[CA4A 1.6] za szerokie lacze ET35 205/55/15 |
Autor |
Wiadomość |
biedrzyk [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 23:15 [CA4A 1.6] za szerokie lacze ET35 205/55/15
|
|
|
wsadziłem na tył fele 15'' ET35 z oponkami 205/55 i obcierają o błotniki. myślałem o zagięciu rantów. teraz jest w kształcie litery L i chciałbym z teo zrobić w kształcie litery U
jesli ktoś robił dajcie jakieś instrukcje
chyba że macie inny sposób na to |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2007, 13:09
|
|
|
Jezeli dobrze Cie rozumiem to ja tak robilem w poprzenim colcie przy felgach 16 nie pamietam jakie mialy ET, ale masz dwa wyjscia albo jedziesz ztoczyc felge do slusarza, albo wlasnie klepiesz ranty ja wybralem to drugie a jak to zrobilem hmm, auto na podnosnik sciagnalem kola mlotek do reki i klepiesz po rantach tylko nie tak zeby Ci sie odrazu zgielo tylko duzo klepiesz po calosci od jednego konca do drugiego i z powrotem az Ci sie bedzie przyginalo, potem najlepiej wez sobie czarnego baranka do konserwacji i pedzelkiem nalo na rant w celu zabezpieczenia ! |
|
|
|
 |
sruba
m3m&mitsumaniak football is a drug
Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 5702 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 02-04-2007, 13:23
|
|
|
1. przede wszystkim masz za duze opony 205/55/15, kiedy "standardowo" powinnienes miec 195/50/15 (w/g przelicznika z rozmiaru oryginalnego 175/70/13)
2. do zaginania nadkoli jest specjalne "urzadzenie walcujace" - nie polecam podginania mlotkiem, bo mozesz zniszczyc samochod.
3. pomysl nad wymiana opon, ewentualnie nad zmiana zawieszenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
biedrzyk [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2007, 14:33
|
|
|
własnie dziś pozaginałem ranty i zakleiłem silikonem...wydaje mi się że nie bedzie obcierało ale musze kogoś z tyłu posadzic bo tylko wtedy obcierało.
dam znać jak kogoś przewioze z tyłu. |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 02-04-2007, 15:52
|
|
|
biedrzyk napisał/a: | własnie dziś pozaginałem ranty i zakleiłem silikonem... |
silikon to jest najgorsze rozwiazanie!!!! Nie dosc ze zacznie Ci rdzewiec pod silikonem nawet nie zobaczysz jak Ci sie zrobi dziura w blotniku. Lepiej czym predzej wybierz ten silikon i zrob to jak ktos wczesniej pisal barankiem i do tego jeszcze konserwacja popraw!!! |
_________________
  |
|
|
|
 |
biedrzyk [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2007, 22:05
|
|
|
hmmm... ciężko będzie wydłubać ten silikon... jak przeżre mi błotnik to wtedy kupie jakąś reparaturkę i wspwawam... narazie pośmigam tak jak jest... a baranka trzeba robić specjalną maszynką jakąś czy można jakoś domowym sposobem?? |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 07-04-2007, 12:03
|
|
|
Baranka kupisz w spraju (moze gramature bedziemial ciutke inna niz ten ktory robi sie z puszek kompresorem) Zasada dzialania jest prosta.. oczyszczasz miejsce malowania (jak masz juz malutkie ogniska rdzy polecam Dinitrol RC900 doslownie wyzera rdze i na to mozesz klasc baranka (malujesz jak zwyklym sprajem) i nie powinno byc problemow ...
Mnie to czeka po swietach tyle ze ja narazie mam zabezpieczone farba antykorozyjna (bedeja usowal bo jest koloru bialego i na czarnym samochodzie wyglada obciachowo) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
biedrzyk [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2007, 13:39
|
|
|
lux... od razu zrobie progo bo rudy sie wżera |
|
|
|
 |
|