Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] 2.4 gdi kable
Autor Wiadomość
oskarix99 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-06-2019, 19:15   [EA3A/W 2.4] 2.4 gdi kable

witam mam problem z moim galem 2.4 gdi
mianowicie od jakiegos czasu auto dławi sie,co mam na mysli?
chodzi o sytuacje w której normalnie naciskam gaz a auto przyspiesza nierównomiernie,dławi sie,szarpie i pojawia sie check,odpuszcze gaz i check gasnie
szarpanie jest dość intensywne,auto praktycznie buja sie przy kazdym szarpnięciu
najbardziej widać to gdy silnik jest ciepły,oraz gdy depnie mu sie dość gwałtownie
przy zimnym silniku i delikatnym ruszaniu,jest w porządku.
byłem u znajomego mechanika na momencik i powiedział ze kable które już są stare mogą być albo przebicie na jednej cewce która jest wyraznie zmęczona już,zmienilem cewke i zaizolowałem kable ale nadal jest to samo.
komputer dostane dopiero za pare dni i pytam orientacyjnie co może byc przyczyną?
swiece zmienione na oryginalne ngk,przepływomierz wymieniony,nowy filtr paliwa oraz olej
mialem juz kiedyś problem z zapłonem,mianowicie byłem u znajomego i zdjelismy tą plastikową obudowe i chcialem odpalic to mówiąc kolokwialnie ''hełtał'' ale nie chciał go załapać tak jakby iskre gdzieś zgubił,założylismy i przykrecilismy obudowe i zapalil od strzala i smigał przez jakis czas,a teraz stalo sie wlasnie to szarpanie.
chcialbym zmienic te kable bo moze faktycznie juz sie nie nadaja i pojawia sie pytanie,gdzie to kupic i w jakiej cenie? szukalem na necie i kabli do 2.4 gdi chyba niema?
bylbym wdzieczny za jakakolwiek informacje lub pomoc
pozdrawiam
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20963
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-06-2019, 11:55   

oskarix99 napisał/a:
szukalem na necie i kabli do 2.4 gdi chyba niema?

W GDI jest chyba zwykła wiązka idąca do 4 cewek.

Skoro GDI to może jak w carismie problem z ciśnieniem lub do wymiany filterki w pompie WC, przepustnica itd.
Dobrze by było odczytać kody błędów jak piszesz to by trochę nakierowało.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
oskarix99 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-06-2019, 15:36   

wymrugano mi błędy i wyszedł błąd 92 czyli czujnik polozenia przepustnicy(tps)
i tylko to,mechanik powiedział że niekoniecznie musi być uszkodzony,ale byc moze zle ustawiony/skalibrowany i mam wrażenie że on luźno chodzi,w sensie nie wiem czemu ale nie był przykręcony mocno,i teraz pytanie..jak ustawic ten czujnik? albo skalibrować? ktoś coś próbował robić?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24278
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-06-2019, 15:59   

pisz do Bartek (tak nick na forum) - a lepiej się umów na wizytę w warsztacie (serwis mitsumaniaków warszawa)
kiedyś Bartek robił magię z odklejonym magnesem w TPS - może pomoże
 
 
oskarix99 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-06-2019, 17:16   

napisałem do Bartka,a co do serwisu mitsu
to nawet nie mam jak dojechac do Warszawy,mam niby do nich około 200km w jedna strone
ale ja nie dojade nim tam,niema takiej mozliwosci nawet
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24278
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-06-2019, 10:38   

kurier 15zl i wysłane - polecam jednak kontakt telefoniczny, numer w necie na pewno jest
Serwis Mitsumaniaków to się nazywa
 
 
oskarix99 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-06-2019, 19:12   

przepustnica ogarnieta,wsadzona uzywana ale sprawna sprawdzana,czyszczona
ale niestety objawy dalej te same,wiec przepustnica odpada
moze jakies czujniki konkretne? sonda? filtry w pompie wysokiego cisnienia? moze sama pompa ? check pali sie tylko wtedy gdy da sie dużo gazu,to go dławi
cewki sprawdzałem,po trasie kiedy dziwnie chodził odpinalem po kolei i prawie przygasał po odpieciu kazdej cewki,wiec one chyba też w porządku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.