Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:15
Outlander chęć kupna ale czy to auto dla mnie /????
Autor Wiadomość
Radeonik12 
Nowy Forumowicz

Auto: megane I ph II 1,4 16 V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Legnica
Wysłany: 28-04-2016, 11:30   Outlander chęć kupna ale czy to auto dla mnie /????

Witam wszystkich posiadaczy Outlander I :)
Panowie dosyć sporo przeczytałem na temat tych aut ale szczerze nadal jestem w kropce , Chciałbym kupić to auto ale nie wiem czy stac mnie na auto, i czy warto na takie trasy jak moja, I nie wiem co z ta awaryjnością
Zacznę od początku ,
Prawie codzienne mam do pokonania odcinek ok 180 km , połowa trasy jest przez patatajkę Droga A18 na YT możecie sobie zobaczyć jak wyglada ta trasa stuk stuk stuk idzie wybić sobie zęby na takiej trasie , :( Chłopaki od Tirów często tam gubią koła Więć wytrzymałośc auta też tutaj ma duże znaczenie :) Outlander do tego się nadaje ?? Nigdy nie jeżdziłem takim autem wiec nie wiem jak to jest ;(

druga kwestia dostępność części czy bez problemu kupię w sklepie części zamienne ??

fotel kierowcy jakie ma ustatwienia czy jest on dosyc wygodny ?? ile ma ustawień ?? jedni pisza ze 3 :0 wysokość , odległość i odcinek lędzwiowy lecz inni pisza że tylko 1
jest to dosyc ważne ponieważ chciałbym wygodnie podróżować ,

Wiem że kierownica nie ma ustawien ale to nie jest az takim problemem

Kolejna Kwestia Tempomat ,,, na forum znalazłem ze znajduje się on w kierownicy po prawej str ,,,, na internecie znalazłem tylko jedno ogłoszenie ze takie auto ma tempomat Jest ich tak mało ??? Jak jest to w waszych OUTKACH ?? nie macie tempomatów ??

trzecia kwestia rdza ; miały one ocynk ?? ( jedni piszą ze rdza bierze inni że nie widać rdzy ,,,, na mieście nie spotkałem sie jeszcze z rdzawym OUTKIEM ...

no i ostatnie 4x4 czy często sie psuje i jakie są koszty ewentualnych napraw ??



Przeczytałem dużo na tym forum , w Outkach pojawia sie wiele problemów , potrzebuje wygodnego auta i w miare bezawaryjnego sądze że OUTLANDER I to jest to

Proszę o podpowiedz czy Warto kupić auto na takie długie i nieprzyjemne trasy ??

Dziekuje za podpowiedzi
Pozdrawiam Radek
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 28-04-2016, 13:21   

Większość części dostępna, sporo zamienników, oczywiście trafiają się takie z którymi jest problem na rynku poza ASO.

Fotel kierowcy, odległość, wysokość, kąt oparcia i podparcie pleców. Fotel pasażera, to samo z wyjątkiem podparcia pleców. Czyli praktycznie to samo co w każdym samochodzie. Regulacja kierownicy w pionie, ale w niewielkim zakresie, duzi ludzie miewają problemy

Tempomat to trudny temat, chyba fabrycznie nie jest w standardzie. Z tego co widziałem na zdjęcia są wersje customowe z cienką dźwignią z lewej strony jak i wersje od mitsubishi z grubą krótką dźwignią z prawej strony.

Co do rdzy to trudny temat, jeśli auto nie miało przeszłości to szukaj na zagięciach blach, np tylnej klapy, maski, drzwi. Popatrz dokładnie, czasem blachy na zaginięciach zaczynają się odginać.

Napęd 4x4 jako taki się nie psuje, natomiast życie sprzęgła zależy od stylu jazdy. Natomiast w skrzyni biegów padają czasem łożyska, czasem wałek od przekładni może się obrobić, etc.

Z własnej praktyki powiem tak, O1 od dawna nie jest produkowane, każdy egzemplarz na rynku ma swoje lata, a nic nie jest wieczne. Jeśli droga jest kiepska i Tobie to doskwiera to chyba lepsze byłoby coś z segmentu wyżej z większym prześwitem i większych kołach.
 
 
Radeonik12 
Nowy Forumowicz

Auto: megane I ph II 1,4 16 V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Legnica
Wysłany: 28-04-2016, 22:53   

Dzięki za odpowiedź. Mam na uwadze że to nie są nowe auta ale stać mnie tylko na używanego outka, a co sądzisz że zawieszenie outka może nie dać na tyle komfortu przy takiej drodze?? Już sam nie wiem. Tempomat jest mi potrzebny musiał bym szukać danego modelu co jest nie małym wyczynem ...
A naprawa i sam kosstaprawy takiego sprzęgła jestt kłopotliwa i kosztowna ??
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 28-04-2016, 23:55   

Sprzęgło cena ok 1000, wymiana 300-400zł (pewnie zależy od cen w regionie).
Wymaganie tempomatu może mocno zawęzić wybór,
A18 nie jechałem, u mnie nie ma w okolicy takich dróg z tak wysokim ograniczeniem prędkości. Chyba wyższe zawieszenie SUV dużo tutaj nie pomoże, chyba lepszy mógłby być niższy samochód z miękciejszym zawieszeniem, może coś z zawieszeniem na poduszkach.
 
 
Radeonik12 
Nowy Forumowicz

Auto: megane I ph II 1,4 16 V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Legnica
Wysłany: 29-04-2016, 08:48   

A w outku zawieszenie jest twarde ? Myslalem ze wmiare komfortowo sie jezdzi .
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 29-04-2016, 10:49   

Radeonik12 napisał/a:
A w outku zawieszenie jest twarde ? Myslalem ze wmiare komfortowo sie jezdzi .
Ja bym powiedział że zawieszenie takie same jak wszędzie indziej. IMHO różnica jest w możliwościach ruchu zawieszenia, jak najeżdża się szybko na jakiś wystający próg to nie słychać jak zawieszenie dobija do karoserii, ale czy jest miękciejsze to nie mam takiego odczucia.
 
 
Radeonik12 
Nowy Forumowicz

Auto: megane I ph II 1,4 16 V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Legnica
Wysłany: 29-04-2016, 17:56   

Rozumiem , musze sie przejechać i bede wiedzial jak czlowiek cxuje to zawieszenie , kolega ma astre typ i jedzie sie jak taczka a drugi kumpel ma stara accord i jest kolosalna roznica.
Napalilem sie na Outlandera i tak czy siak go kupie :)
 
 
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 12-05-2016, 13:56   

Radeonik12 napisał/a:
Rozumiem , musze sie przejechać i bede wiedzial jak czlowiek cxuje to zawieszenie , kolega ma astre typ i jedzie sie jak taczka a drugi kumpel ma stara accord i jest kolosalna roznica.
Napalilem sie na Outlandera i tak czy siak go kupie :)

ja mam porównanie mojego O1 ze skodą fabią ojca i mogę stwierdzić że jednak O1 ma twardo zestrojone zawieszenie. Wolalbym aby był badziej miękki
_________________
Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest
 
 
Marki 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 Intense Plus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 49
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-05-2016, 15:58   

słyszeliście - Nissan ma przejąć część udziałów w Mitsu, i będzie współpraca i dzielenie się technologiami :cry:
to znaczy francuskie silniki, awaryjnosc, stylistyka???!!! :roll:

http://wyborcza.biz/bizne...rzysta-tez.html
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 13-05-2016, 10:52   

Marki napisał/a:
słyszeliście - Nissan ma przejąć część udziałów w Mitsu, i będzie współpraca i dzielenie się technologiami :cry:
to znaczy francuskie silniki, awaryjnosc, stylistyka???!!! :roll:
A kogo to rusza? Przy dzisiejszych oszczędnościach na wszystkich elementach mocne przywiązanie do marki to strzał we własną stopę.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 13-05-2016, 12:39   

Marki napisał/a:
słyszeliście - Nissan ma przejąć część udziałów w Mitsu

Od kiedy Fiat robi Jeepa nic nie dziwi. :wink:
 
 
lukasN14 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 lpg
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2
Skąd: Pabianice
Wysłany: 07-11-2016, 10:59   

Witam Serdecznie

Jestem tu nowy.. Chciałbym kupić Otlandera rok "03 - "06
Najchętniej z instalacją LPG ..
Czy macie jakieś ciekawe propozycje >>
i na co zwracać uwagę przy kupnie by się nie władować w duże koszty ?

Proszę o info..

ps .. czy ktoś był i oglądał takiego ?

https://www.olx.pl/oferta...html#84a7e0cc50

może ktoś coś wie ??
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 07-11-2016, 12:51   

Na takie posty jest specjalne miejsce w dziale chce kupić outlandera. Poczytaj trochę forum będziesz więcej wiedział. Było wiele takich postów już z zapytaniem. Oprócz wszystkiego co musisz sprawdzić w innych autach tutaj dodaj kontrolę układu przeniesienia napędu, jego zawieszenia i wszędobylskiej rdzy (podwozie, tylne nadkola) auto z holandii mogło służyć do ciągnięcia przyczep itp, skontroluj stan zawieszenia, sprzęgło skrzynie biegów, ogólne zmęczenie auta.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
lukasN14 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 lpg
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 2
Skąd: Pabianice
Wysłany: 08-11-2016, 16:54   

dzięki za info .. poszukam na froum

a co sądzicie o Outlanderze z napędem tylko na przód ??
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 08-11-2016, 18:59   

IMO Outlander to ciężki samochód dodatkowo 2wd występowało tylko w silnikach 2,0 które do dynamicznych nie należą więc jak już ten motor wybierać to już z 4wd żeby chociaż w zimę mieć lepszą trakcję na bardziej ośnieżonych drogach.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.