 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Automat szarpie na włączonej klimatyzacji? |
Autor |
Wiadomość |
ViBeZ
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2014 Posty: 113 Skąd: Radom
|
Wysłany: 21-06-2019, 03:36 [EA5A/W 2.5] Automat szarpie na włączonej klimatyzacji?
|
|
|
Mam od kilku dni dziwny problem z autem i nie wiem co myśleć ani do kogo się zwrócić. Czy do kogoś od klimy, czy od skrzyń automatycznych czy zwykłego mechanika dorwać.
Problem wygląda następująco:
Auto normalnie jedzie, płynnie zmienia biegi, nie szarpie.
Podczas postoju z wrzuconym D lub R bez włączonej klimy absolutnie nic sie nie dzieje i wszystko jest cacy.
Podczas postoju z wrzuconym D lub R z włączoną klimatyzacją auto szarpie, pojawiają sie kangurki, całe auto podskakuje nieregularnie. (Bardzo uciążliwe przy postoju na swiatłach np.)
Po przełączeniu na N lub P kangurzenie ustaje.
Po wyłączeniu klimatyzacji na D lub R kangurzenie ustaje
Klima chłodzi bdb. Alternator na odpalonym aucie ok 13,5 - 13,7 czyli ok.
Paski dobrze napięte, ładne. Nie słychać żadnej rolki. Olej w skrzyni w normie i bez dziwnych kolorów. Klima nabijana rok temu od zera po rozszczelnieniu.
[Edit]?
Klima? Skrzynia? Inne pomysły?
Galant 2002r. |
Ostatnio zmieniony przez ViBeZ 02-07-2019, 13:33, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11156 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 21-06-2019, 09:44
|
|
|
ViBeZ napisał/a: | Podczas postoju z wrzuconym D lub R z włączoną klimatyzacją auto szarpie, pojawiają sie kangurki, całe auto podskakuje nieregularnie. |
Jakie są obroty silnika w tym momencie ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
ViBeZ
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2014 Posty: 113 Skąd: Radom
|
Wysłany: 21-06-2019, 11:18
|
|
|
W normie. Tzn. po wrzuceniu biegu dostaje lekkiego obciązenia i ciągnie w przód. Ma przy tym gdzie 650 obrotów. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-06-2019, 15:34
|
|
|
Bardzo często to efekt przebicia na kablach WN - miałem podobnie - tylko na P tylko z klimą i u mnie dodatkowo - tylko na LPG. Po wymianie kabli, które wyglądały już okropnie - problem zniknął. |
|
|
|
 |
ViBeZ
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2014 Posty: 113 Skąd: Radom
|
Wysłany: 27-06-2019, 13:52
|
|
|
Dzięki za sugestie. Chyba Twoja teoria sie potwierdzi. Już od dawna miałem walniętą uszczelke dekla od strony grodzi ale odkładałem naprawe bo z zewnątrz to wyglądało dosc niepozornie. Auto stoi własnie u mechanika. Uszczelki pokryw do wymiany ale co ważniejsze padły też niektóre uszczelnienia gniazd swiec. Świece są olejem podlane więc mam nadzieje że to bedzie winowajca Dzieki za pomoc.
[ Dodano: 02-07-2019, 13:34 ]
Usterka usunięta. Najprawdopodobniej przebicia przy obciązeniu powodowały podlane olejem świece. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-07-2019, 17:10
|
|
|
Bardzo możliwe, każdy przewodnik lepszy niż powietrze może taki efekt dać. |
|
|
|
 |
|
|