takiego stanu zaczyna być co raz to więcej a jak wiadomo nie chcę wymieniać połowy samochodu, żeby okazało się, że problem był banalny.

Z jednej strony mówią (na tym forum) o problemach z pompami wysokiego ciśnienia, ich filtrami, z drugiej mówią o czyszczeniu przepustnicy albo adaptacji MAF, który lubi strzelić focha po rozłączeniu akumulatora. Zapłon mógł zostać przestawiony... Jest pierdylion możliwości a osobiście nie siedzę w Mitsubishi i zakładam, że na tym forum szybciej pomożecie :P

Na zakończenie dodam tylko, że samochód na każdym biegu lub bez biegu kręci tylko do 3000 obrotów i ma ... odcinkę...


Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20960
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-05-2017, 11:32   

Portalus napisał/a:
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję

Może najpierw zacznij od diagnostyki komputerowej bo inaczej to tylko zostaje wróżbita Maciej :wink: .
Który rocznik auta :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Portalus 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2017
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 16-05-2017, 15:03   

rocznik 1999

24 - RL SNSR SHORT.
23 - RR SNSR SHORT.
22 - EL SNSR SHORT
41 - INJECTOR
56 - FUEL PRS. S
2 - ABS/ASC/ASTC - Fault 5
3 - SRS-AIR BAG - Pass | No Fault
 
 
bartek_fc 
Forumowicz

Auto: Galant V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 42
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 16-05-2017, 15:41   

hej,

nieslawne 56, cisnienie paliwa w GDI daje takie objawy, temat przerabialem
w Carismie przez dluzszy czas
Tu jest dobry temat jak pomierzyc

[Cari 1.8 GDI] FAQ Pompa wysokiego ciśnienia- pomiar ciśnien

najczesciej filterki sa zapchane, mozna wyjac i sprawdzic czy bez
nich chodzi dobrze to 5 minut roboty
_________________
-----------------------
Carisma 1.8 GDI '98
Galant 2.0 '97
Galant 2.5 '00
 
 
 
Portalus 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2017
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 18-05-2017, 10:41   

Witam, zastosowałem się co do zaleceń w/g tego poradnika i niestety za żadne skarby nie mogę znaleźć tego filterka pompy WC. Wydaje mi się że w tym samochodzie albo go nie ma albo jest w innym miejscu :(
 
 
bartek_fc 
Forumowicz

Auto: Galant V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 42
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18-05-2017, 12:17   

Powinien byc na doplywie paliwa jeden. Moze zapodaj fotke z pompy.

Mozna pomierzyc woltomierzem cisnienie na pompie WC wtedy bedzie wiadomo czy to uklad
paliwowy na pewno.

Jesli to uklad paliwowy to moze byc i pompa WC walnieta, trzeba eliminowac wtedy po kolei
pompa niskiego -> filtry -> pompa WC.
_________________
-----------------------
Carisma 1.8 GDI '98
Galant 2.0 '97
Galant 2.5 '00
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20960
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-05-2017, 20:11   

http://mmc-galant.com/index.php?showtopic=169
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Portalus 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2017
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 19-05-2017, 10:11   

Bizi78 - bardzo dziękuję - nie wiedziałem że ten filterek jest aż tak daleko i trzeba to robić z wkrętem :P Jeszcze raz to wszystko sprawdzę i wyczyszczę.
Jeżeli chodzi o samą pompę paliwa w baku, wraz z siateczką oraz filtrem paliwa będącym pod samochodem z tyłu - wszystko zostało wymienione na nowe.

Mam jeszcze jedno pytanie - czy w przypadku problemów z WC i układem paliwowym - czy samochód może palić z 15 litrów i kopcic na czarno (tak jakby dostawał za dużo paliwa) czy moje podejrzenia co do rozstrojonego zapłonu są uzasadnione ?
 
 
bartek_fc 
Forumowicz

Auto: Galant V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 42
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 23-05-2017, 12:50   

Moim zdaniem nie, nadmiar paliwa przy złej pompie wróci do baku powrotem albo przy niskim cisnieniu bedzie go za mało. To faktycznie wskazuje na coś innego niż pompa. Ale sprawdzić ciśnienia nie zawadzi :)
_________________
-----------------------
Carisma 1.8 GDI '98
Galant 2.0 '97
Galant 2.5 '00
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.