400 zl za wymiane przeglubU wewnetrznnnego to dobra cennna? |
Autor |
Wiadomość |
RomanK
Nowy Forumowicz
Auto: Galant (2001) 2.0 136km
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 04 Maj 2019 Posty: 14 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 23-07-2019, 16:03 400 zl za wymiane przeglubU wewnetrznnnego to dobra cennna?
|
|
|
Tak jak w temacie...400 stowki za wymiane przegubu wewnetrznego jest to dobra cenna czy warsztat przesadzil. Dzwonilem jeszcze do innych to w 2 uslyszalem ze sie nie podejma to naprawde jest tak trudno wymienic czy przesadzaja...co wy o tym myslicie, wiecie itd.?? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24252 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-07-2019, 16:10
|
|
|
Dość sporo, ja bym wziął połowę tej ceny bo pracy nie jest jakoś strasznie dużo. |
|
|
|
 |
RomanK
Nowy Forumowicz
Auto: Galant (2001) 2.0 136km
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 04 Maj 2019 Posty: 14 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 23-07-2019, 16:29
|
|
|
No wlasnie tak myslalem zna ktos cos w Szczecinie? |
|
|
|
 |
Janq
Forumowicz

Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 384 Skąd: LU/DW
|
Wysłany: 23-07-2019, 16:34
|
|
|
To zależy czy przegub chce wyskoczyć ze skrzyni, czy też nie. Cena - imo drogo, 300zł akceptowalne by było jeszcze.
Ciekawe jeszcze jak z olejem, który wyleci po wyjęciu przegubu - doleją coś co mają na półce i nie wiesz co, czy też złapią w kuwetę to co się wyleje, umyje skrzynie z brudu i ponownie to zaleją? |
_________________ プリメーラ P11GT
_ |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24252 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-07-2019, 08:34
|
|
|
Janq napisał/a: | zależy czy przegub chce wyskoczyć ze skrzyni, czy też nie |
ze skrzynią nie ma problemów - martwiłbym się tylko czy przegub zewnętrzny wyjdzie z piasty bo jak nigdy nie był ruszany to może być mega problem - w każdym razie dla mnie bo robię z podłogi a nie podnośnika
jesli ktoś ma podnośnik to wystarczy zdjąć koło, odkręcić mocowanie przewodu hamulcowego (śrubka 12mm) i rozpiąć górny sworzeń - wtedy da się na tyle odchylić zwrotnicę, że półoś da się wyjąć z przegubu wewnętrznego bez problemu
olej się spuszcza - wystarczy z pół litra i będzie git |
|
|
|
 |
przemek1602
Mitsumaniak
Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 255 Skąd: ŚWIDNICA
|
Wysłany: 24-07-2019, 23:01
|
|
|
Nie trzeba nawet rozpinać przewodu a ośka wyjdzie |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24252 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-07-2019, 09:38
|
|
|
nie rozpinać, ale odkręcić mocowanie od zwrotnicy - bez tego nie odegniesz, idę o zakład |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-07-2019, 15:55
|
|
|
400 zł z przegubem czy za samą robociznę. Bo jak z przegubem to cena miarę. |
|
|
|
 |
przemek1602
Mitsumaniak
Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 255 Skąd: ŚWIDNICA
|
Wysłany: 26-07-2019, 10:51
|
|
|
Owszem, trzeba wyjąć z mocowań |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 28-07-2019, 08:17
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | martwiłbym się tylko czy przegub zewnętrzny wyjdzie z piasty bo jak nigdy nie był ruszany to może być mega problem |
Nie trzeba ruszac przegubu zewnetrznego
Krzyzak napisał/a: | odkręcić mocowanie przewodu hamulcowego (śrubka 12mm) i rozpiąć górny sworzeń - wtedy da się na tyle odchylić zwrotnicę, że półoś da się wyjąć z przegubu wewnętrznego bez problemu
|
Wystarczy odkrecić mocowanie wahacza prostego i banana od karoseri i bez problemu wymienia sie przegub wewnetrzny |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24252 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-07-2019, 19:22
|
|
|
milo napisał/a: | wahacza prostego i banana od karoseri | to są już 4 śruby a nie 1 jak w mojej metodzie no i potem pamiętać, żeby skręcić w pozycji pracy
a niektórzy mają jeszcze urwane śruby w sankach alu i powstawiane szpilki co jeszcze bardziej utrudnia tę pracę |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-07-2019, 20:03
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | milo napisał/a:
wahacza prostego i banana od karoseri
to są już 4 śruby a nie 1 jak w mojej metodzie no i potem pamiętać, żeby skręcić w pozycji pracy
a niektórzy mają jeszcze urwane śruby w sankach alu i powstawiane szpilki co jeszcze bardziej utrudnia tę pracę |
Metoda Darka taka sama jaką ja osobiście stosuję . Najgorsze co można napotkać przy robocie to zapieczony przegub zewnętrzny w piaście. |
|
|
|
 |
|